logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adocean z planowaniem kampanii w oparciu o demografię

  PR 15.04.2019, przeczytano 146 razy
Radosław Gołąb

Gemius wprowadza nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean. Adserwer ten, jako jeden z nielicznych oferuje dane zasięgowe oraz demograficzne, a także informacje o współoglądalności kampanii na różnych urządzeniach. Dzięki temu możliwe staje się planowanie kampanii w oparciu o demografię użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adocean-z-planowaniem-kampanii-w-oparciu-o-demografie,382090,artykul.html

Nowe możliwości, oferowane przez AdOcean, pozwalają wydawcom dokładnie określić profil użytkownika, który zetknął się z kampanią na ich przestrzeni reklamowej. Ustawienie liczby odbiorców kampanii może odbywać się według trzech kryteriów: realni użytkownicy, a także w podziale na płeć: kobiety i mężczyźni.

Dzięki nowym funkcjonalnościom, wprowadzonym do adserwera, statystyki wybranych kampanii mogą zostać rozbudowane o:

  • nowe dane dotyczące płci czy wieku użytkowników, do których dotarła kampania.
  • krzywą budowania zasięgu opartą na realnych użytkownikach (RU)
  • wartość GRP dla kampanii
  • podział ruchu na PC i mobile oraz współoglądalność na tych platformach
  • częstotliwość kontaktu z kampanią
  • informacje o zasięgu w grupie docelowej i odniesienie go do całości populacji internautów
  • zasięg kampanii w podziale na placementy

Ponadto wszystkie dane w AdOcean mogą być przeliczane nie tylko dla całego zbioru, ale także dla wybranych grup celowych.

- Wprowadzenie nowej funkcjonalności, opartej o autorskie rozwiązanie Gemius, dostarcza wydawcom cenną informację zwrotną o potencjale własnej powierzchni reklamowej. Dzięki temu mogą oni jeszcze dokładniej odpowiadać na oczekiwania reklamodawców – mówi Radosław Gołąb, Advertising Business Development Director w Gemius. – Informacje o demografii użytkowników, którzy mieli kontakt z kampanią, pozwalają lepiej poznać własną powierzchnię, zachowania grupy docelowej, a co za tym idzie na nowo zdefiniować produkty reklamowe. Planowanie kampanii w oparciu o demografię to kolejny, ważny krok w rozwoju naszego narzędzia.

AdOcean to adserwer, który pozwala wydawcom efektywnie zarządzać powierzchnią reklamową zarówno w modelu tradycyjnym (direct sales), jak i w modelu programmatic. Jego nowa funkcjonalność dostępna jest obecnie na rynkach: polskim, węgierskim, łotewskim, ukraińskim, rumuńskim oraz tureckim.

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Internet 5. generacji dzięki komunikacji kwantowej?
Powstają pierwsze systemy komunikacji kwantowej, które posłużą do skonstruowania komputerów nowej generacji. Upowszechnienie komunikacji i urządzeń kwantowych przyczyni się do powstania bezpiecznego internetu, przyspieszy proces analizy dużych zbiorów danych zgromadzonych w ramach big data, pozwoli opracować niezawodne szyfry oraz udoskonalić technologię uczenia maszynowego.​...
Radio Pogoda w wygodnej aplikacji mobilnej
Wszyscy, którzy kochają piosenki sprzed lat i wyjątkowe audycje Radia Pogoda, mogą ich teraz słuchać w nowej aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem Android i iOS. Dzięki aplikacji stacja oferuje dostęp do swojego programu na żywo wszędzie tam, gdzie jest zasięg internetu, a dodatkowo zachęca słuchaczy do udziału z zabawach antenowych i kontaktu z redakcją.
W czwartek, 18 lipca, kanał Kino Polska Muzyka osiągnął 0,26% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, dzięki czemu zajął pierwsze miejsce wśród kanałów muzycznych nadawanych kablowo lub satelitarnie.
Awans w Biurze Reklamy Multikino Media - Łukasz Gawęcki zostaje senior sales managerem
Łukasz Gawęcki awansował na stanowisko senior sales manager w Biurze Reklamy Multikino Media, zajmującym się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.
Marcin Wesołek pokieruje działem Sport Gazety Wyborczej
Od 1 września br. kierownikiem działu Sport "Gazety Wyborczej" będzie Marcin Wesołek, obecny redaktor naczelny "Gazety Wyborczej Poznań". Zastąpi Radosława Leniarskiego, który pozostanie w zespole dziennika.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764