logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adstone dla Mardom Home

  PR 21.12.2016, przeczytano 730 razy

W grudniu agencja reklamowa AdStone przedłużyła umowę na obsługę marki Mardom Home w Internecie. Od czerwca zajęła się wdrażaniem w życie nowej strategii komunikacji w social mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adstone-dla-mardom-home,30914,artykul.html

Dzięki spójnym i systematycznym działaniom, przez pół roku fanpage Mardom Home niemal 4-krotnie zwiększył liczbę fanów. Profil ma za zadanie skupiać miłośników architektury wnętrz, którzy szukają nie tylko inspiracji, lecz również wysokiej jakości produktów do dekoracji okien – rolet, żaluzji, karniszy, a także tekstyliów.

AdStone prezentuje nowoczesne aranżacje wnętrz, zgodne z upodobaniami Polaków. Dzięki nim kreuje wizerunek Mardom Home jako specjalisty w dziedzinie wyposażania mieszkań w funkcjonalne, a zarazem niezbędne przedmioty. Producent dekoracji okiennych jest zadowolony ze współpracy, dlatego postanowił od grudnia powierzyć agencji opiekę nad fanpagem marki Prime by Mardom, która skierowana jest do sektora B2B.

Źródło: AdStone


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: woltmann

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764