logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adobe partnerem konferencji Tablet w Biznesie. Biznes na Tablecie

  PR 28.03.2011, przeczytano 2718 razy

W zeszłym tygodniu odbyła się konferencja „Tablet w Biznesie. Biznes na Tablecie” zorganizowana przez magazyn marketingu i sprzedaży Brief – pierwszy polski magazyn branżowy w wersji na iPad stworzony w technologii InDesign CS5 oraz usług Adobe Digital Publishing Suite. Jednym z partnerów konferencji zorganizowanej w Multikinie w Złotych Tarasach była firma Adobe, a jej prelegentem, Paweł Molga, Channel Media & Publishing Account Manager, Adobe Systems.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adobe-partnerem-konferencji-tablet-w-biznesie.-biznes-na-tablecie,12222,artykul.html

Konferencja skierowana była przede wszystkim do wydawców prasy oraz książek, domów mediowych, agencji reklamowych, agencji PR, agencji interaktywnych, instytutów badawczych oraz działów marketingu w firmach. W programie konferencji znalazły się takie zagadnienia jak: wprowadzenie do rynku tabletów i aplikacji tabletowych w Polsce i na świecie, nowe możliwości i narzędzia dla wydawców oraz marketerów, korzyści dla czytelnika i wydawcy oraz reklamodawcy, płynące m.in. ze wzbogaconego kontentu oraz interaktywnych reklam.

„Jesteśmy obecnie świadkami tabletyzacji prasy. Niesie to ze sobą wielkie możliwości, ale trzeba umieć je wykorzystać. Dla magazynu Brief, istniejącego na polskim rynku od 11 lat, to przełomowy etap jeszcze bardziej interaktywnego zaangażowania czytelników” – mówi Grzegorz Kiszluk, prezes zarządu Wydawnictwa AdPress.

„Cieszymy się, że możemy być partnerem tak ważnego wydarzenia jak konferencja zorganizowana przez magazyn Brief i dotycząca tabletów jako nowego nośnika informacji i treści reklamowych. Rozpoczęła się era wprowadzania innowacji w procesach redakcyjnych i właśnie na rynku reklamowym. Wydawcy chcą skierować swoją ofertę do szerszej grupy odbiorców, użytkowników mobilnych platform sprzętowych” ¬— mówi Paweł Molga, Senior Key Account Manager, Adobe Systems. „Oprogramowanie Adobe InDesign CS5 oraz usługa Adobe Digital Publishing Suite pozwala firmom wydawniczym projektować nowy rodzaj czasopism elektronicznych, których odbiorcy uzyskają dostęp do bogatszych, bardziej dynamicznych materiałów” – dodaje Paweł Molga.

Prelegenci konferencji omówili następujące zagadnienia:

Innowacje w procesach wydawniczych.
Prelegent: Paweł Molga, Channel Media & Publishing Account Manager, Adobe Systems.
Tematyka: proces przygotowania interaktywnej reklamy w środowisku Adobe Digital Publishing Suite, modele dystrybucji, korzyści dla wydawców i reklamodawców wynikające z interaktywnych reklam i aplikacji (monetyzacja kontentu) oraz mierzenie efektywności reklam, oprogramowanie Adobe InDesign CS5 oraz usługa Adobe Digital Publishing Suite.

Tablety na świecie i w Polsce oraz Nowe możliwości dla marketerów i wydawców
Prelegent: Łukasz Kawęcki, Optizen Labs.
Tematyka: przykłady pierwszych tabletowych reklam z polskiego rynku, pomiędzy e-bookiem a aplikacją w AppStore/Android Market, oferta skierowana do wydawców książkowych oraz wykorzystywanie przez reklamodawców i wydawców interaktywnych aplikacji prasowych.

Tablet – brakujące ogniwo?
Prelegent: Marcin Bobowicz, Kierownik Projektów, Dział Rozwoju Biznesu, Wirtualna Polska.
Tematyka: umiejscowienie tabletów w cyfrowej teorii ewolucji, konkurencyjność tabletów w stosunku do komputerów PC i smartphone’ów, potencjalni i wirtualni odbiorcy – jak ich odróżnić, ich możliwości, zapotrzebowania i oczekiwania oraz wróżenie z fusów, czyli potencjalna ścieżka rozwoju urządzeń i aplikacji.

Reklama na urządzeniach mobilnych.
Prelegent: Krzysztof Beniowski, Dyrektor Sieci AdPlayer i HandyNet.
Tematyka: wyzwania dla wydawców tworzących media w erze tabletów.

Na zakończenie konferencji odbyła się debata, której celem było wspólne z rynkiem przeanalizowanie tabletu jako narzędzia działań marketingowych. Uczestnicy starali się odpowiedzieć na pytania dotyczące planowania mediów i badanie efektywności reklam na tabletach. Dyskusję poprowadziła Olga Kozierowska, redaktor naczelna Magazynu Brief. Uczestnikami panelu byli: Krzysztof Beniowski, AdPlayer i HandyNet; Marcin Dec, Initiative; Łukasz Kawęcki, Optizen Labs; Grzegorz Kiszluk, Brief; Dominik Komar, Mindshare; Adam Wojdyło, Polskie Badania Czytelnictwa.

Oprogramowanie Adobe Digital Publishing Suite
Adobe Digital Publishing Suite oferuje profesjonalnym wydawcom zestaw dostępnych w hostingu gotowych usług, narzędzi i technologii przeglądania, które umożliwiają tworzenie, publikowanie i sprzedaż treści cyfrowych bezpośrednio oraz przez partnerów dostarczających treści lub najważniejsze rynki komunikacji mobilnej. Oprogramowanie Digital Publishing Suite, opracowane w oparciu o produkty Adobe Creative Suite i Adobe InDesign CS5, umożliwia nowatorskie tworzenie i dostarczanie czytelnikom treści pod marką wydawcy oraz korzystanie z elastycznego modelu sprzedaży i pogłębionych raportów analitycznych. Do narzędzi Adobe Digital Publishing Suite dodane zostały moduły Overlay Creator Panel, Content Viewer, Content Bundler i Digital Publishing Plug-in for InDesign CS5, które przyspieszają przekazywanie edycji cyfrowych na urządzenia biurkowe i tablety.

Źródło: Adobe Systems Incorporated


PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764