logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adsystem partnerem konferencji Marketing Mix

  PR 22.07.2015, przeczytano 878 razy
ilustracjastrzałka

Jednym z wydarzeń towarzyszących targów Festiwal Druku jest konferencja Marketing Mix, poświęcona marketingowi w miejscu sprzedaży. Uczestnikom konferencji zaprezentowane zostaną innowacyjne systemy wystawiennicze, prezentowane przez firmę Adsystem, która dołączyła do partnerów tej wrześniowej imprezy dla branży reklamowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adsystem-partnerem-konferencji-marketing-mix,25489,artykul.html

- Jesteśmy firmą zajmującą się tworzeniem systemów prezentacji wizualnej. Klienci cenią nas za wysokiej jakości, stacjonarne i przenośne systemy wystawiennicze. Stawiamy na nowości i nowoczesne rozwiązania, cyklicznie wprowadzamy systemy, które ciekawią i zaskakują. Dlatego wprowadziliśmy zupełnie niespotykane na polskim rynku systemy Multiframe oraz MFrame, co istotne jesteśmy pierwsi na rynku w tym nowoczesnym rozwiązaniu. Ich wszechstronność pozwala na swobodną zabudowę na targach, eventach, czy stworzenie własnej koncepcji wyspy reklamowej. Te systemy można dowolnie modyfikować, według własnego uznania, dają one wiele możliwości kształtowania przestrzeni oraz zabudowy – mówi Kamil Kalicki, Product Manager Adsystem. 

- Pozostałe nasze systemy z grupy Vario to doskonała jakość, niska cena, mobilność, połączenie wydruków w technice sublimacji z zabudową aluminiową, lekka i mobilna konstrukcja, możliwość dowolnego kształtowania z gotowych elementów, estetyka wykonania, szybka zmiana wydruków to cechy wyróżniające ten produkt. Korzyści dla klienta to przede wszystkim doskonała jakość systemu, relatywnie niska cena oraz szokująca mobilność – dodaje Marek Bachorski-Rudnicki, Key Account Manager Adsystem.

Możliwości wystawienniczych systemów Adsystem będzie można poznać 9 września podczas konferencji Marketing Mix. Wstęp na konferencję jest bezpłatny, ilość miejsc jest ograniczona. Rejestracja odbędzie się na stronie Festiwalu Druku.

Źródło: Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań

www.festiwaldruku.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764