W grudniu agencja reklamowa AdStone przedłużyła umowę na obsługę marki Mardom Home w Internecie. Od czerwca zajęła się wdrażaniem w życie nowej strategii komunikacji w social mediach.
Dzięki spójnym i systematycznym działaniom, przez pół roku fanpage Mardom Home niemal 4-krotnie zwiększył liczbę fanów. Profil ma za zadanie skupiać miłośników architektury wnętrz, którzy szukają nie tylko inspiracji, lecz również wysokiej jakości produktów do dekoracji okien – rolet, żaluzji, karniszy, a także tekstyliów.
AdStone prezentuje nowoczesne aranżacje wnętrz, zgodne z upodobaniami Polaków. Dzięki nim kreuje wizerunek Mardom Home jako specjalisty w dziedzinie wyposażania mieszkań w funkcjonalne, a zarazem niezbędne przedmioty. Producent dekoracji okiennych jest zadowolony ze współpracy, dlatego postanowił od grudnia powierzyć agencji opiekę nad fanpagem marki Prime by Mardom, która skierowana jest do sektora B2B.
- Mardom Home: https://www.facebook.com/Mardompl/
- Prime by Mardom: https://www.facebook.com/mardomprime/
- AdStone: https://www.facebook.com/AdStoneGroup/
Źródło: AdStone