logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adrianna Kubik-Przybył w zarządzie They.pl

  PR 21.08.2018, przeczytano 708 razy
Adrianna Kubik-Przybył fot.Joanna Warszawska

Adrianna Kubik-Przybył, pełniąca dotychczas funkcję content marketing directora w They.pl, dołączyła do zarządu spółki. W nowej roli pokieruje obszarem kreacji, strategii i content marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adrianna-kubik-przybyl-w-zarzadzie-they.pl,37634,artykul.html

Kubik-Przybył dołączyła do zarządu, w którym zasiadają: Marcin Solecki, prezes spółki i Maciej Miszczuk, wiceprezes. Na nowym stanowisku – jako business director – zarządza obszarem strategii, kreacji, content marketingu, PR oraz SEO, złożonym z kilkudziesięciu specjalistów oraz managerów.

Do tej pory Kubik-Przybył samodzielnie zarządzała marką Contented by They.pl prowadzącą projekty z zakresu marketingu treści dla kluczowych klientów agencji. Na przestrzeni kilku lat Kubik-Przybył zbudowała kilkunastoosobowy zespół content designerów, copywriterów, content managerów i PR-owców, a marka Contented by They.pl tylko od początku 2018 roku rozpoczęła realizację kilkunastu nowych, długofalowych projektów contentowych dla klientów z segmentów FMCG, beauty oraz home&design.

Kubik-Przybył jest związana z They.pl od kwietnia 2014 roku, a z branżą od ponad 7 lat. To autorka licznych eksperckich artykułów oraz opracowań dotyczących content marketingu i komunikacji digitalowej, członkini Jury MIXX Awards 2017 i 2018 oraz Rady Programowej Forum IAB 2018, a także prelegentka branżowych wydarzeń (Mixx Awards Conference, Internet Week).

Źródło: They.pl

www.they.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764