logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adrian Zwierzyński i Kamil Kuć awansują w 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 30.11.2022, przeczytano 469 razy
ilustracjastrzałka

Kamil Kuć i Adrian Zwierzyński z tytułami Associate Creative Directors. Zespół awansował na nowo utworzone dyrektorskie stanowiska w dziale kreacji i designu agencji 180heartbeats+Jung v Matt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adrian-zwierzynski-i-kamil-kuc-awansuja-w-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,398177,artykul.html

Adrian Zwierzyński jest multidyscyplinarnym kreatywnym z dwunastoletnim doświadczeniem w reklamie. Ze 180heartbeats+Jung v Matt związany jest od 4 lat. W ciągu ostatnich kilku lat miał okazję pracować w agencjach o różnych profilach. Prace Zwierzyńskiego łączą nowe technologie digitalowe ze światem analogowym.

Kamil Kuć jest w branży ponad dekadę, ze 180heartbeats związany jest blisko trzy lata. W połowie studiów psychologicznych trafił do agencji kreatywnej we Wrocławiu, gdzie zaczynał od pracy dla lokalnych klientów.

Zespół Kuć i Zwierzyński od początku pracy w 180heartbeats prowadzi działania dla Google i YouTube. W portfolio mają także kampanie dla Zalando, Huawei, Amnesty International i akcję #chodźdokina. Ostatnia kampania #hakujemy_hit cieszy się niesłabnącą popularnością. Ich prace były nagradzane między innymi na KTR i Best of Facebook.

- Talent, kreatywność oraz dbałość o jakość i relacje z klientem są niewątpliwymi atutami tego zespołu. Przez ostatnie lata do wymienionych doszła także dojrzałość biznesowa, poparta licznymi projektami dla Google, Youtube, Zalando czy CloudsFest. Nie mam wątpliwości, że nowe stanowiska wzmocnią całą agencyjną kreację oraz, że w pełni oddają kompetencje Adriana i Kamila, bo praca z tym zespołem to ekscytująca przygoda. - komentuje Michał Sęk, Executive Creative Director & Partner w 180heartbeats+Jung v Matt.

Dział kreacji i designu 180heartbeats + JUNG v MATT liczy obecnie dwadzieścia osób i zarządza nim Michał Sęk.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v. MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764