logo
WIADOMOŚCI

Adrino i Meetrics zmierzą widoczność mobilnych reklam

  PR 12.02.2018, przeczytano 297 razy

Adrino rozpoczyna współpracę w zakresie weryfikacji widoczności reklam (Viewability) z firmą Meetrics, dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Partnerstwo pozwala Adrino na dostarczenie klientom jeszcze skuteczniejszych kampanii reklamowych w kanale mobile.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adrino-i-meetrics-zmierza-widocznosc-mobilnych-reklam,35410,artykul.html

Adrino i Meetrics będą współpracowały w zakresie weryfikacji widoczności reklam, czyli viewability. Jest to wskaźnik, który określa, jaki procent odsłon danej reklamy znajdował się w polu widzenia użytkownika, dzięki czemu mógł on zapoznać się z jej treścią.

Widoczność reklamy to wskaźnik, który docelowo pozwala nam zwiększyć jakość i efektywność kampanii. Zarówno na rynkach europejskich, jak i w Polsce popularność i znaczenie tego parametru stale rosną. Uważamy, że wraz z rozwojem rynku reklamy mobilnej w Polsce, branża powinna dążyć do ciągłego udoskonalania narzędzi pomiaru skuteczności i wypracowywania standardów zwiększających zaufanie klientów. Naszym celem jest ciągłe rozwijanie technologii pozwalających na weryfikację kampanii mobilnych, a co za tym idzie – proponowanie klientom rozwiązań jak najlepiej realizujących ich cele biznesowe. Współpraca z Meetrics pozwoli nam robić to jeszcze skuteczniej niż do tej pory – mówi Grzegorz Chyliński, CEO Adrino.

Meetrics zajmuje się pomiarem widoczności reklam od 2008 r. Zgodność wykorzystywanych przez firmę narzędzi z rynkowymi standardami potwierdza certyfikat amerykańskiej organizacji Media Rating Council, dotyczący pomiaru widoczności zarówno dla kampanii display, jak i video (w tej kategorii firma otrzymała certyfikat MRC jako pierwszy europejski podmiot), a także internetu mobilnego i aplikacji. Meetrics odpowiada m.in. za weryfikację viewability kampanii display realizowanych za pośrednictwem Facebooka.

–  Dbałość o jakość oferty, wiedza i zaawansowane technologicznie rozwiązania sprawiają, że Adrino to lider w swojej kategorii. Jesteśmy dumni, że Adrino jako pierwsza firma specjalizująca się w mobile mediach dołączyła do grona naszych klientów – dodaje Tomasz Piątkowski, Country Manager Meetrics.

Źródło: Adrino

Dodatkowe informacje:

Adrino to największa w Polsce sieć reklamy mobilnej. Emitowane przez Adrino reklamy obecne są w ponad 320 serwisach www i 100 aplikacjach oraz odnotowują ponad 1,55 miliarda odsłon miesięcznie. Zespół firmy tworzy kilkudziesięciu doświadczonych specjalistów. Adrino współpracuje z największymi wydawcami i domami mediowymi w Polsce, dostarczając usługi takie jak tworzenie kampanii reklamowych w mobilnych wersjach serwisów www, portalach i aplikacjach, dostarczanie mobilnych rozwiązań marketingowych i technologii służącej do realizacji, pomiaru i optymalizacji kampanii reklamowych na urządzeniach mobilnych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Wydawcy prasy coraz chętniej organizują konkursy dla sprzedawców. Od początku września br., w punktach obsługiwanych przez Kolportera, przeznaczyli na ten cel już ponad 100 tys. zł.
Internet rzeczy rośnie w tempie 30 proc. rocznie
W kolejnych latach rynek internetu rzeczy będzie się rozwijał w 30-proc. tempie, a w 2021 r. do sieci będzie podłączonych już blisko 28 mld urządzeń, z czego ponad połowę będzie stanowić właśnie IoT. Ten segment dynamicznie rośnie też w Polsce, a liderem jest Orange, z 40-proc. udziałem w tym rynku. W sieci operatora działa już ponad milion kart SIM w technologii machine to...
Z początkiem października br. nastąpiły zmiany w Działach Programowym i Licencji spółki Kino Polska TV SA. Dyrektor Programową kanału Stopklatka TV została Jowita Buchman, na stanowisko Dyrektora Programowego kanału Kino Polska awansował Paweł Zająkała, a kanału Kino Polska Muzyka – Marzena Mikłaszewicz. Magdalena Błasiak-Bielińska awansowała na stanowisko...
„Nino o biznesie” w Wirtualnej Polsce
„Nino o biznesie” to nowy program wideo WP, przygotowany przez redakcję money.pl. Prowadząca Nino Dzhikiya zaprasza ludzi ze świata biznesu, motoryzacji i nowych technologii. Emisja w każdy poniedziałek.
Onet.pl najbardziej opiniotwórczym medium września 2018
W rankingu najczęściej cytowanych mediów za wrzesień pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl,  wyprzedzając Wirtualną Polskę – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się dziennik „Rzeczpospolita” oraz TVN24. Wysoką pozycję Onet.pl zawdzięcza m.in. szerokiemu...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone