logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adobe Muse już w sprzedaży

  PR 14.05.2012, przeczytano 4845 razy

Firma Adobe poinformowała o wprowadzeniu na rynek oprogramowania Adobe Muse, które umożliwia projektantom tworzenie stron internetowych bez konieczności pisania kodu. Rozwiązanie Adobe Muse było dotychczas dostępne jako publiczna wersja beta. Dzięki niemu planowanie, projektowanie i publikowanie oryginalnych stron w standardzie HTML jest równie łatwe jak opracowywanie układów wydruku. Adobe Muse udostępnia strony główne, wbudowane narzędzia interaktywne i możliwość korzystania z ponad 400 czcionek WWW w bibliotece Adobe Typekit, dzięki czemu tworzenie wyjątkowych, profesjonalnych stron internetowych jest proste.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adobe-muse-juz-w-sprzedazy,15513,artykul.html

Oprogramowanie Adobe Muse jest dostępne za pośrednictwem niezależnej subskrypcji lub jako część usługi Adobe Creative Cloud. Ta nowa platforma, która również pojawiła się na rynku, udostępnia innowacyjne usługi przechowywania danych, publikacji i kluczowe aplikacje wspomagające kreatywność, w tym całą serię produktów zawartych w cenionym pakiecie Adobe Creative Suite 6.

Adobe Muse wykorzystuje funkcje dobrze znane z między innymi z Adobe InDesign, co znacznie skraca czas nauki pracy z programem. Dzięki znanym już skrótom klawiszowym i narzędziom, projektanci szybko opanują obsługę nowego produktu. Adobe Muse pozwala projektantom na łatwe dodawanie atrakcyjnych elementów interaktywnych, jak na przykład pokazy slajdów lub wtyczki z Google Maps czy portalu Facebook . Użytkownicy mogą wyświetlać podgląd strony i testować jej działanie lub stworzyć tymczasowy adres URL, który można przesłać do klienta, żeby mógł ocenić stronę. Gdy strona jest gotowa do opublikowania, projektanci mogą wyeksportować stronę do dostawcy usług hostingowych lub skorzystać z elastycznej i wielofunkcyjnej usługi hostingu Adobe. Roczna subskrypcja Adobe Muse zawiera w także usługi hostingu.

„Adobe Muse w wersji beta pobrano ponad 700 tys. razy. Do pierwszego wydania Adobe Muse wprowadziliśmy zmiany, które sugerowali nam nasi beta testerzy i opinie o tych zmianach były bardzo pozytywne” — powiedział David Wadhwani, wiceprezes działu Digital Media Business w firmie Adobe. - „Adobe Muse daje projektantom możliwość swobodnego tworzenia stron bez konieczności uczenia się pisania kodu, co pozwoli im rozszerzyć działalność i oferować klientom opłacalne, profesjonalne strony internetowe”.

Ceny i dostępność
Cena miesięcznego abonamentu Adobe Muse dla użytkownika indywidualnego to €13,99 przy rocznym okresie subskrypcji lub €22,99 przy subskrypcji miesięcznej. Więcej informacji można znaleźć pod adresem adobe.com/pl/products/muse. Rozwiązanie Adobe Muse jest też dostępne w ramach usługi Adobe Creative Cloud, w przypadku której cena miesięcznego abonamentu dla użytkownika indywidualnego to €47,99 przy rocznym okresie subskrypcji lub €71,99 przy subskrypcji miesięcznej.

Źródło: Adobe Systems Incorporated

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764