logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

adQuery wprowadza nowe rozwiązanie AI dla e-commerce

  PR 04.06.2024, przeczytano 633 razy

adQuery – platforma technologiczna, zajmująca się marketingiem internetowym – wprowadza do oferty narzędzie AI Q-commerce, które umożliwi firmom jeszcze skuteczniejsze dopasowywanie działań marketingowych do potrzeb odbiorców. Spodziewany efekt? Wzrost konwersji nawet o 15-20 proc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adquery-wprowadza-nowe-rozwiazanie-ai-dla-e-commerce,404483,artykul.html

AI Q-commerce od adQuery to rozwiązanie, które łączy kilka kluczowych z perspektywy reklamodawcy technologii. Pozwala ono wykorzystać feed produktowy i prezentować ofertę, bezpośrednio kierując do karty produktu, skracając tym samym długość ścieżki zakupowej. Dzięki identyfikatorowi QID, umożliwiającemu precyzyjne targetowanie kampanii, kreacje pokazywane są odpowiednio dobranej grupie odbiorców. W czasie jej trwania, AI tworzy ranking produktów, które były najchętniej oglądane i serwuje podobnym użytkownikom najwyżej sklasyfikowane produkty, efektywnie wpływając na konwersję.

Kaloryczny ruch, większa konwersja

Technologia rozwiązuje problem związany z poszukiwaniem nowych, kalorycznych kanałów pozyskiwania ruchu. adQuery zakłada wzrost konwersji w porównaniu do regularnej kampanii średnio o 15-20 proc., w zależności od wielu czynników, takich jak m.in.: branża, oferta, grupa docelowa czy zmiana ceny.

– Rozwiązanie skierowane jest do branży e-commerce i może stanowić dodatkowy, stabilny kanał sprzedaży. AI Q-commerce pozwala precyzyjnie targetować kampanie na podstawie stworzonych przez sztuczną inteligencję rankingów produktów o najwyższym zainteresowaniu. Ponadto ma również możliwość analizowania jakości ofert, nasycenia rynku, wykorzystania kodów rabatowych wraz z analizą ich skuteczności, a także umożliwia prowadzenie taktycznych kampanii – wprowadzających produkty na rynek, sprzedających końcówki serii czy w ramach takich okazji, jak Black Friday, Cyber Monday czy święta – mówi Jarosław Łuczka, Product Owner w adQuery.

Firmy korzystające z AI Q-commerce od adQuery mogą liczyć na precyzyjne dotarcie do profilu odbiorcy, który jest zdefiniowany jako persona zakupowa jego e-sklepu. Ponadto na skuteczną weryfikację polityki cenowej czy prowadzenie testów A/B. Wszystko po to, aby pozwolić firmom na optymalizację strategii i zwiększenie sprzedaży.

Źródło: adQuery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Wybór prezydenta to nie kwestia smaku” – Gazeta.pl dołącza do akcji profrekwencyjnej
1 czerwca odbędzie się II tura wyborów prezydenckich w Polsce. Z tej okazji Gazeta.pl wspólnie z agencją Twin .collective rozpoczyna kampanię „Dowiedz się (jak naj)więcej”, której celem jest zachęcenie do udziału w głosowaniu oraz wsparcie obywateli w podjęciu świadomej decyzji. Inicjatywa ma zwiększyć świadomość wyborczą i zaangażowanie...
Medialność Eurowizji ’25 i Justyny Steczkowskiej
Finał Eurowizji, który odbył się 17 maja br., wzbudził ogromne zainteresowanie w polskich mediach – wartość ekwiwalentu reklamowego wyniosła 136 mln zł. Jednym z najgłośniejszych wydarzeń tegorocznej edycji niewątpliwie był powrót Justyny Steczkowskiej na konkursową scenę. Jej spektakularny występ został doceniony przez widzów. Artystka była też widoczna w pozytywnym...
Wedel wchodzi na rynek podcastów
Firma Wedel, kultowy producent słodyczy i twórca czekoladowych doświadczeń wkracza w świat podcastów, odpowiadając na jego rosnącą popularność w Polsce. Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający firmy oraz Robert Zydel, Dyrektor muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel w nowym formacie „Wedle Uznania”, będą dyskutować o biznesie, kulturze, sztuce, tematach społecznych i przyjemności,...
Enpulse startuje z podcastem Bridge Talk
27 maja na Spotify i YouTube zadebiutuje pierwszy odcinek serii Bridge Talk, której pomysłodawcą jest Enpulse, platfroma służąca do badania i budowania zaangażowania. Podcast, na który złoży się 7 rozmów z ekspertami HR, będzie poświęcony wyzwaniom związanym z zarządzaniem zespołami wielopokoleniowymi.
 IMMxDemagog: Trzaskowski i Nawrocki z równym zasięgiem [12.05–18.05]
Wybory prezydenckie rozegrały się przede wszystkim w mediach społecznościowych. Kampanię zakończył nie finałowy spór w telewizji, lecz kreatywna, emocjonalna i częściowo nielegalna agitacja w czasie ciszy wyborczej. Memy i aluzje w social mediach często osiągały większy zasięg niż materiały z debat – wynika z przedostatniego już raportu analizującego medialność...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764