logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adobe Premiere Rush na flagowych smartfonach Samsung Galaxy

  PR 14.06.2019, przeczytano 532 razy
ilustracja

Użytkownicy flagowych smartfonów Samsung Galaxy uzyskali dostęp do edytora przygotowanego przez firmę Adobe, który pozwala w prosty sposób tworzyć i publikować profesjonalne filmy. Premiere Rush łączy zaawansowane funkcje z mobilnością i prostą obsługi, dzięki czemu jest idealnym narzędziem do obróbki wideo na smartfonach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adobe-premiere-rush-na-flagowych-smartfonach-samsung-galaxy,382907,artykul.html

Premiere Rush for Samsung, to dostosowana do specyfikacji urządzeń Samsung wersja nowo wprowadzonej aplikacji Adobe Premiere Rush dla systemu Android. Od 21 maja jest dostępna do pobrania na wybrane urządzenia Galaxy.

Adobe Premiere Rush to kompleksowe rozwiązanie do tworzenia i publikowania filmów, wyposażone w intuicyjny interfejs, który upraszcza edycję filmów do zaledwie kilku prostych kroków. Premiere Rush udostępnia twórcom treści wszystkie narzędzia niezbędne do łatwego tworzenia profesjonalnych materiałów wideo.

W wyniku współpracy firm Samsung z Adobe, Premiere Rush for Samsung został w pełni zoptymalizowany dla smartfonów Galaxy.

Profesjonalne filmy, na Twoich warunkach

Dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak konfigurowalne szablony animacji, oczyszczanie dźwięku z wykorzystaniem technologii AI, tworzenie grafiki i miksowanie dźwięku, Premiere Rush umożliwia użytkownikom łatwą edycję i montowanie profesjonalnych filmów i vlogów.

Użytkownicy mogą nagrywać filmy wysokiej jakości bezpośrednio w aplikacji i natychmiast rozpocząć ich montaż, przeciągając i upuszczając klipy na wielościeżkową oś czasu. Mają oni również możliwość swobodnego dopasowania dźwięku, nasycenia barw, rozmieszczenia tytułu, przejść, dodawania podkładu głosowego i wiele innych opcji – wszystkich z głównego interfejsu. Ponadto użytkownicy mają dostęp do wbudowanych, w pełni konfigurowalnych, animowanych szablonów tytułów bezpośrednio z poziomu samej aplikacji. A dzięki łatwym w użyciu opcjom zmiany rozmiaru, film można dostosować do tego, w jakim serwisie społecznościowym ma być on opublikowany. Wszystkie filmy i operacje montażowe są automatycznie synchronizowane z chmurą, dzięki czemu użytkownicy mogą pracować nad swoimi filmami w dowolnym miejscu i czasie, na dowolnym urządzeniu.

Premiere Rush for Samsung

ilustracjastrzałka

Premiere Rush for Samsung jest wyposażony w pełen zestaw funkcji zoptymalizowanych specjalnie pod kątem urządzeń Samsung. Dzięki rozszerzonej obsłudze procesorów Exynos i Mali zwiększona została wydajności edycji. Eksport filmów na Galaxy S10 jest teraz o 70% szybszy niż w starszych urządzeniach.[1] Aplikacja obsługuje też HDR10+ i Samsung DeX, co umożliwia użytkownikom rozszerzenie i optymalizację opcji przestrzeni roboczej.

Użytkownicy Galaxy, którzy zdecydują się na zakup Premiere Rush, otrzymają nieograniczoną możliwość eksportu filmów, 100 GB pamięci w chmurze oraz 20% zniżkę (oferta promocyjna do końca 2019 roku). Miesięczny abonament z wykorzystaniem zniżki to 7,99 USD.

Dostępna jest również bezpłatna wersja próbna Premiere Rush, dająca użytkownikom Galaxy dostęp do wszystkich funkcji programu, umożliwiająca korzystanie z aplikacji komputerowych i mobilnych, 2 GB pamięci w chmurze, możliwość tworzenia nieograniczonej liczby projektów i eksportowania maksymalnie trzech projektów.

Źródło: Samsung Electronics

www.samsung.pl

Dodatkowe informacje:

*Aplikacja Adobe Premiere Rush for Samsung jest dostępna w Galaxy Store i zostanie rozszerzona o obsługę kolejnych urządzeń Galaxy w niedalekiej przyszłości.
[1] Porównanie dotyczy modelu Galaxy S10 z Galaxy S9 przed aktualizacją systemu operacyjnego.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764