logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adopciaki: Zwierzęta też potrzebują kampanii

  PR 19.09.2017, przeczytano 821 razy
ilustracjastrzałka

Skala bezdomności zwierząt w Polsce jest ogromna. Według szacunków ponad 100 tys. zwierzaków przebywających w schroniskach czeka na nowego właściciela. Dlatego tak istotne jest, aby nagłaśniać problem porzuconych, niechcianych zwierząt i promować odpowiedzialną adopcję. Z tą myślą powstał kolejny spot prezentujący Adopciaki - program fundacji Viva!, w który zaangażowała się marka PURINA. Koncepcję najnowszego spotu przygotowała agencja Uszka w Barszczu, a zrealizował go dom produkcyjny Sputnik Studio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adopciaki%3A-zwierzeta-tez-potrzebuja-kampanii,33772,artykul.html

Program Adopciaki.pl skupia się na propagowaniu odpowiedzialnych społecznie zachowań wobec zwierząt i pokazywaniu pozytywnych emocji, aby uświadomić opiekunom, że proces adopcji może być łatwy i przyjemny. W najnowszej kampanii promującej program i akcję „Pomóż Adopciakom razem z PURINA” pojawiają się kolejne pozytywne historie zwierzaków, które szukają lub już znalazły swojego opiekuna i szczęśliwy dom.

Mocnym punktem kampanii jest spot przygotowany przez dom produkcyjny Sputnik Studio, którego bohaterką jest Ania, właścicielka rudego kota pozyskanego rok temu w procesie adopcji i niedawno adoptowanego psa Kapsla. Anię i Kapsla łączy wyjątkowa relacja i wspólna pasja, która przezwycięża przeszkody.

Prawdziwi bohaterowie

Bohaterami spotu promującego kampanię i akcję „Pomóż Adopciakom razem z PURINA” są zwierzaki, podopieczni fundacji Viva!. To prawdziwi bohaterowie nie tylko spotu, ale całego programu, który ma zwrócić uwagę społeczeństwa na zwierzęta potrzebujące naszej pomocy. Na słowach się jednak nie kończy. Adopciaki.pl oferują realną pomoc zwierzętom i ich przyszłym opiekunom, dzięki wsparciu marki PURINA, zaangażowaniu ekspertów z fundacji Viva! i COAPE Polska, program zapewnia pomoc w zakresie behawiorystyki, dietetyki, weterynarii i umieszczeniu zwierzaka w przyjaznym otoczeniu – domu tymczasowym, w którym czeka na stały kąt.

- Temat pomagania zwierzakom, a szczególnie psom jest nam bardzo bliski. Biuro domu produkcyjnego Sputnik Studio, który podjął się realizacji spotu do kampanii Adopciaki często odwiedzają 3 mopsy, 2 z nich również pochodzą z adopcji. – zdradza Magdalena Czmuda, producent i właścicielka mopsów. - Cieszę się, iż oprócz produkcji stricte reklamowych, których celem jest sprzedaż produktów, możemy realizować także projekty z ideą społeczną. – dodaje Magdalena Czmuda z domu produkcyjnego Sputnik Studio.

Radość zamiast smutku

Większość kampanii, których celem jest pomoc zwierzętom w potrzebie bazuje na smutnych obrazach, pokazując porzucone, zaniedbane psy czy koty. Kampania nagłaśniająca program i akcję „Pomóż Adopciakom razem z PURINA” jest inna, opiera się na pozytywnych emocjach i dostarcza nam powodów do uśmiechu. Spot promujący akcję przedstawia uniwersalną historię, w której to „futrzaści bohaterowie” pomagają nam – ludziom i którzy też potrzebują naszej pomocy. Dla nich najważniejsze jest przebywanie z nami i cieszenie się małymi rzeczami. Każdego dnia zwierzęta dostarczają nam pozytywnych emocji i uśmiechu.

Spot do akcji „Pomóż Adopciakom razem z PURINA” ma zaangażować odbiorcę w realną pomoc zwierzętom. Za kampanie odpowiada agencja Uszka w Barszczu, która zajmuje się komunikacją programu. Wszystko co musi zrobić użytkownik to wejść na landing page www.purinawspiera.adopciaki.pl i tam wirtualnie przytulić Adopciaka, dzięki temu na konto programu trafi 1 zł przekazane przez markę PURINA.

Spot promujący program i akcję wspieraną przez markę PURINA zrealizował dom produkcyjny Sputnik Studio.

- Praca ze zwierzętami na planie zdjęciowym jak zwykle jest wyzwaniem. Przede wszystkim zadbaliśmy o komfort występującego w spocie Adopciaka, jak najkrótszy czas jego przebywania na planie i stworzenie mu odpowiednich warunków. Udało nam się pokazać wyjątkową relację, która łączy zwierzęta i ludzi oraz pozytywne emocje. Mamy nadzieję, iż realizacją tego spotu przyczynimy się do promocji programu Adopciaki i idei pomagania zwierzętom w potrzebie. – komentuje Aleksandra Ziemba, obecnie młodszy producent w Sputnik Studio, która była kierownikiem produkcji tego projektu.

Źródło: Sputnik Studio

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764