logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adrian Moliński dołącza do zespołu social media On Board Think Kong

  PR 20.01.2022, przeczytano 368 razy
ilustracja

Adrian Moliński objął stanowisko account executive w zespole social media w agencji OBTK. Zanim związał się z OBTK, Adrian Moliński pracował w Berry Project i Berry Kolektyw Kreatywny, gdzie m.in. koordynował komunikację w kanałach SoMe, koordynował akcje marketingowe, tworzył raporty analityczne i realizował aktywacje z zakresu influencer marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adrian-molinski-dolacza-do-zespolu-social-media-on-board-think-kong,394457,artykul.html

W On Board Think Kong odpowiada za realizację projektów komunikacyjnych dla marek LiuGong, Dressta, Seiko i Continental. Wspiera też planowanie strategii komunikacji, organizację aktywacji digitalowych i współpracy z influencerami.

Adrian Moliński ukończył studia licencjackie i magisterskie na kierunku Europeistyka, specjalizacja: Polityka Zagraniczna UE.

Źródło: On Board Think Kong

www.obtk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother kontynuuje współpracę z podróżniczką Moniką Witkowską
Firma Brother kontynuuje działania promocyjne z polską himalaistką – Moniką Witkowską, która planuje w sierpniu zdobyć szczyt K2 w 2022 r. który oficjalnie został ogłoszony przez Sejm jako Rok Wandy Rutkiewicz. Jeżeli Monice Witkowskiej uda się stanąć na szczycie K2, będzie pierwszą Polską od 36 lat, która tego dokonała. Przed nią 23 czerwca 1986...
Epson wspiera Kato Urban Corner
Projektory 3LCD od Epson wspierają warsztaty, wykłady i projekcje filmowe w unikalnej przestrzeni edukacyjno-wystawowej.
Electrolux namawia do gotowania bez marnowania
Electrolux startuje z nową kampanią „Niezmarnowane poniedziałki”. To kolejna odsłona działań realizowanych pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”, poprzez które marka zachęca konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów. Na kampanię składa się cykl 6 filmów z udziałem Jagny Niedzielskiej i Marcina Kuca, w której...
Agnieszka Stefaniuk dołącza do Icon Strategies
Z początkiem czerwca br. do zespołu Icon Strategies dołączyła Agnieszka Stefaniuk. Na stanowisku starszej konsultantki będzie wspierała zespół agencji w działaniach z zakresu doradztwa strategicznego i public affairs prowadzonych na rzecz obecnych klientów agencji.
Nowa generacja innowacyjnej Fibre Bottle w testach u polskich konsumentów
Grupa Carlsberg odsłania kolejny etap prac nad Fibre Bottle - butelką z włókna drzewnego, w pełni nadającą się do recyklingu
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764