logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ADP Polska podczas Remadays 2019 obchodzi jubileusz współpracy z Kala

  PR 11.02.2019, przeczytano 684 razy
ilustracjastrzałka
Automatyczny trymer KalaXY II

ADP Polska jak co roku jest uczestnikiem targów RemaDays Warsaw. Zaprezentujemy jak zwykle rozwiązania skuteczne i sprawdzone, a co najważniejsze podążające z nowymi trendami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adp-polska-podczas-remadays-2019-obchodzi-jubileusz-wspolpracy-z-kala,381203,artykul.html

Od lat liderem w precyzyjnym i bezproblemowym laminowaniu zarówno na zimno jak i na gorąco jest francuska firma Kala, której to jesteśmy bezpośrednim dystrybutorem na rynku polskim. Z okazji 10 rocznicy współpracy pokażemy urządzenia, umożliwiające laminowanie z roli na rolę oraz niezajmujący wiele miejsca aplikator do laminowania materiałów sztywnych.

Laminator rolowy Arkane 1650 to jeden z flagowych modeli firmy Kala. Opcja grzania do 140°C oraz precyzyjne, elektroniczne sterowanie docisku, gwarantują najwyższą jakość laminowania szerokiego spektrum materiałów.

Aplikator stołowy firmy Kala to klasyczna odpowiedź na zapotrzebowanie rynku. Większość aplikatorów to konstrukcje monolityczne, które trudno wnieść do firmy. Zabierają dużo miejsca, ograniczając zdolności magazynowania materiałów do bieżącego użytku w pracowniach. Aplikatory Kala radykalnie zmieniły tą sytuację. Składane są w firmie klienta, zatem nie istnieje żaden problem z ich wnoszeniem. Ponadto oddają całą powierzchnię pod stołem do dyspozycji klienta jako podręczny magazyn, czym zdecydowanie ułatwiają pracę operatorom. Modułowość konstrukcji umożliwia bezproblemową rozbudowę aplikatorów o kolejne elementy, w atrakcyjnej cenie.

Laminowanie wykonane przy pomocy urządzeń Kala pozwala otrzymać estetyczny i niepowtarzalny produkt końcowy. Dziesięcioletnia współpraca w zakresie sprzedaży i rozwoju technologii laminowania oparta na doświadczeniu Kali oraz oczekiwaniach rynku pozwoliła sprostać najbardziej wymagającym wyzwaniom jakie od zawsze stawiane były przed prawidłowym zabezpieczaniem wydruków. Patrząc z perspektywy czasu na przebytą drogę możemy śmiało powiedzieć, że na każdym etapie rozwoju byliśmy w stanie dostarczyć niezawodne rozwiązania na miarę oczekiwań klientów i rynku.

Kala to nie tylko laminowanie, Kala to również automatyczne trymery.

W najnowszej ofercie ADP Polska znalazły się 3 wersje automatycznego trymera: KalaXY II, KalaXY II Plus i KalaXY II PRO. Oprócz nowego designu, otrzymaliśmy modułowość konstrukcji. Zapewnia ona możliwość rozbudowy modelu podstawowego do modelu PRO na każdym etapie eksploatacji. Klient nie musi natychmiast podejmować decyzji o zakupie najbardziej rozbudowanej, a zarazem najdroższej opcji. W miarę wzrostu zapotrzebowania na usługi, klient może rozbudowywać swój trymer o nowe opcje.

Zapraszamy na stoisko R27 hala F.

Źródło: ADP Polska

www.adppolska.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: ADPPolska



ADPPolska o sobie:

Dystrybutor materiałów, atramentów, ploterów, trymerów oraz laminatorów do druku wielkoformatowego.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sklepzplakatami.pl od studia graficznego Graffidea
Blisko 1000 wyselekcjonowanych grafik oraz zdjęć dostępnych w kilku formatach do wyboru od A4 do B1, to propozycja platformy on-line www.sklepzplakatami.pl.
Lexmark dostosowuje i rozszerza swoją ofertę usług w chmurze
Lexmark rozszerza swoją ofertę usług w chmurze o nowe funkcje, dostosowując ją do dzisiejszych potrzeb swoich partnerów. Nowe funkcje pozwolą partnerom na wydajniejszą, jeszcze bardziej dokładną i bezpieczną obsługę klientów, poprzez zdalne monitorowanie urządzeń innych firm, drukowanie bezdotykowe oraz dostęp do bezpłatnego, rozszerzonego katalogu aplikacji...
„Taka sytuacja…” - Salatino w kampanii o byciu gotowym na każdą sytuację
Salatino, marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła intensywne działania reklamowe pod hasłem „Gotowe na każdą porę”. W swojej nowej kampanii Salatino prezentuje się jako natychmiastowe, zdrowe rozwiązanie na przeróżne codzienne sytuacje związane z szybkim zaspokajaniem głodu.
Zwycięzca Masterchefa promuje mistrzowskie gotowanie z Netto
We wrześniu br. wystartowała „Mistrzowska akcja w Netto”, nowy program lojalnościowy dla klientów znanego dyskontu. Poza możliwością zdobycia wysokiej jakości naczyń, jego uczestnicy mogą skorzystać z inspirujących porad kulinarnych oraz pomysłów na smaczne dania. Ich autorem jest Mateusz „Surfer” Zielonka, laureat MasterChefa, który wystąpił w serii filmów...
Wyniki sprzedaży drukarek Epson dowodem na znaczenie zrównoważonego rozwoju
Wyniki sprzedaży drukarek atramentowych Epson w regionie EMEA za rok fiskalny 2019 (zakończony w marcu 2020) dowodzą, że coraz chętniej sięgamy po oszczędne technologie wspierające zrównoważony rozwój.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764