logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adidas Stan Smith w rozszerzonej rzeczywistości

  PR 14.05.2021, przeczytano 710 razy
ilustracjastrzałka

adidas i SneakerStudio podkreślają temat zrównoważonego rozwoju w ramach kampanii Stan Smith Forever. Launchowi nowych ekologicznych butów adidas Stan Smith towarzyszy kampania przygotowana przez VMLY&R.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adidas-stan-smith-w-rozszerzonej-rzeczywistosci,391463,artykul.html

Nasze społeczeństwo jest coraz bardziej świadome kwestii zanieczyszczania środowiska odpadami pochodzącymi z plastiku jednorazowego użytku. W duchu idei walki z tym problemem oraz wykorzystywania recyklingu w celu zrównoważonego rozwoju, adidas odświeżył klasyczną sylwetkę modelu Stan Smith stosując nową cholewkę PRIMEGREEN z materiałów pochodzących z recyklingu.

Razem z nowo powstałym warszawskim salonem sklepu SneakerStudio adidas postanowił przenieść swój manifest o zredukowaniu zużycia plastiku do świata rzeczywistości rozszerzonej. Na potrzeby kampanii powstał instagramowy filtr AR, dzięki któremu można zobaczyć ten kultowy model w niecodziennej odsłonie. Już na początku maja w stolicy pojawią się citylighty, które za pomocą smartfona pokażą przechodniom niezwykłą ekspozycję z wirtualnych plastikowych odpadów, które pod odpowiednią perspektywą ułożą się w sylwetkę legendarnego buta Stan Smith.

To wyjątkowe wirtualne doświadczenie jest przykładem instalacji anamorficznej, w których chodzi o przekształcanie przypadkowych obiektów w coś znaczącego. Wykorzystując to zjawisko, specjalny filtr w aplikacji Instagram generuje w wirtualnej przestrzeni instalację przekazującą ideę less waste stojącą za nowymi Stan Smithami. Zapewnia to świeże i ekscytujące wrażenia, którymi użytkownicy będą mogli podzielić się ze swoimi znajomymi, a przy okazji szerzyć trend less waste.

Nowy model Stan Smith odzwierciedla założenia marki adidas, która zmierza do tego, by ograniczyć ilość plastikowych odpadów. Do 2024 roku adidas chce wykorzystywać tylko poliester pochodzący z recyklingu. Zmieniając swoje kultowe modele w zrównoważony sposób, robi jeden, ale ważny krok w kierunku czystszej przyszłości.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764