logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Różnorodność i piłka w kampanii Adidas na EURO 2020

  PR 18.06.2021, przeczytano 696 razy

Wraz z początkiem Mistrzostw Europy EURO 2020 adidas rusza z kampanią inspirującą ludzi do postrzegania piłki nożnej jako czynnika jednoczącego społeczność i dającego możliwości dążenia do bardziej inkluzywnego świata. W trakcie turnieju będziemy mogli poznawać osobiste historie piłkarzy, które pokazują, jak sport na każdym kroku oferowała im wiele możliwości rozwijania się, zarówno jako zawodnicy, jak i ludzie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roznorodnosc-i-pilka-w-kampanii-adidas-na-euro-2020,391959,artykul.html

Komunikacja rozpoczęła się krótkim filmem wzywającym wszystkich sportowców i kibiców do wspólnego świętowania i promowania inkluzywności poprzez futbol, a to wszystko na dzień przed wielkim turniejem. Ponadto, film ilustruje siłę, jaką ma piłka nożna w łączeniu ludzi i możliwości wprowadzania pozytywnych zmian w społeczeństwie zarówno na boisku, jak i poza nim.

W filmie pojawia się również Uniforia, czyli oficjalna piłka meczowa UEFA EURO 2020. Piłka, którą mieliśmy okazję już poznać w 2019 roku, jest hołdem złożonym piłkarzom oraz kibicom, którzy mając różne pochodzenie i miejsce zamieszkania jednoczą się w ramach tak wyjątkowego turnieju. Świadczą o tym chociażby znajdujące się na piłce współrzędne geograficzne stadionów, na których spotkają się drużyny narodowe Starego Kontynentu.

Wraz z biegiem turnieju, będziemy poznawać historie jego największych gwiazd, tłumaczące nam, że tam, gdzie niektórzy widzą tylko piłkę nożną, oni widzą możliwości. Z tej okazji powstała seria filmów, w której tacy ambasadorzy adidas jak Paul Pogba, Ilkay Gundogan, Serge Gnabry i Thiago Alcantara opowiadają swoje interpretacje możliwości oferowanych im przez piłkę nożną.

W ramach kampanii swoimi historiami podzielą się również piłkarze Reprezentacji Polski, w tym Grzegorz Krychowiak, Łukasz Fabiański, Kamil Jóźwiak i inni. Zawodni wspomnieniami będą dzielić się na swoich profilach na Instagramie. Z kolei kanały newonce.sport oraz 2AngryMen wezmą na warsztat perspektywy, jakie piłkarze widzieli na każdym z etapów swojej kariery

Kampania adidas pokazująca światu możliwości poprzez futbol jest częścią szerszej postawy marki, która inspiruje do życia w duchu zrównoważonego rozwoju, a także do inkluzywności i wiarygodności. Ma na celu zachęcenie wszystkich do patrzenia na świat w pozytywnej perspektywie, do której wspólnie możemy dążyć.

VMLY&R Poland był odpowiedzialny za przygotowanie strategii komunikacyjnej i kampanię w digitalu. Dodatkowo, adaptacje globalnej idei kreatywnej, koordynacje działań na rynkach polskim, czeskim oraz słowackim.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764