logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

adQuery wprowadza nowe rozwiązanie AI dla e-commerce

  PR 04.06.2024, przeczytano 437 razy

adQuery – platforma technologiczna, zajmująca się marketingiem internetowym – wprowadza do oferty narzędzie AI Q-commerce, które umożliwi firmom jeszcze skuteczniejsze dopasowywanie działań marketingowych do potrzeb odbiorców. Spodziewany efekt? Wzrost konwersji nawet o 15-20 proc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adquery-wprowadza-nowe-rozwiazanie-ai-dla-e-commerce,404483,artykul.html

AI Q-commerce od adQuery to rozwiązanie, które łączy kilka kluczowych z perspektywy reklamodawcy technologii. Pozwala ono wykorzystać feed produktowy i prezentować ofertę, bezpośrednio kierując do karty produktu, skracając tym samym długość ścieżki zakupowej. Dzięki identyfikatorowi QID, umożliwiającemu precyzyjne targetowanie kampanii, kreacje pokazywane są odpowiednio dobranej grupie odbiorców. W czasie jej trwania, AI tworzy ranking produktów, które były najchętniej oglądane i serwuje podobnym użytkownikom najwyżej sklasyfikowane produkty, efektywnie wpływając na konwersję.

Kaloryczny ruch, większa konwersja

Technologia rozwiązuje problem związany z poszukiwaniem nowych, kalorycznych kanałów pozyskiwania ruchu. adQuery zakłada wzrost konwersji w porównaniu do regularnej kampanii średnio o 15-20 proc., w zależności od wielu czynników, takich jak m.in.: branża, oferta, grupa docelowa czy zmiana ceny.

– Rozwiązanie skierowane jest do branży e-commerce i może stanowić dodatkowy, stabilny kanał sprzedaży. AI Q-commerce pozwala precyzyjnie targetować kampanie na podstawie stworzonych przez sztuczną inteligencję rankingów produktów o najwyższym zainteresowaniu. Ponadto ma również możliwość analizowania jakości ofert, nasycenia rynku, wykorzystania kodów rabatowych wraz z analizą ich skuteczności, a także umożliwia prowadzenie taktycznych kampanii – wprowadzających produkty na rynek, sprzedających końcówki serii czy w ramach takich okazji, jak Black Friday, Cyber Monday czy święta – mówi Jarosław Łuczka, Product Owner w adQuery.

Firmy korzystające z AI Q-commerce od adQuery mogą liczyć na precyzyjne dotarcie do profilu odbiorcy, który jest zdefiniowany jako persona zakupowa jego e-sklepu. Ponadto na skuteczną weryfikację polityki cenowej czy prowadzenie testów A/B. Wszystko po to, aby pozwolić firmom na optymalizację strategii i zwiększenie sprzedaży.

Źródło: adQuery

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W lipcowej ramówce RMF Classic jednym z wiodących tematów będzie sport, a dokładniej Euro 2024 oraz Igrzyska Olimpijskie. W wakacyjnych programach nie zabraknie też niezwykłej powieści w odcinkach Artura Andrusa i felietonów Michał Rusinka.
Nowy cykl od kanału Urbex History w Radiu RMF24
W letniej ramówce internetowego Radia RMF24 znajdą się dwa nowe programy: „Turystom wstęp wzbroniony” i „Polska gorączka złota”. Oba programy będą też dostępne w formie podcastów na RMFon.pl i RMF24.pl.
Publicis Groupe z certyfikatem Google – Digital TV
Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.
Max, PKOl i Looney Tunes łączą siły przed Igrzyskami Paryż 2024
Platforma Max, na której dostępny będzie każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Warner Bros. Discovery Global Consumer Products i PKOl wraz z firmą LPP ogłosiły również współpracę, której efektem jest specjalna kolekcja ubrań z ukochanymi postaciami znanymi z Looney...
Lato RMF na koncertach i festiwalach
W tym roku RMF FM bawić się będzie wraz ze słuchaczami na największych festiwalach w kraju i koncertach najpopularniejszych artystów, m.in. sanah, Eda Sheerana, Lenny’ego Kravitza czy Justina Timberlake’a. Będzie też zabawa SMS-owa w nowej odsłonie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764