logo
WIADOMOŚCI

Adrino i Meetrics zmierzą widoczność mobilnych reklam

redakcja  PR 12.02.2018, przeczytano 197 razy

Adrino rozpoczyna współpracę w zakresie weryfikacji widoczności reklam (Viewability) z firmą Meetrics, dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Partnerstwo pozwala Adrino na dostarczenie klientom jeszcze skuteczniejszych kampanii reklamowych w kanale mobile.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adrino-i-meetrics-zmierza-widocznosc-mobilnych-reklam,35410,artykul.html

Adrino i Meetrics będą współpracowały w zakresie weryfikacji widoczności reklam, czyli viewability. Jest to wskaźnik, który określa, jaki procent odsłon danej reklamy znajdował się w polu widzenia użytkownika, dzięki czemu mógł on zapoznać się z jej treścią.

Widoczność reklamy to wskaźnik, który docelowo pozwala nam zwiększyć jakość i efektywność kampanii. Zarówno na rynkach europejskich, jak i w Polsce popularność i znaczenie tego parametru stale rosną. Uważamy, że wraz z rozwojem rynku reklamy mobilnej w Polsce, branża powinna dążyć do ciągłego udoskonalania narzędzi pomiaru skuteczności i wypracowywania standardów zwiększających zaufanie klientów. Naszym celem jest ciągłe rozwijanie technologii pozwalających na weryfikację kampanii mobilnych, a co za tym idzie – proponowanie klientom rozwiązań jak najlepiej realizujących ich cele biznesowe. Współpraca z Meetrics pozwoli nam robić to jeszcze skuteczniej niż do tej pory – mówi Grzegorz Chyliński, CEO Adrino.

Meetrics zajmuje się pomiarem widoczności reklam od 2008 r. Zgodność wykorzystywanych przez firmę narzędzi z rynkowymi standardami potwierdza certyfikat amerykańskiej organizacji Media Rating Council, dotyczący pomiaru widoczności zarówno dla kampanii display, jak i video (w tej kategorii firma otrzymała certyfikat MRC jako pierwszy europejski podmiot), a także internetu mobilnego i aplikacji. Meetrics odpowiada m.in. za weryfikację viewability kampanii display realizowanych za pośrednictwem Facebooka.

–  Dbałość o jakość oferty, wiedza i zaawansowane technologicznie rozwiązania sprawiają, że Adrino to lider w swojej kategorii. Jesteśmy dumni, że Adrino jako pierwsza firma specjalizująca się w mobile mediach dołączyła do grona naszych klientów – dodaje Tomasz Piątkowski, Country Manager Meetrics.

Źródło: Adrino

Dodatkowe informacje:

Adrino to największa w Polsce sieć reklamy mobilnej. Emitowane przez Adrino reklamy obecne są w ponad 320 serwisach www i 100 aplikacjach oraz odnotowują ponad 1,55 miliarda odsłon miesięcznie. Zespół firmy tworzy kilkudziesięciu doświadczonych specjalistów. Adrino współpracuje z największymi wydawcami i domami mediowymi w Polsce, dostarczając usługi takie jak tworzenie kampanii reklamowych w mobilnych wersjach serwisów www, portalach i aplikacjach, dostarczanie mobilnych rozwiązań marketingowych i technologii służącej do realizacji, pomiaru i optymalizacji kampanii reklamowych na urządzeniach mobilnych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Już kilka miesięcy nadaje swój program w Internecie telewizja wPolsce.pl. Jest to kanał publicystyczno-informacyjny, którego właścicielem jest spółka Fratria, kierowana przez prezesa Romualda Orła. W ostatnich tygodniach kanał ten odniósł spory sukces. Dzienny zasięg streaming'u stacji (a więc relacji na żywo) w serwisie Youtube sięgnął 80 tysięcy unikalnych użyt...
Jakie przeglądarki internetowe są najpopularniejsze w Polsce?
W kwietniu 2018 roku połowa odsłon wykonanych przy użyciu komputerów osobistych i laptopów na polskich stronach WWW pochodziła z przeglądarki Google Chrome. Na drugim miejscu uplasował się Firefox, za pomocą którego wygenerowano ponad jedną trzecią wszystkich odsłon. Trzecie miejsce w rankingu zajęła Opera.
Badanie: Ranking cytowań w kwietniu 2018
Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Rzeczpospolita (142), za nią: Fakt (106) oraz Gazeta Wyborcza (99). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazła się Gazeta Wrocławska (14), na drugim – Gazeta Krakowska (12), a na trzecim – Polska The Times (9). Wśród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano Gazetę...
Po aferze Cambridge Analytica, prezes Facebooka Mark Zuckerberg ogłosił 21 marca, że ​​firma przeprowadzi audyt w celu zidentyfikowania podejrzanych aplikacji, które mogły wykorzystywać dane użytkowników w niewłaściwy sposób.
Czy conversational messaging przygotuje nas na wejście RCS w Polsce?
Nieokreślony termin wejścia RCS w Polsce studzi entuzjazm rynku i każe rozglądać się za innymi technologiami, które wzbogacą kontakt marek z klientami. Na uwagę zasługuje conversational messaging, który łączy kanały rich media - Messengera, RCS oraz czat w przeglądarce internetowej. Czy rozwiązania tego typu pomogą w szybszym wdrożeniu RCS-a na świecie?
 
sobota 26.05.2018, 118 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone