logo
WIADOMOŚCI

Adidas Originals w najnowszej kampanii Deerupt

Mateusz Zawiślak  PR 16.04.2018, przeczytano 462 razy
ilustracjastrzałka

Sesja zdjęciowa promująca model buta Deerupt to nowoczesny i zaskakujący projekt, przygotowany we współpracy agencji Tailor Made PR z domem produkcyjnym Photoby&co.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adidas-originals-w-najnowszej-kampanii-deerupt,36172,artykul.html

W świecie Deerupt wyobraźnia nie zna granic. Dowodem na to jest sesja zdjęciowa przygotowana na potrzeby lokalnej aktywacji adidas Originals.  Autorem zdjęć jest laureat nagrody KTR w kategorii fotografia Jan Kriwol, którego estetyka i kreatywność pozwoliła na urzeczywistnienie konceptu, przygotowanego przez agencję Tailor Made PR, odpowiedzialną za komunikację marki.

Bohaterami sesji są m.in.: znane osobowości mody, muzyki i streetwearu, przedstawione w dynamicznej i mocnej odsłonie. Zdjęcia sylwetek zostały przygotowane w studio Pin-up, aby dopiero potem nanieść je na panoramę miasta. Odejście od klasycznego schematu sesji ulicznych, rezygnacja z fotografowania postaci w przestrzeni miasta, pozwoliło na uzyskanie zupełnie nowego efektu, który jest odskocznią od nudy i tego co już znamy – dokładnie tak, jak nowoczesny model Deerupt.

adidas Originals zaprosił do udziału w tym projekcie influencerów związanych z marką: Maffashion, Żabsona, Zulu Kukiego, Kasię Sawczuk, Agę Stachurską, Lilę Janowską, Helenę Konkol, Zuzę Ok, Romka Gelarda, Julię Janulewicz oraz Plan Be.

Charakterystyczny dla modelu buta Deerupt grid, stał się inspiracją do powstania futurystycznego świata, stworzonego w miejskich przestrzeniach Warszawy. Nałożone na zdjęcia grafiki 3d, w postaci czarno-białej siatki są efektem wieloetapowej pracy fotografa oraz międzynarodowego teamu Flavio Albino i Atelier Martini.

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
niedziela 22.07.2018, 97 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone