Po wdrożeniu w 2023 roku nowej globalnej idei kreatywnej, adidas Originals prezentuje swoją najnowszą kampanię, która kontynuuje odkrywanie kulturowego dziedzictwa marki i składa hołd subkulturom, w których modele butów Gazelle, Samba i Handball Spezial są kluczowymi elementami ich wyrazistego stylu.
Kampania przywołuje trzy ikoniczne fasony, pierwotnie sportowych butów – Gazelle, Samba i Handball Spezial. Początkowo zaprojektowane dla takich dyscyplin, jak piłka nożna czy ręczna, niemalże od momentu powstania stały się charakterystycznym symbolem popkultury i nadal są kluczowym elementem aktualnych trendów.
Za zdjęcia i reżyserię filmu odpowiada Vincent Haycock, natomiast w główną rolę wciela się Carlisle Aikens, profesjonalny skater i członek adidas Skate Team. Kampania celebruje ponadczasową energię związaną z adidas Originals. Codzienność pokazana zarówno z perspektywy naszego bohatera, jak i historii innych ludzi czy subkultur, dla których ikoniczny znak Trefoil stał się symbolem ich tożsamości kulturowej – i tak z tych tysiąca opowieści Originals czerpie energię i inspirację.
Komunikację video uzupełnia seria zdjęć, która składa hołd różnorodności - ludziom i ich charakterom. Każda z tych osób stylizując te klasyki w sobie charakterystyczny sposób, tworzy nowe, oryginalne historie i umieszcza te modele butów w różnych sytuacjach. Samba, Handball Spezial i Gazelle noszone na tysiąc sposobów, w tysiącu miejsc nabierają tysiąc nowych kontekstów.
Wraz z filmem i materiałami wizualnymi kampanii, adidas Originals pokazuje ducha marki oraz ludzi, którzy budują wraz z nimi ten świat, poprzez specjalnie przygotowaną cyfrową platformę prezentującą treści tworzone właśnie przez użytkowników. Marka zachęca fanów tych ikonicznych modeli do publikowania swoich stylizacji i oznaczania ich hasztagami #Samba, #Gazelle i #Spezial.
Premiera najnowszej odsłony kampanii adidas Originals "1000 Back" zostanie zaprezentowana 26 marca.
Źródło: adidas