logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Admind z nagrodą Red Dot 2020

  PR 05.08.2020, przeczytano 565 razy
ilustracja

Wśród 6 992 projektów podzielonych na trzy główne kategorie, zostaliśmy wyróżnieni aż dwa razy za kampanie związane z brands & communication.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/admind-z-nagroda-red-dot-2020,388001,artykul.html

Red Dot Award to jedna z najbardziej prestiżowych nagród na świecie w dziedzinie wzornictwa przemysłowego, która jest porównywana do Oscara designu. Od ponad 65 lat Red Dot, kierując się mottem „W poszukiwaniu dobrego designu i innowacji”, ocenia projekty w trzech kategoriach: product design, communication design i design concept, a wyróżnienie w konkursie jest potwierdzeniem wysokiej jakości pracy. Nagrody przyznawane przez Design Zentrum Nordrhein Westfalen w Essen, w Niemczech w tym roku wybierało jury składające się z 24 ekspertów, którzy ocenili 6 992 nadesłanych prac na podstawie takich kryteriów jak: innowacyjność, jakość, funkcjonalność i ekologia. Nagrodzone dwa projekty zostaną zaprezentowane w International Yearbook Brands & Communication Design 2020/2021, jak i na internetowej wystawie Red Dot Network.

Pierwszy z nagrodzonych projektów stworzonych przez Admind w kategorii brands & communication to Wayfinding biura ABB w Krakowie. Zrealizowaliśmy projekt oznakowania nowej siedziby ABB w krakowskim budynku High Five, aby zmienić zwykłe biuro w przyjazną przestrzeń, w której dobrze się pracuje i łatwo porusza dzięki czytelnemu systemowi oznaczeń ułatwiających znajdowanie właściwej drogi w obrębie budynku. Projekt został dopasowany do architektury oraz dekoracji wnętrz, będąc spójnym z identyfikacją wizualną ABB.

- To, co warto podkreślić, to dwuetapowy proces pracy nad projektem. Na pierwszym etapie wyprodukowaliśmy tymczasowe oznakowanie przy użyciu mniej trwałych materiałów. Tuż po oddaniu budynku do użytku sprawdziliśmy widoczność znaków przy docelowym świetle, finalnych dekoracjach i wyposażeniu. Po miesiącu funkcjonowania biura przeprowadziliśmy ostateczne usprawnienia we współpracy z zespołami zajmującymi poszczególne piętra. Dzięki temu powstał czytelny, funkcjonalny i spójny system z identyfikacją marki ABB. - Piotr Wiśniewski, Dyrektor Kreatywny Admind

Drugi z nagrodzonych projektów to kampania rekrutacyjna, w której tworzeniu wzięli udział znani ilustratorzy oraz pracownicy Admind, graficznie interpretując wartości wyznawane przez Agencje. Celem było pokazanie wartości i misji firmy oraz zaproszenie innych projektantów do rozmowy, która zaowocowała zatrudnieniem nowych, utalentowanych pracowników w dziale kreacji. Seria unikalnych plakatów stanowi artystyczne interpretacje takich wartości, jak: zaufanie, współpraca, odpowiedzialność, przygoda, życzliwość, partnerstwo oraz satysfakcja.

ilustracjastrzałka

- Tworząc naszą kampanię rekrutacyjną, szczególnie zależało nam na podkreśleniu naszego DNA projektowego oraz wartości, jakimi kierujemy się na co dzień. Postawiliśmy na unikalne podejście w temacie kampanii employer brandingowej, zapraszając różnych ilustratorów do artystycznej interpretacji naszych wartości. To właśnie otwartość na interpretację, formę i środki plastyczne zainicjowało otwartą dyskusję o tym, jak rozumiemy te wartości. Kampania stała się również okazją, aby odkryć ilustracyjne talenty w naszym zespole oraz umożliwić im promocję na równi ze znanymi polskimi ilustratorami, takimi jak Ola Niepsuj, Kuba Banach czy Paweł Mildner, którzy zostali zaproszeni do udziału w naszej kampanii jako zewnętrzni ilustratorzy. - Piotr Wiśniewski, Dyrektor Kreatywny Admind

Źródło: Admind Branding & Communications

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Etykieta Stock Prestige Grand Prix wyróżniona na AWA Sleeve Label Awards 2020
Masterpress SA zdobył kolejne trofeum w międzynarodowym konkursie branżowym. Jury szóstej edycji konkursu AWA Sleeve Label Awards przyznało naszej firmie specjalne wyróżnienie „Certificate of Merit” za etykietę termokurczliwą przygotowaną dla limitowanej edycji wódki Stock Prestige Grand Prix.
Nagrody w konkursie KTR 2020: przegląd wyników
Wśród laureatów KTR 2020 przyznano 179 nagród, w tym 32 złote, 49 srebrnych i 98 brązowych. W rankingu rocznym na I miejscu znalazły się: agencja 180heartbeats + JUNG V. MATT, studio projektowe OSOM Studios, dom produkcyjny Papaya Films, studio postprodukcyjne Platige Image oraz OLX jako Reklamodawca Roku.
Prace laureatów „Timecode Akcja Animacja” wyświatlane na 20 tys. ekranów
Co dzieję się online, nie zostanie tylko w online. Kreatywności nie da się zamknąć w domu, dlatego FCBBridge2Fun, TAA i Screen Network wspierają młodych twórców animacji, dając im możliwość pokazania szerokiej publiczności prac stworzonych w ramach konkursu Timecode Akcja Animacja.
Strategia marketingowa firmy MEWA okazała się przekonująca dwukrotnie – jury konkursu Effie Awards i konkursu BoB-Awards przyznały firmie brązową statuetkę za aktualną kampanię marketingową.
W czwartek, 3 grudnia br. o godz. 20:00 podczas finału konkursu organizowanego przez „Gazetę Wyborczą" poznamy kolejnego laureata Nagrody im. Krzysztofa Millera za najlepszy materiał fotograficzny roku oraz w kategorii „Wolność, solidarność, tolerancja". Podczas uroczystości pokazane zostaną najlepsze zdjęcia, a prezentacji towarzyszyć będą rozmowy z finalistami konkursu....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764