logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adidas Originals Forum stworzone dla tych, którzy z otwartych umysłów uczynili sposób na życie

  PR 26.07.2021, przeczytano 1320 razy
ilustracjastrzałka

adidas Originals na nowo zaprojektował kultową sylwetkę buta Forum, tym razem w hołdzie współczesnym twórcom kultury, którzy definiują styl jutra. Marka zachęca nowe pokolenie do przyjęcia otwartej postawy oraz do tego, by nie bać się eksperymentować z tym, co nowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adidas-originals-forum-stworzone-dla-tych%2C-ktorzy-z-otwartych-umyslow-uczynili-sposob-na-zycie,392419,artykul.html

W polskiej odsłonie kampanii adidas Forum wystąpił raper Young Igi, para sneakerheadów – Kamil Tomaszewski (InstaBaks) i Renata Klimczak (Pani Kotta), fotografka – Kasia Mikołowicz (dscll) oraz duet TikTokerów – Sebastian i Hubert Kuca (Twins Style). Na ich kanałach można zobaczyć filmy, które powstały na potrzeby kampanii. Young Igi pojawi się również na muralu w centrum Warszawy.

Oferta Forum w sezonie jesień/zima 2021 inspirowana jest estetyką lat 80. Kultowy adidas Forum został zaprojektowany na nowo w trzech różnych stylach, z których każdy nawiązuje do kultowej sylwetki tego modelu. Forum Exhibit Low zawiera wszystkie klasyczne elementy buta o niskim profilu, z odpinanym paskiem, białą skórzaną cholewką z czerwonymi akcentami i granatowymi detalami, a także gumową podeszwą zewnętrzną. Z kolei, Forum Exhibit Mid jest dostępny w wyrazistym pastelowym niebieskim kolorze. Kolekcję uzupełnia ikoniczny model Forum Low w inspirowanej koszykówką kolorystyce: białej, granatowej, czerwonej i żółtej.

Dodatkowo, na sezon jesień/zima 2021 adidas Originals oddaje hołd ponadczasowemu wzorowi sneakerów, wprowadzając na nowo zaprojektowane wersje modelu Forum Mid i Forum Low w charakterystycznej dla tego modelu biało-niebieskiej kolorystyce.

Za koncepcję kreatywną, dobór ambasadorów, organizację planu nagraniowego oraz przygotowanie wysyłki kreatywnej odpowiada VMLY&R Poland. Za współpracę z Young Igi odpowiada dom mediowy MediaCom.

ilustracjastrzałka

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764