logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adobe Premiere Rush na flagowych smartfonach Samsung Galaxy

  PR 14.06.2019, przeczytano 560 razy
ilustracja

Użytkownicy flagowych smartfonów Samsung Galaxy uzyskali dostęp do edytora przygotowanego przez firmę Adobe, który pozwala w prosty sposób tworzyć i publikować profesjonalne filmy. Premiere Rush łączy zaawansowane funkcje z mobilnością i prostą obsługi, dzięki czemu jest idealnym narzędziem do obróbki wideo na smartfonach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adobe-premiere-rush-na-flagowych-smartfonach-samsung-galaxy,382907,artykul.html

Premiere Rush for Samsung, to dostosowana do specyfikacji urządzeń Samsung wersja nowo wprowadzonej aplikacji Adobe Premiere Rush dla systemu Android. Od 21 maja jest dostępna do pobrania na wybrane urządzenia Galaxy.

Adobe Premiere Rush to kompleksowe rozwiązanie do tworzenia i publikowania filmów, wyposażone w intuicyjny interfejs, który upraszcza edycję filmów do zaledwie kilku prostych kroków. Premiere Rush udostępnia twórcom treści wszystkie narzędzia niezbędne do łatwego tworzenia profesjonalnych materiałów wideo.

W wyniku współpracy firm Samsung z Adobe, Premiere Rush for Samsung został w pełni zoptymalizowany dla smartfonów Galaxy.

Profesjonalne filmy, na Twoich warunkach

Dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak konfigurowalne szablony animacji, oczyszczanie dźwięku z wykorzystaniem technologii AI, tworzenie grafiki i miksowanie dźwięku, Premiere Rush umożliwia użytkownikom łatwą edycję i montowanie profesjonalnych filmów i vlogów.

Użytkownicy mogą nagrywać filmy wysokiej jakości bezpośrednio w aplikacji i natychmiast rozpocząć ich montaż, przeciągając i upuszczając klipy na wielościeżkową oś czasu. Mają oni również możliwość swobodnego dopasowania dźwięku, nasycenia barw, rozmieszczenia tytułu, przejść, dodawania podkładu głosowego i wiele innych opcji – wszystkich z głównego interfejsu. Ponadto użytkownicy mają dostęp do wbudowanych, w pełni konfigurowalnych, animowanych szablonów tytułów bezpośrednio z poziomu samej aplikacji. A dzięki łatwym w użyciu opcjom zmiany rozmiaru, film można dostosować do tego, w jakim serwisie społecznościowym ma być on opublikowany. Wszystkie filmy i operacje montażowe są automatycznie synchronizowane z chmurą, dzięki czemu użytkownicy mogą pracować nad swoimi filmami w dowolnym miejscu i czasie, na dowolnym urządzeniu.

Premiere Rush for Samsung

ilustracjastrzałka

Premiere Rush for Samsung jest wyposażony w pełen zestaw funkcji zoptymalizowanych specjalnie pod kątem urządzeń Samsung. Dzięki rozszerzonej obsłudze procesorów Exynos i Mali zwiększona została wydajności edycji. Eksport filmów na Galaxy S10 jest teraz o 70% szybszy niż w starszych urządzeniach.[1] Aplikacja obsługuje też HDR10+ i Samsung DeX, co umożliwia użytkownikom rozszerzenie i optymalizację opcji przestrzeni roboczej.

Użytkownicy Galaxy, którzy zdecydują się na zakup Premiere Rush, otrzymają nieograniczoną możliwość eksportu filmów, 100 GB pamięci w chmurze oraz 20% zniżkę (oferta promocyjna do końca 2019 roku). Miesięczny abonament z wykorzystaniem zniżki to 7,99 USD.

Dostępna jest również bezpłatna wersja próbna Premiere Rush, dająca użytkownikom Galaxy dostęp do wszystkich funkcji programu, umożliwiająca korzystanie z aplikacji komputerowych i mobilnych, 2 GB pamięci w chmurze, możliwość tworzenia nieograniczonej liczby projektów i eksportowania maksymalnie trzech projektów.

Źródło: Samsung Electronics

www.samsung.pl

Dodatkowe informacje:

*Aplikacja Adobe Premiere Rush for Samsung jest dostępna w Galaxy Store i zostanie rozszerzona o obsługę kolejnych urządzeń Galaxy w niedalekiej przyszłości.
[1] Porównanie dotyczy modelu Galaxy S10 z Galaxy S9 przed aktualizacją systemu operacyjnego.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764