logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adidas otwiera w Warszawie centrum marki oferujące doświadczenie zakupowe na światowym poziomie

  PR 09.09.2022, przeczytano 1357 razy
ilustracjastrzałka

1 września adidas otworzył w Warszawie największe centrum marki w Polsce, a zarazem swój największy sklep w Europie Środkowo-Wschodniej – adidas Warszawa. Unikatowy punkt sprzedaży jest odzwierciedlał najważniejsze wartości marki zakorzenione w sporcie, takie jak przełamywanie barier, kreatywność, inkluzywność i zrównoważony rozwój. W adidas Warszawa szczególny nacisk został położony na spersonalizowane doświadczenie zakupowe, które zapewni klientom ponad 40 interaktywnych rozwiązań oraz szeroką ofertę ekskluzywnych produktów, które wcześniej nie były dostępne w otwartej sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adidas-otwiera-w-warszawie-centrum-marki-oferujace-doswiadczenie-zakupowe-na-swiatowym-poziomie,397150,artykul.html

adidas Warszawa mieści się w domu handlowym Wars Sawa Junior, w samym sercu stolicy i składa się z 3 pięter, z których każde oferuje inne atrakcje i opowiada inną historię. Centrum zajmuje powierzchnię 2400 m2, w tym aż 1210 m2 to sala sprzedaży, a 420 m2 to przestrzeń Sports Base Warsaw – miejsca spotkań i bazy dla społeczności adidas Runners Warsaw. adidas w nowym sklepie wprowadza do Polski digitalowe rozwiązania dostępne w globalnych punktach marki, jak również podkreśla ważne dla marki wartości – inkluzywność i podnoszenie świadomości na temat zrównoważonego rozwoju – poprzez różnorodne manekiny, gry edukacyjne dla dzieci czy sztukę lokalnych twórców. Zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, w sklepie wykorzystano materiały z recyklingu oraz nadano nowe życie designerskim meblom z lat 50-tych i 60-tych. Ponadto, obiekt został zgłoszony do certyfikacji LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) oceniającej budynki pod kątem zgodności z zasadami zrównoważonego rozwoju.

Interaktywne doświadczenia zakupowe i zwiększanie świadomości na temat zrównoważonego rozwoju

Sklep jest naszpikowany cyfrowymi i wirtualnymi rozwiązaniami, które będą atrakcją dla klientów i ułatwią im wybór produktów. Oprócz opcji Click & Collect, klienci mają do dyspozycji rozwiązanie BITM (Bring It To Me), dzięki któremu mogą zeskanować wybrane buty w sklepie za pomocą aplikacji adidas, a obsługa dostarczy im produkt w wybranym rozmiarze do miejsca, w którym się znajdują. Jeśli klienci nie znajdą w sklepie produktu, którego szukali, mogą skorzystać z opcji Endless Aisle, czyli zamówić produkt w sklepie z dostawą do domu. W przymierzalniach znajdują się ekrany, które umożliwią klientom przeniesienie się w inne miejsce w Warszawie i obejrzenie produktów w innych okolicznościach, np. wśród przyrody czy na trasie biegowej, dzięki opcji zmiany wirtualnego tła w przymierzalni. W sklepie znajdują się też multimedialne rozwiązania, których celem jest zwiększanie świadomości na temat zrównoważonego rozwoju, m.in. interaktywne ekrany, na których dzieci mogą zagrać w grę o tematyce związanej z ochroną środowiska, zachęcającą do zbierania i segregowania plastikowych odpadów. Ekrany reagują na ruch rąk dzięki wbudowanym kamerom, więc dzieci mogą „zbierać” plastikowe odpady pływające w wodzie. Ponadto adidas zachęca do ograniczenia zużycia plastiku również za pomocą punktów do uzupełniania wody pitnej zaprojektowanych we współpracy z Leogant. Klienci będą mogli uzupełnić wodę na każdym piętrze sklepu.

