logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ADP Polska podczas Remadays 2019 obchodzi jubileusz współpracy z Kala

  PR 11.02.2019, przeczytano 1195 razy
ilustracjastrzałka
Automatyczny trymer KalaXY II

ADP Polska jak co roku jest uczestnikiem targów RemaDays Warsaw. Zaprezentujemy jak zwykle rozwiązania skuteczne i sprawdzone, a co najważniejsze podążające z nowymi trendami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adp-polska-podczas-remadays-2019-obchodzi-jubileusz-wspolpracy-z-kala,381203,artykul.html

Od lat liderem w precyzyjnym i bezproblemowym laminowaniu zarówno na zimno jak i na gorąco jest francuska firma Kala, której to jesteśmy bezpośrednim dystrybutorem na rynku polskim. Z okazji 10 rocznicy współpracy pokażemy urządzenia, umożliwiające laminowanie z roli na rolę oraz niezajmujący wiele miejsca aplikator do laminowania materiałów sztywnych.

Laminator rolowy Arkane 1650 to jeden z flagowych modeli firmy Kala. Opcja grzania do 140°C oraz precyzyjne, elektroniczne sterowanie docisku, gwarantują najwyższą jakość laminowania szerokiego spektrum materiałów.

Aplikator stołowy firmy Kala to klasyczna odpowiedź na zapotrzebowanie rynku. Większość aplikatorów to konstrukcje monolityczne, które trudno wnieść do firmy. Zabierają dużo miejsca, ograniczając zdolności magazynowania materiałów do bieżącego użytku w pracowniach. Aplikatory Kala radykalnie zmieniły tą sytuację. Składane są w firmie klienta, zatem nie istnieje żaden problem z ich wnoszeniem. Ponadto oddają całą powierzchnię pod stołem do dyspozycji klienta jako podręczny magazyn, czym zdecydowanie ułatwiają pracę operatorom. Modułowość konstrukcji umożliwia bezproblemową rozbudowę aplikatorów o kolejne elementy, w atrakcyjnej cenie.

Laminowanie wykonane przy pomocy urządzeń Kala pozwala otrzymać estetyczny i niepowtarzalny produkt końcowy. Dziesięcioletnia współpraca w zakresie sprzedaży i rozwoju technologii laminowania oparta na doświadczeniu Kali oraz oczekiwaniach rynku pozwoliła sprostać najbardziej wymagającym wyzwaniom jakie od zawsze stawiane były przed prawidłowym zabezpieczaniem wydruków. Patrząc z perspektywy czasu na przebytą drogę możemy śmiało powiedzieć, że na każdym etapie rozwoju byliśmy w stanie dostarczyć niezawodne rozwiązania na miarę oczekiwań klientów i rynku.

Kala to nie tylko laminowanie, Kala to również automatyczne trymery.

W najnowszej ofercie ADP Polska znalazły się 3 wersje automatycznego trymera: KalaXY II, KalaXY II Plus i KalaXY II PRO. Oprócz nowego designu, otrzymaliśmy modułowość konstrukcji. Zapewnia ona możliwość rozbudowy modelu podstawowego do modelu PRO na każdym etapie eksploatacji. Klient nie musi natychmiast podejmować decyzji o zakupie najbardziej rozbudowanej, a zarazem najdroższej opcji. W miarę wzrostu zapotrzebowania na usługi, klient może rozbudowywać swój trymer o nowe opcje.

Zapraszamy na stoisko R27 hala F.

Źródło: ADP Polska

www.adppolska.pl


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: ADPPolska



ADPPolska o sobie:

Dystrybutor materiałów, atramentów, ploterów, trymerów oraz laminatorów do druku wielkoformatowego.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764