logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adidas przedstawia Predator Edge

  PR 11.02.2022, przeczytano 1181 razy
ilustracja

adidas przedstawia PREDATOR EDGE – nowy rozdział w legendarnej serii PREDATOR, w którym but został zaprojektowany na nowo, by sprostać technicznym wymaganiom współczesnej gry. Podczas prac nad najnowszą odsłoną PREDATOR, adidas konsultował się z piłkarkami i piłkarzami, aby dowiedzieć się, czego oczekują od butów piłkarskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adidas-przedstawia-predator-edge,394744,artykul.html

PREDATOR przyzwyczaił nas przez lata do nieustannej ewolucji. Tym razem w nowych PREDATOR EDGE adidas po raz pierwszy wprowadza ZONE SKIN - przełomową innowację, która zapewnia stabilizację i dynamiczną przyczepność, wspierając szybkie ruchy na boisku. Strategicznie rozmieszczone gumowane żebra w czterech strefach kontroli na śródstopiu oraz palcach optymalizują kontrolę piłki, zapewniając graczom przewagę nad przeciwnikiem i zwiększenie pewności siebie podczas gry.

Nowo opracowany system FACET FRAME na podeszwie buta zapewnia stabilizację i przyczepność, co pozwala na wykonywanie dynamicznych ruchów na boisku. Dodatkowo, wyważona konstrukcja POWER FACET przenosi ciężar na przednią część buta, optymalizując transfer siły podczas uderzenia piłki.

But wykończony jest oddychającą konstrukcją kołnierza FACET FIT – dwuczęściowym, elastycznym kołnierzem PRIMEKNIT, który zapewnia komfort, oddychalność, łatwość wkładania i bezpieczną blokadę stopy podczas gry.

- Od 1994 roku nieustannie przesuwamy granice innowacji w projektach naszych butów PREDATOR, co sprawia, że but pozostaje w czołówce, jeśli chodzi o technologię w piłce nożnej. Ale PREDATOR to coś więcej niż tylko buty piłkarskie. To synonim legendarnych piłkarskich momentów, który jest noszony przez najlepszych piłkarzy. PREDATOR będzie nadal symbolem tego dziedzictwa i wraz z nowym pokoleniem graczy będzie udowadniać, że Impossible Is Nothing, zarówno na boisku, jak i poza nim. - Artur Markowski, Senior Product Manager w adidas

Rozpoczynając przełomowy rok dla piłki nożnej, w którym odbędą się m.in. Mistrzostwa Europy w piłce nożnej kobiet UEFA 2022, legenda PREDATOR jest kultywowana przez nową generację zawodniczek i zawodników, którzy zostawią po sobie ślad w historii. PREDATOR EDGE będzie noszony przez czołowe piłkarki na świecie, w tym Wendie Renard, Christiane Endler, Abby Dahlkemper oraz Toni Duggan. Każda z zawodniczek łamie stereotypy i zmienia postrzeganie kobiecej piłki nożnej. Kampania będzie również wspierana globalnie przez Davida Beckhama, Paula Pogbę, Zinedine’a Zidane'a oraz Gianluigiego Donnarummę. Spośród polskich zawodniczek i zawodników w PREDATOR EDGE będą grać m.in. Paulina Dudek, Sylwia Matysik, Łukasz Fabiański i Jan Bednarek.

- PREDATOR EDGE oznacza nowe korki piłkarskie na nową erę piłki nożnej. Kiedy je zakładam, czuję się silna – jakbym mogła osiągnąć wszystko zarówno na boisku, jak i poza nim. Chcę pomóc graczom na całym świecie zobaczyć możliwości tam, gdzie inni widzą niemożliwe. - Wendie Rendard, Olympique Lyon

W ramach aktywacji na polskim rynku zaplanowana jest publikacja contentu wideo z udziałem Pauliny Dudek i Łukasza Fabiańskiego, a także działania w social media, ze szczególnym uwzględnieniem TikToka. We współpracy adidas z R-GOL.com, TikToker LukiPoland i jego goście (m.in. Paulina Dudek i Łukasz Fabiański) zmierzą się z legendarnymi bramkami zdobytymi w butach adidas PREDATOR, jak np. wolej Zinedine’a Zidane'a w finale Ligi Mistrzów czy celny strzał Davida Beckhama z własnej połowy w barwach Manchesteru United.

adidas kontynuuje swoją wizję tworzenia lepszej przyszłości dla wszystkich, tym razem przez pryzmat tego, co umożliwia sport, bez względu na płeć czy wiek. W ramach współpracy z UEFA Women’s Football, UEFA i adidas Football Collective, powstają wyjątkowe inicjatywy mające na celu zapewnienie większego dostępu do sportu dla wszystkich, od amatorów po topowych zawodników.

ilustracjastrzałka

VMLY&R jest odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji kreatywnej, realizację wideo, wysyłkę kreatywną, działania PR, współpracę z partnerami oraz influencerami.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol współpracuje z naturą w dżemowej kampanii
Wystartowała kampania telewizyjna, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To jednocześnie pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”. Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie...
Epson i EKM Global integrują Epson Remote Services
Firma Epson nawiązała współpracę z EKM Global, aby zintegrować Epson Remote Services (ERS) i uprościć zdalne zarządzanie drukiem oraz flotą urządzeń. ERS to darmowy, oparty na chmurze system monitorowania i zarządzania urządzeniami Epson, który umożliwia zaawansowaną diagnostykę zdalną. Dzięki otwartemu API Epson, powstało kompleksowe narzędzie do zarządzania flotą dla...
Ostrołęka - finał trasy świątecznej ciężarówki Coca-Cola
Ostrołęka zdobyła serca głosujących w aplikacji Coca-Cola i tym samym dołączyła do miast, które jeszcze w tym roku odwiedzi świąteczna ciężarówka Coca-Cola. Będzie to finalny przystanek tegorocznej trasy, do którego ciężarówka uda się dzień po wydarzeniu w Toruniu. Marka zachęca również do dzielenia się życzliwością oraz korzystania z...
Dentsu szacuje wzrost wydatków na reklamę w Polsce i na świecie
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9%, dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7%, największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10%.
Kampania programatyczna DOOH marki Cupra Terramar
Marka motoryzacyjna CUPRA dla modelu Terramar realizuje pierwszą kampanię programatyczną na platformie DV360 w galeriach handlowych na nośnikach Digital Indoor oraz w przestrzeni miejskiej – na Digital Cityscreen. To pierwsza kampania komercyjna, która wykorzystuje format Digital Cityscreen po integracji z globalną platformą programatyczną Broadsign.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764