logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adocean z planowaniem kampanii w oparciu o demograf

  PR 19.04.2019, przeczytano 266 razy

Gemius wprowadza nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean. Adserwer ten, jako jeden z nielicznych oferuje dane zasięgowe oraz demograficzne, a także informacje o współoglądalności kampanii na różnych urządzeniach. Dzięki temu możliwe staje się planowanie kampanii w oparciu o demografię użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adocean-z-planowaniem-kampanii-w-oparciu-o-demograf,382178,artykul.html

Nowe możliwości, które daje AdOcean, pozwalają wydawcom dokładnie określić profil użytkownika, który zetknął się z kampanią na ich przestrzeni reklamowej. Ustawienie liczby odbiorców kampanii może odbywać się według trzech kryteriów: realni użytkownicy, a także w podziale na płeć: kobiety i mężczyźni.

Dzięki nowym funkcjonalnościom wprowadzonym do adserwera, statystyki wybranych kampanii mogą zostać rozbudowane o:
nowe dane dotyczące płci czy wieku użytkowników, do których dotarła kampania.

  • krzywą budowania zasięgu opartą na realnych użytkownikach (RU)
  • wartość GRP dla kampanii
  • podział ruchu na PC i mobile oraz współoglądalność na tych platformach
  • częstotliwość kontaktu z kampanią
  • informacje o zasięgu w grupie docelowej i odniesienie go do całości populacji internautów
  • zasięg kampanii w podziale na placementy

Ponadto wszystkie dane w AdOcean mogą być przeliczane nie tylko dla całego zbioru, ale także dla wybranych grup celowych.

- Wprowadzenie nowej funkcjonalności, opartej o autorskie rozwiązanie Gemius, dostarcza wydawcom cenną informację zwrotną o potencjale własnej powierzchni reklamowej. Dzięki temu mogą oni jeszcze dokładniej odpowiadać na oczekiwania reklamodawców – mówi Radosław Gołąb, Advertising Business Development Director w Gemius. – Informacje o demografii użytkowników, którzy mieli kontakt z kampanią, pozwalają lepiej poznać własną powierzchnię, zachowania grupy docelowej, a co za tym idzie na nowo zdefiniować produkty reklamowe. Planowanie kampanii w oparciu o demografię to kolejny, ważny krok w rozwoju naszego narzędzia.

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyszukanie hasła w Google pochłania tyle dwutlenku węgla, co zagotowanie wody
Transmisja i oglądanie filmów online generuje 300 mln ton dwutlenku węgla rocznie. Wysyłanie dziesiątek wiadomości e-mail dziennie, szybkie dzwonienie na WhatsApp, przesyłanie zdjęć do chmury, oglądanie krótkiego klipu na YouTube to tylko część codziennego cyfrowego życia. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę z tego, że odbija się to na całym środowisku. O ile np....
Największe firmy technologiczne zapłacą w UE podatek cyfrowy
– Giganci technologiczni, który działają w oparciu o cyfrowe modele biznesowe, monopolizują rynek. Prowadzą działalność, która wyklucza skutecznie pojawianie się innowacyjnych rozwiązań – podkreśla Katarzyna Królak-Wyszyńska, prezes Innovatika. Tylko w 2018 roku aż 60 firm z listy Fortune 500 nie płaciło podatków w USA. Raje podatkowe istnieją także w Unii...
W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.
Algorytm polskiej firmy analizuje treści pod kątem emocji
Podczas zakupów niemal 80 proc. klientów zwraca uwagę na opinie o sprzedawcy. Niezadowolony z obsługi nie tylko rezygnuje z zakupu, ale swoimi emocjami dzieli się z innymi. Dlatego firmy inwestują w nowoczesne techniki monitorowania satysfakcji klienta. Część sklepów stacjonarnych wykorzystuje nagrania, by sprawdzić mimikę klienta. Sklepy internetowe monitorują call center, co...
Mikołaj Kunica nowym redaktorem naczelnym Business Insider Polska
Mikołaj Kunica 1 lutego 2020 r. obejmie stanowisko redaktora naczelnego Business Insider Polska i będzie odpowiedzialny za pracę redakcji oraz politykę wydawniczą serwisu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764