logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adrianna Ligier i Rafał Rybarczyk przechodzą do Httpool Polska

  PR 07.07.2021, przeczytano 873 razy
ilustracja

Do zespołu Httpool Polska dołączyły dwie nowe osoby: Adrianna Ligier, obejmując funkcję Multiplatform Client Solution Manager; oraz Rafał Rybarczyk, na stanowisko LinkedIn Client Solution Manager. Httpool jest strategicznym partnerem reklamowym czołowych platform społecznościowych na całym świecie, takich jak m.in. LinkedIn, Twitter, Snapchat, Spotify, TikTok, Brainly czy Facebook.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adrianna-ligier-i-rafal-rybarczyk-przechodza-do-httpool-polska,392184,artykul.html

Do zespołu Httpool Polska dołącza Adrianna Ligier, obejmując stanowisko Multiplatform Client Solution Manager.

Karierę zawodową rozpoczynała w firmie konsultingowej Accenture, gdzie w latach 2017 – 2019 pracowała na stanowisku Data Analyst.

Przechodzi do Httpool bezpośrednio z firmy badawczej Nielsen, gdzie pracowała przez ponad 2 lata, ostatnio na stanowisku Client Solution Consultant, kontynuując swoją przygodę z analizą i przetwarzaniem danych rozpoczętą w Accenture, jednak wtedy już w obszarze FMCG (i pracując głównie dla irlandzkiego i niemieckiego zespołu Nielsena).

Rafał Rybarczyk wzmocni zespół odpowiadający za obsługę serwisu LinkedIn. Ma ponad 5 lat doświadczenia w reklamie internetowej, w dużej części poświęconych na rozwijanie biznesów klientów E-Commerce na Facebooku (m.in. marka RTV Euro AGD), oraz działania brandingowe (Totalizator Sportowy, PGE). Rafał Rybarczyk specjalizuje się w analizie danych sprzedażowych i optymalizacji ekosystemów reklamowych.

Przeszedł do Httpool Polska z  agencji Business Factory, gdzie pracował przez 3 lata, jako PPC Specialist. Karierę w branży digital rozpoczynał w agencji ClickAd Interactive, gdzie pracował w latach 2015-2018, jako Senior Social Media Performance Specialist.

W Httpool Polska objął stanowisko LinkedIn Client Solution Manager.

- Obsługa klienta, wspieranie jego działań komunikacyjnych oraz wiedza ekspercka to mocna strona Httpool dzięki kompetencjom w obszarze Client Solution Management. A najnowsze transfery personalne to dodatkowe duże wzmocnienie tego właśnie obszaru. Nowe osoby będą pracować z obecnymi klientami i zapewnią im wsparcie w optymalizacji kampanii reklamowych, będą też doradzać w obszarze skalowania działań reklamowych na platformach partnerskich - komentuje Justyna Duszyńska, CEO Httpool Polska.

ilustracjastrzałka

Źródło: Httpool Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764