logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ads Experts zakupi media digital

  PR 08.04.2024, przeczytano 930 razy
ilustracja
Robert Sosnowski

Agencja Biuro Podróży Reklamy powołała do życia nową markę Ads Experts, wyspecjalizowaną w obszarze planowania i zakupie mediów digital. Docelowo, w perspektywie 6-12 miesięcy, marka ma stać się osobną firmą, a jej CEO będzie Robert Sosnowski, będący też CVO agencji Biuro Podróży Reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ads-experts-zakupi-media-digital,403743,artykul.html

Biuro Podróży Reklamy to agencja specjalizująca się w kampaniach łączących social media marketing, web, mobile, search marketing, video, influencer i content marketing z ambientem technologicznym, marketingiem partyzanckim oraz innymi działaniami niestandardowymi i innowacyjnymi technologiami. Istnieje od 2003 r. Od 2015 roku w ramach grupy działały dwie marki: Biuro Podróży Reklamy i Reach a Blogger, która później stała się odrębną spółką zarządzająca platformą ReachABlogger.pl, automatyzującą procesy współpracy reklamodawców z influencerami.

Biuro Podróży Reklamy istnieje już 21 lat i w tym czasie digital marketing stawał się ciągle coraz bardziej wyspecjalizowany. Przez utworzenie Ads Experts chcemy podkreślić nasze kompetencje digital mediowe, które BPR zawsze miało, ale agencja była znana bardziej z działań kreatywnych, niż mediowych. To zresztą kolejny konsekwentny ruch, po wyodrębnieniu kilka lat temu kompetencji influencerskich i po ulokowaniu ich w platformie REACHaBLOGGER - komentuje Agnieszka Sosnowska, CEO agencji Biuro Podróży Reklamy.

Obecny marketing jest bardziej pragmatyczny niż ten sprzed 5 czy 10 lat, bardziej zorientowany na ROI. Biuro Podróży Reklamy było zawsze dobre w „dowożeniu" wyników mediowych, większość kampanii, które realizowaliśmy była zasilana działaniami mediowymi organizowanymi przez agencję. Chcielibyśmy, żeby ta nasza pragmatyczna twarz, związana z emisją digital, była wyraźniej widoczna w naszej grupie reklamowej – dodaje Robert Sosnowski, CVO agencji Biuro Podróży Reklamy.

Pod marką Ads Experts (https://AdsExperts.com) oferowane będą usługi digital ads, związane z szeroką gamą systemów:

  • Google Ads
  • TikTok Ads
  • YouTube Ads
  • Meta Ads (FB, IG)
  • Microsoft Ads (Bing)
  • X Ads (Twitter)
  • LinkedIn Ads
  • Spotify Ads
  • Reddit Ads
  • Quora Ads

Agencja Biuro Podróży Reklamy to eksperci w kampaniach łączących social, web, mobile, search marketing, video, influencer i content marketing z ambientem technologicznym, marketingiem partyzanckim oraz innymi działaniami niestandardowymi i innowacyjnymi technologiami. Twórcy nowatorskich stron i aplikacji mobilnych. Agencja posiada dwa tytuły agencji roku: Agency of the Year 2014 in Poland – Epica Awards, Agencja Marketingu Zintegrowanego Roku – Impactor (2015) oraz w sumie 33 nagrody i wyróżnienia branżowe, m.in.: Epica Awards, Kreatura, Impactor, Mixx Awards, AME Award, Webstar Creative, Golden Arrow, Innovation Award, Pióro Roku, Złoty i Srebrny Spinacz, Kampania Społeczna Roku .

Źródło: Biuro Podróży Reklamy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764