logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adidas prezentuje spot reklamowy na Mistrzostwa Świata w Brazylii 2014

  PR 26.05.2014, przeczytano 998 razy

Adidas zaprezentował oficjalny film promocyjny na Mistrzostwa Świata 2014 w Brazylii, w którym występują najlepsi piłkarze globu, tacy jak: Leo Messi, Dani Alves, Luis Suárez, Robin van Persie, Bastian Schweinsteiger oraz Xavi. Reklama – zwana też „Sen Messiego o Mundialu” - inauguruje kampanię „#allin or nothing" dedykowaną na Mistrzostwa Świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adidas-prezentuje-spot-reklamowy-na-mistrzostwa-swiata-w-brazylii-2014,21728,artykul.html

„Sen Messiego o Mundialu” wyreżyserował twórca filmu „Miasto Boga” Fernando Meirelles, a ścieżkę dźwiękową specjalnie na tę okoliczność skomponował Kanye West. Premiera reklamy nastąpi dzisiaj, w przerwie finału Ligi Mistrzów UEFA.
Najważniejszym przesłaniem filmu jest jedyna droga, która prowadzi do sukcesu
na turnieju w Brazylii: „all in or nothing” – wszystko albo nic.

Reklama zaczyna się widokiem śpiącego Messiego, w którego głowie wyświetla się dynamiczny sen z ekstremalnymi przygotowaniami piłkarzy do mundialu. W drodze na Mistrzostwa Świata zawodnikom towarzyszy kolekcja Battle Pack – pakiet korków stworzonych specjalnie na turniej. Następnie uwaga skupia się na nadzwyczajnych umiejętnościach piłkarskich, niezbędnych, aby wygrywać futbolowe bitwy. Piłkarzy, kibiców, trenerów i narody łączy pragnienie zdobycia najwyższego trofeum. Messi budzi się ze świadomością, że nadszedł czas, aby być „all in or nothing” na zbliżającym się najważniejszym piłkarskim turnieju świata.

Po zakończeniu reklamy widz otrzymuje taki sam wybór jak Leo Messi. Na ekranie - zarówno w telewizji jak i na YouTube – prezentowane są dwa guziki: „all in” oraz „nothing”. Wybór „all in” łączy z oficjalnym kontem adidas football na Twitter. Kliknięcie „nothing” wyłącza użytkownika z komunikacji adidas podczas Mundialu.

- Reklama oddaje nastawienie "#allin or nothing" pokazując zaangażowanie oraz poświecenie potrzebne do zwycięstwa na tym wspaniałym turnieju. Jeśli nie dasz z siebie wszystkiego, nie wygrasz Pucharu. W adidas wierzymy, że aby odblokować swój potencjał i zdobyć wszystko co możliwe, trzeba być “all in”. Jesteśmy dumni z tej reklamy oraz całej kampanii. Połączenie kreatywności Fernando (Meirellesa), Cassiano (Prado) oraz Kanye, razem z najlepszymi piłkarzami świata zaowocowało niepowtarzalnym, autentycznym i świeżym spojrzeniem na Mistrzostwa Świata - powiedział Tom Ramsden, Global Brand Marketing Director, adidas football.

Źródło: Adidas

www.adidas.com/worldcup

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764