logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adocean z planowaniem kampanii w oparciu o demografię

  PR 15.04.2019, przeczytano 424 razy
Radosław Gołąb

Gemius wprowadza nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean. Adserwer ten, jako jeden z nielicznych oferuje dane zasięgowe oraz demograficzne, a także informacje o współoglądalności kampanii na różnych urządzeniach. Dzięki temu możliwe staje się planowanie kampanii w oparciu o demografię użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adocean-z-planowaniem-kampanii-w-oparciu-o-demografie,382090,artykul.html

Nowe możliwości, oferowane przez AdOcean, pozwalają wydawcom dokładnie określić profil użytkownika, który zetknął się z kampanią na ich przestrzeni reklamowej. Ustawienie liczby odbiorców kampanii może odbywać się według trzech kryteriów: realni użytkownicy, a także w podziale na płeć: kobiety i mężczyźni.

Dzięki nowym funkcjonalnościom, wprowadzonym do adserwera, statystyki wybranych kampanii mogą zostać rozbudowane o:

  • nowe dane dotyczące płci czy wieku użytkowników, do których dotarła kampania.
  • krzywą budowania zasięgu opartą na realnych użytkownikach (RU)
  • wartość GRP dla kampanii
  • podział ruchu na PC i mobile oraz współoglądalność na tych platformach
  • częstotliwość kontaktu z kampanią
  • informacje o zasięgu w grupie docelowej i odniesienie go do całości populacji internautów
  • zasięg kampanii w podziale na placementy

Ponadto wszystkie dane w AdOcean mogą być przeliczane nie tylko dla całego zbioru, ale także dla wybranych grup celowych.

- Wprowadzenie nowej funkcjonalności, opartej o autorskie rozwiązanie Gemius, dostarcza wydawcom cenną informację zwrotną o potencjale własnej powierzchni reklamowej. Dzięki temu mogą oni jeszcze dokładniej odpowiadać na oczekiwania reklamodawców – mówi Radosław Gołąb, Advertising Business Development Director w Gemius. – Informacje o demografii użytkowników, którzy mieli kontakt z kampanią, pozwalają lepiej poznać własną powierzchnię, zachowania grupy docelowej, a co za tym idzie na nowo zdefiniować produkty reklamowe. Planowanie kampanii w oparciu o demografię to kolejny, ważny krok w rozwoju naszego narzędzia.

AdOcean to adserwer, który pozwala wydawcom efektywnie zarządzać powierzchnią reklamową zarówno w modelu tradycyjnym (direct sales), jak i w modelu programmatic. Jego nowa funkcjonalność dostępna jest obecnie na rynkach: polskim, węgierskim, łotewskim, ukraińskim, rumuńskim oraz tureckim.

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764