ilustracjastrzałka

adidas wspiera lokalnych artystów

Nowe centrum marki reprezentuje światowy poziom, ale inspiruje się Warszawą. Dlatego dużo miejsca poświęcono pracom lokalnych artystów, których przekaz odzwierciedla najważniejsze dla adidas wartości i nawiązuje tematycznie do Warszawy. Wśród nich są m.in. prace Mateusza Króla, który stworzył trójwymiarową panoramę Warszawy, gdzie architektura przeplata się z obiektami bezpośrednio związanymi ze sportem, fotografie z drona autorstwa Marka Ognia, które mają na celu zwrócenie uwagi na Wisłę jako kluczowy ekosystem i część życia mieszkańców Warszawy, czy grafika Joanny Polaczyk będąca ilustracją istoty projektu adidas Breaking Barriers, nawiązującego do idei, że świat sportu powinien być w pełni dostępny dla kobiet, niezależnie od rasy, klasy czy religii. Dzięki pracy Joanny Polaczyk, adidas Warszawa to pierwszy punkt marki na świecie, posiadający wizualną reprezentację tego projektu w przestrzeni handlowej. W adidas Warszawa będzie można również obejrzeć pracę SC Szyman, twórcy plakatów i murali, który na ścianie sklepu stworzył symboliczną mapę śródmieścia, na której zaznaczył trasę prowadzącą do Sports Base Warsaw. Oprócz stałej ekspozycji prac artystów, w sklepie znajduje się również przestrzeń, którą adidas udostępni młodym twórcom, by mogli zaprezentować swoje prace: na ten cel przeznaczono specjalną ścianę, do której tworzenia marka zaprosi rozmaitych lokalnych artystów, wspierając ich twórczość. Ponadto, adidas Warszawa będzie współpracować z Instytutem Dźwięku, nowoczesną szkołą produkcji muzyki, której adepci będą zapraszani do zagrania swoich setów w sklepie.

Nowe centrum marki to miejsce spotkań z artystami i influencerami, przestrzeń warsztatów czy imprez, także przeznaczonych wyłącznie dla kobiet.

ilustracjastrzałka

Sports Base Warsaw

By podkreślić zakorzenienie marki w sporcie, na ostatnim piętrze adidas Warszawa mieści się Sports Base Warsaw, czyli przestrzeń, gdzie można trenować z widokiem na Pałac Kultury, ale również spotkać się ze znajomymi i napić dobrej kawy. Wewnątrz znajdują się szatnie, szafki, prysznice, duża sala treningowa z dostępem do wolnych ciężarów (m.in. maty, kettle, hantle, skrzynie, płotki itd.) oraz strefa chilloutu.

Sports Base Warsaw jest miejscem bezpłatnym, otwartym dla wszystkich, gdzie regularnie będą odbywały się treningi m.in. biegowe, joga, funkcjonalne, czy taneczne. A to wszystko pod okiem charyzmatycznych trenerów adidas Runners Warsaw. W strefie będą odbywać się też spotkania ze sportowcami i ekspertami na temat fizjologii, odżywiania i mindsetu oraz warszaty kreatywne z lokalnymi artystami

ilustracjastrzałka

Aktywny wrzesień z Sports Base Warsaw

Pierwsze wydarzenia zaplanowane są już na wrzesień. W ramach cyklu „Sport Thursdays’ w czwartki będą odbywały się spotkania i warsztaty z ambasadorami marki adidas. W „Inclusivity Fridays” zaplanowane są rozmowy i warsztaty z inspirującymi ludźmi, ale też hip hop jam i warsztaty o tym, jak poruszać się podczas sesji zdjęciowych. Natomiast w „Sustainability Saturdays” odbędą się m.in. warsztaty o tym, jak spersonalizować i przywrócić drugie życie sneakersom. Wszystkie spotkania będą prowadzone przez sportowców i influencerów. By zapisać się na wydarzenia, zarejestruj się bezpłatnie w adiClub, a następnie odszukaj w aplikacji stronę sklepu adidas Warszawa.

ilustracjastrzałka

VMLY&R odpowiada za przygotowanie strategi, koncepcji kreatywnej, produkcję, działania z zakresu influencer marketingu i social listeningu oraz realizację wydarzeń towarzyszących. Key Visual kampanii przygotował Mateusz Król. Działania PR oraz media relations prowadzi agencja Hill+Knowlton Strategies Poland.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764