logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adidas Originals w najnowszej kampanii Deerupt

  PR 16.04.2018, przeczytano 1034 razy
ilustracjastrzałka

Sesja zdjęciowa promująca model buta Deerupt to nowoczesny i zaskakujący projekt, przygotowany we współpracy agencji Tailor Made PR z domem produkcyjnym Photoby&co.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adidas-originals-w-najnowszej-kampanii-deerupt,36172,artykul.html

W świecie Deerupt wyobraźnia nie zna granic. Dowodem na to jest sesja zdjęciowa przygotowana na potrzeby lokalnej aktywacji adidas Originals.  Autorem zdjęć jest laureat nagrody KTR w kategorii fotografia Jan Kriwol, którego estetyka i kreatywność pozwoliła na urzeczywistnienie konceptu, przygotowanego przez agencję Tailor Made PR, odpowiedzialną za komunikację marki.

Bohaterami sesji są m.in.: znane osobowości mody, muzyki i streetwearu, przedstawione w dynamicznej i mocnej odsłonie. Zdjęcia sylwetek zostały przygotowane w studio Pin-up, aby dopiero potem nanieść je na panoramę miasta. Odejście od klasycznego schematu sesji ulicznych, rezygnacja z fotografowania postaci w przestrzeni miasta, pozwoliło na uzyskanie zupełnie nowego efektu, który jest odskocznią od nudy i tego co już znamy – dokładnie tak, jak nowoczesny model Deerupt.

adidas Originals zaprosił do udziału w tym projekcie influencerów związanych z marką: Maffashion, Żabsona, Zulu Kukiego, Kasię Sawczuk, Agę Stachurską, Lilę Janowską, Helenę Konkol, Zuzę Ok, Romka Gelarda, Julię Janulewicz oraz Plan Be.

Charakterystyczny dla modelu buta Deerupt grid, stał się inspiracją do powstania futurystycznego świata, stworzonego w miejskich przestrzeniach Warszawy. Nałożone na zdjęcia grafiki 3d, w postaci czarno-białej siatki są efektem wieloetapowej pracy fotografa oraz międzynarodowego teamu Flavio Albino i Atelier Martini.

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mbridge nawiązuje współpracę z Gentleman-store.pl
Agencja marketingowa MBridge – Marketing Experts rozpoczęła działania z zakresu SEO dla sklepu internetowego Gentleman-Store.pl.
Remadays Warsaw 2019: Loteria i nagrody dla zwiedzających
Podobnie jak w latach ubiegłych także podczas targów RemaDays Warsaw  2019 organizowana jest loteria dla zwiedzających.
Mutoh Valuejet 1324 X tym razem w Agencji Reklamowej Gale
Drukarka wielkoformatowa Mutoh ValueJet 1324X jest urządzeniem wysoce wszechstronnym, a przez to jednym z najczęściej sprzedawanych ploterów w Polsce. Kolejne jej wdrożenie miało miejsce w Agencji Reklamowej GALE.
Radosław Smorga businness directorem w 180heartbeats + Jung v Matt
Radosław Smorga dołączył do agencji 180heartbeats + Jung v Matt, w której objął nowo utworzone stanowisko business directora.
Trendbook z możliwością interakcji od Peppermint
Agencja strategiczno-kreatywna Peppermint powered by Quad przygotowała Trend Mixer - interaktywne zestawienie trendów wizualnych i marketingowych na 2019 rok. Trend Mixer dostępny jest online oraz w formie drukowanej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone