logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adrian Zwierzyński i Kamil Kuć awansują w 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 30.11.2022, przeczytano 282 razy
ilustracjastrzałka

Kamil Kuć i Adrian Zwierzyński z tytułami Associate Creative Directors. Zespół awansował na nowo utworzone dyrektorskie stanowiska w dziale kreacji i designu agencji 180heartbeats+Jung v Matt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adrian-zwierzynski-i-kamil-kuc-awansuja-w-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,398177,artykul.html

Adrian Zwierzyński jest multidyscyplinarnym kreatywnym z dwunastoletnim doświadczeniem w reklamie. Ze 180heartbeats+Jung v Matt związany jest od 4 lat. W ciągu ostatnich kilku lat miał okazję pracować w agencjach o różnych profilach. Prace Zwierzyńskiego łączą nowe technologie digitalowe ze światem analogowym.

Kamil Kuć jest w branży ponad dekadę, ze 180heartbeats związany jest blisko trzy lata. W połowie studiów psychologicznych trafił do agencji kreatywnej we Wrocławiu, gdzie zaczynał od pracy dla lokalnych klientów.

Zespół Kuć i Zwierzyński od początku pracy w 180heartbeats prowadzi działania dla Google i YouTube. W portfolio mają także kampanie dla Zalando, Huawei, Amnesty International i akcję #chodźdokina. Ostatnia kampania #hakujemy_hit cieszy się niesłabnącą popularnością. Ich prace były nagradzane między innymi na KTR i Best of Facebook.

- Talent, kreatywność oraz dbałość o jakość i relacje z klientem są niewątpliwymi atutami tego zespołu. Przez ostatnie lata do wymienionych doszła także dojrzałość biznesowa, poparta licznymi projektami dla Google, Youtube, Zalando czy CloudsFest. Nie mam wątpliwości, że nowe stanowiska wzmocnią całą agencyjną kreację oraz, że w pełni oddają kompetencje Adriana i Kamila, bo praca z tym zespołem to ekscytująca przygoda. - komentuje Michał Sęk, Executive Creative Director & Partner w 180heartbeats+Jung v Matt.

Dział kreacji i designu 180heartbeats + JUNG v MATT liczy obecnie dwadzieścia osób i zarządza nim Michał Sęk.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v. MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764