logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adidas prezentuje spot reklamowy na Mistrzostwa Świata w Brazylii 2014

  PR 26.05.2014, przeczytano 786 razy

Adidas zaprezentował oficjalny film promocyjny na Mistrzostwa Świata 2014 w Brazylii, w którym występują najlepsi piłkarze globu, tacy jak: Leo Messi, Dani Alves, Luis Suárez, Robin van Persie, Bastian Schweinsteiger oraz Xavi. Reklama – zwana też „Sen Messiego o Mundialu” - inauguruje kampanię „#allin or nothing" dedykowaną na Mistrzostwa Świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adidas-prezentuje-spot-reklamowy-na-mistrzostwa-swiata-w-brazylii-2014,21728,artykul.html

„Sen Messiego o Mundialu” wyreżyserował twórca filmu „Miasto Boga” Fernando Meirelles, a ścieżkę dźwiękową specjalnie na tę okoliczność skomponował Kanye West. Premiera reklamy nastąpi dzisiaj, w przerwie finału Ligi Mistrzów UEFA.
Najważniejszym przesłaniem filmu jest jedyna droga, która prowadzi do sukcesu
na turnieju w Brazylii: „all in or nothing” – wszystko albo nic.

Reklama zaczyna się widokiem śpiącego Messiego, w którego głowie wyświetla się dynamiczny sen z ekstremalnymi przygotowaniami piłkarzy do mundialu. W drodze na Mistrzostwa Świata zawodnikom towarzyszy kolekcja Battle Pack – pakiet korków stworzonych specjalnie na turniej. Następnie uwaga skupia się na nadzwyczajnych umiejętnościach piłkarskich, niezbędnych, aby wygrywać futbolowe bitwy. Piłkarzy, kibiców, trenerów i narody łączy pragnienie zdobycia najwyższego trofeum. Messi budzi się ze świadomością, że nadszedł czas, aby być „all in or nothing” na zbliżającym się najważniejszym piłkarskim turnieju świata.

Po zakończeniu reklamy widz otrzymuje taki sam wybór jak Leo Messi. Na ekranie - zarówno w telewizji jak i na YouTube – prezentowane są dwa guziki: „all in” oraz „nothing”. Wybór „all in” łączy z oficjalnym kontem adidas football na Twitter. Kliknięcie „nothing” wyłącza użytkownika z komunikacji adidas podczas Mundialu.

- Reklama oddaje nastawienie "#allin or nothing" pokazując zaangażowanie oraz poświecenie potrzebne do zwycięstwa na tym wspaniałym turnieju. Jeśli nie dasz z siebie wszystkiego, nie wygrasz Pucharu. W adidas wierzymy, że aby odblokować swój potencjał i zdobyć wszystko co możliwe, trzeba być “all in”. Jesteśmy dumni z tej reklamy oraz całej kampanii. Połączenie kreatywności Fernando (Meirellesa), Cassiano (Prado) oraz Kanye, razem z najlepszymi piłkarzami świata zaowocowało niepowtarzalnym, autentycznym i świeżym spojrzeniem na Mistrzostwa Świata - powiedział Tom Ramsden, Global Brand Marketing Director, adidas football.

Źródło: Adidas

www.adidas.com/worldcup

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764