logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ADP Polska podczas Remadays 2019 obchodzi jubileusz współpracy z Kala

  PR 11.02.2019, przeczytano 492 razy
ilustracjastrzałka
Automatyczny trymer KalaXY II

ADP Polska jak co roku jest uczestnikiem targów RemaDays Warsaw. Zaprezentujemy jak zwykle rozwiązania skuteczne i sprawdzone, a co najważniejsze podążające z nowymi trendami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adp-polska-podczas-remadays-2019-obchodzi-jubileusz-wspolpracy-z-kala,381203,artykul.html

Od lat liderem w precyzyjnym i bezproblemowym laminowaniu zarówno na zimno jak i na gorąco jest francuska firma Kala, której to jesteśmy bezpośrednim dystrybutorem na rynku polskim. Z okazji 10 rocznicy współpracy pokażemy urządzenia, umożliwiające laminowanie z roli na rolę oraz niezajmujący wiele miejsca aplikator do laminowania materiałów sztywnych.

Laminator rolowy Arkane 1650 to jeden z flagowych modeli firmy Kala. Opcja grzania do 140°C oraz precyzyjne, elektroniczne sterowanie docisku, gwarantują najwyższą jakość laminowania szerokiego spektrum materiałów.

Aplikator stołowy firmy Kala to klasyczna odpowiedź na zapotrzebowanie rynku. Większość aplikatorów to konstrukcje monolityczne, które trudno wnieść do firmy. Zabierają dużo miejsca, ograniczając zdolności magazynowania materiałów do bieżącego użytku w pracowniach. Aplikatory Kala radykalnie zmieniły tą sytuację. Składane są w firmie klienta, zatem nie istnieje żaden problem z ich wnoszeniem. Ponadto oddają całą powierzchnię pod stołem do dyspozycji klienta jako podręczny magazyn, czym zdecydowanie ułatwiają pracę operatorom. Modułowość konstrukcji umożliwia bezproblemową rozbudowę aplikatorów o kolejne elementy, w atrakcyjnej cenie.

Laminowanie wykonane przy pomocy urządzeń Kala pozwala otrzymać estetyczny i niepowtarzalny produkt końcowy. Dziesięcioletnia współpraca w zakresie sprzedaży i rozwoju technologii laminowania oparta na doświadczeniu Kali oraz oczekiwaniach rynku pozwoliła sprostać najbardziej wymagającym wyzwaniom jakie od zawsze stawiane były przed prawidłowym zabezpieczaniem wydruków. Patrząc z perspektywy czasu na przebytą drogę możemy śmiało powiedzieć, że na każdym etapie rozwoju byliśmy w stanie dostarczyć niezawodne rozwiązania na miarę oczekiwań klientów i rynku.

Kala to nie tylko laminowanie, Kala to również automatyczne trymery.

W najnowszej ofercie ADP Polska znalazły się 3 wersje automatycznego trymera: KalaXY II, KalaXY II Plus i KalaXY II PRO. Oprócz nowego designu, otrzymaliśmy modułowość konstrukcji. Zapewnia ona możliwość rozbudowy modelu podstawowego do modelu PRO na każdym etapie eksploatacji. Klient nie musi natychmiast podejmować decyzji o zakupie najbardziej rozbudowanej, a zarazem najdroższej opcji. W miarę wzrostu zapotrzebowania na usługi, klient może rozbudowywać swój trymer o nowe opcje.

Zapraszamy na stoisko R27 hala F.

Źródło: ADP Polska

www.adppolska.pl


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: ADPPolska



ADPPolska o sobie:

Dystrybutor materiałów, atramentów, ploterów, trymerów oraz laminatorów do druku wielkoformatowego.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga Twarz Instalatora - nowa kampania marki Purmo
Marka Purmo, rozpoczęła nową kampanię wizerunkową - “Druga Twarz Instalatora”. Inicjatywa skupia się na specjalistach, którzy współpracują z fińskim producentem. Cel? Zmiana image’u, jaki posiadają “budowlańcy”, poprzez pokazanie ich drugiego oblicza. W ramach kampanii zrealizowano 7 profesjonalnych filmów i sesji zdjęciowych,...
Michał Sęk i Tomasz Bujok creative directorami w 180heartbeats + Jung v Matt
Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt jako creative directorzy dołączyli Michał Sęk i Tomasz Bujok. Będą wspierać w zarządzaniu działem kreacji Mikołaja Sadowskiego, chief creative officera & partnera.  
BNP Paribas jako pierwszy bank w Polsce wykorzystał w kampanii technologię deep fake
Deep fake to technologia, o której coraz głośniej w świecie internetu i nie tylko. W skrócie, jest to technika obróbki obrazu, polegająca na nałożeniu twarzy konkretnej osoby na dowolną postać przy użyciu sztucznej inteligencji. W praktyce oznacza to, że możemy zobaczyć jak pewne osoby mówią rzeczy, których nigdy by nie powiedziały.
Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach. Pod hasłem „Gramy Razem” kampania przedstawia wsparcie, jakiego udziela lidze partner tytularny PKO Bank Polski. Spoty emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Równolegle...
Rozpoczęła się Kampania „Sprawdzony - Niekręcony”
Wystartowała Kampania Uczciwych Sprzedawców Aut Używanych „Sprawdzony – Niekręcony”, mająca na celu wprowadzenie na polskim rynku sprzedaży aut używanych nowy standard - PISEMNĄ GWARANCJĘ PRZEBIEGU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764