logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adobe Flash Player 9 z obsługa standardu D.264 już do pobrania

  PR 16.12.2007, przeczytano 9661 razy

Firma Adobe Systems Incorporated poinformowała o udostępnieniu oprogramowania Adobe Flash Player 9, znanego pod roboczą nazwą Moviestar. Adobe Flash Player 9 zapewnia obecnie obsługę standardu wideo H.264 (wdrożonego również w odtwarzaczach wideo wysokiej rozdzielczości Blu-Ray i HD-DVD) oraz standardu audio High Efficiency AAC (HE-AAC).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adobe-flash-player-9-z-obsluga-standardu-d.264-juz-do-pobrania,6536,artykul.html

Najnowsza wersja jest także wyposażona w funkcje rozszerzonego, pełnoekranowego odtwarzania wideo z wielordzeniową akceleracją sprzętową, na potrzeby wyświetlania materiałów w dużej rozdzielczości przy użyciu najpopularniejszych systemów operacyjnych i przeglądarek. Adobe Flash Player 9 w połączeniu z rozwiązaniem Adobe Flash Media Server 3 (szczegóły w oddzielnej informacji) umożliwiają udostępnianie treści wideo w standardzie HD wszystkim użytkownikom mających dostęp do Internetu. Oprogramowanie Adobe Flash Player 9 jest już dostępne pod adresem www.adobe.com/go/getflashplayer.

Obsługę standardu kodowania H.264, wprowadzoną wcześniej do oprogramowania Adobe Premiere® Pro i Adobe After Effects®, uwzględniono teraz w produktach z serii Adobe Flash. Obsługą tą objęte są również aplikacje opracowane dla oprogramowania Adobe AIR™, niezależnego od systemu operacyjnego środowiska wykonawczego, które pozwala programistom wykorzystywać swoje umiejętności do tworzenia i wdrażania internetowych aplikacji RIA (ang. rich Internet applications) działających na komputerach użytkowników. Oprogramowanie Adobe Media Player będzie dostępne w na początku 2008 r. Jest to pierwsza aplikacja firmy Adobe oparta na środowisku Adobe AIR, która będzie wykorzystywać zarówno standard wideo H.264, jak i standard audio HE-AAC. Adobe Media Player pozawala odtwarzać przesyłane strumieniowo treści wideo w technologii Flash poza przeglądarką internetową, zapewniając więcej możliwości odtwarzania, takich jak oglądanie treści wideo w dowolnym miejscu i o dowolnej porze.

Nowe standardy wyświetlania treści wideo
Materiały przeznaczone do odtwarzania za pomocą oprogramowania Adobe Flash Player docierają do ponad 99% komputerów biurkowych z dostępem do Internetu, a także do setek milionów urządzeń przenośnych i przystawek telewizyjnych, co umożliwia firmom i użytkownikom indywidualnym tworzenie oraz udostępnianie multimedialnych treści internetowych działających bezproblemowo na różnych platformach. Oprogramowanie Adobe Flash Player, oparte na wyróżnionej nagrodą Emmy® architekturze Flash firmy Adobe, może być wykorzystywane do oglądania na żywo i na żądanie treści multimedialnych lub rozrywkowych udostępnianych w serwisach internetowych, takich jak CBS, NBC, FoxNews Digital, PBS, MTV Networks, BBC i Hulu. Technologia ta wzbogaca również funkcje wideo popularnych serwisów społecznościowych, takich jak YouTube i MySpace. Dzięki obsłudze standardów H.264 i HE-AAC przez oprogramowanie Adobe Flash Player 9 i serwer Adobe Flash Media Server 3 dostawcy treści mogą teraz udostępniać przesyłane strumieniowo treści wideo w standardzie HDTV w Internecie.

„To właśnie technologia Adobe Flash w największym stopniu przyczyniła się do rozwoju telewizji internetowej w obecnej postaci, zapewniając widzom natychmiastowy, interaktywny dostęp do treści wideo” — powiedział Kevin Lynch, wiceprezes i główny projektant oprogramowania w firmie Adobe. „Włączenie branżowego standardu H.264 do oprogramowania Adobe Flash Player, środowiska Adobe AIR, linii produktów Adobe Creative Suite® oraz do Adobe Flash Media Server 3 zapewnia nowe możliwości związane ze standardem HD milionom programistów tworzących oprogramowanie w technologii Flash oraz nowej generacji widzów, którzy właśnie w Internecie szukają swoich ulubionych programów i materiałów wideo”.

Łatwe wdrażanie przez producentów treści
H.264 i HE-AAC są otwartymi standardami branżowymi i zostały już zintegrowane z dotychczasowymi procesami opracowywania i publikowania zawartości. Dzięki temu producenci treści mogą wykorzystywać istniejące już materiały zrealizowane w standardzie H.264 i bezproblemowo odtwarzać własne treści za pomocą oprogramowania Adobe Flash Player. Umożliwia to wydawcom kodowanie treści, a następnie dystrybuowanie ich w różnych mediach, co obniża koszty i oszczędza czas.

Ceny i dostępność
Oprogramowanie Adobe Flash Player 9 do systemów Windows, Macintosh i Linux można bezpłatnie pobrać pod adresem www.adobe.com/go/getflashplayer. Więcej informacji o programie Adobe Flash Player 9 można znaleźć pod adresem www.adobe.com/products/flashplayer/

Źródło: Adobe Systems

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk sublimacyjny na nowo – HP Stitch
W kwietniu br. firma HP ogłosiła wprowadzenie nowej serii urządzeń HP Stitch S przeznaczonych do bezpośredniego i pośredniego druku tekstyliów. Nowa technologia HP to przede wszystkim nowoczesne podejście do druku tkanin. Charakteryzuje je dużo większa wygoda użytkowania oraz lepsze, w porównaniu z klasyczną technologią sublimacyjną, rezultaty. Nowa linia urządzeń...
360e-com – nowa spółka na rynku e-commerce, oferująca kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting, wspiera markę ORSAY w działaniach remarketingu. Po sukcesie działań na rynku polskim ORSAY zdecydował się na działania na innych rynkach europejskich. Niemieccy konsumenci okazali się najbardziej podatni na działania 360e-com.
38PR & Content Communication odpowiada za komunikację i kompleksową organizację wydarzeń w ramach kampanii ibis MUSIC w Europie Wschodniej. Prowadzone działania obejmują: media relations, współpracę z managementem artystów, celebrytami i influencerami, a także pełną obsługę techniczną eventów.
Marka Fantasia prezentuje nowe smaki i nawiązuje współpracę z Femi Stories
Kolorowa, pachnąca, delikatna – czy istnieje bardziej kobieca i subtelna pora roku niż wczesna wiosna? Taka jest również Fantasia, która rozkwita nowymi smakami i wraz z projektantkami z Femi Stories, zaprasza konsumentki do niezwykłego świata inspiracji.
In-Store Media Polska: Rebranding marki Nałęczowianka w sieci Carrefour
Firma in-Store Media Polska zrealizowała kompleksowy projekt rebrandingu dla marki Nałęczowianka w sieci Carrefour. Akcja objęła bramy, naklejki dywanowe, bramki wejściowe, stoppery oraz wózki konsumenckie. Dzięki nowej identyfikacji wizualnej marka Nałęczowianka jeszcze bardziej wyróżnia się na półce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764