Z przyjemnościa informujemy, że do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza AdTonos - platforma audio programmatic i marketplace łączący reklamodawców z wydawcami. AdTonos to twórca innowacyjnej technologii do zamiany reklam nadawanych przez nadawcę radiowego w czasie rzeczywistym i emisji reklam mid-roll, a także do emisji interaktywnych reklam audio na urządzeniach: Echo, Google Home, smartfonach z systemem Android i Asystentem Google oraz iPhone'ach z aktywną aplikacją Alexa.
AdTonos oferuje reklamodawcom dostęp do ponad 60 milionów unikalnych słuchaczy audio online na całym świecie i potencjał 607 milionów emisji spotów reklamowych miesięcznie.
AdTonos jest wspierany przez brytyjski Departament Handlu Międzynarodowego, pomagający firmie rozwijać się globalnie, jest również członkiem IAB UK, IAB Europe oraz European Association of Commercial Radios, które reprezentuje komercyjne radio w Parlamencie Europejskim.
- Cieszymy się bardzo, że nasza firma dołączyła do grona członków IAB Polska. W AdTonos bardzo dobrze rozumiemy potencjał i możliwości jakie dziś oferuje reklama audio digital. Przez to, że jest ona angażująca w odbiorze oraz mało intruzywna, znakomicie uzupełnia inne kanały reklamowe i pozwala markom na budowanie osobistej relacji ze słuchaczami. Nieustannie pracujemy nad kolejnymi narzędziami zarówno dla reklamodawców, jak i wydawców, które jeszcze bardziej ułatwią korzystanie z tej formy reklamy, pomogą dokładniej mierzyć efekty kampanii reklamowych, a przede wszystkim przyśpieszą rozwój całego kanału audio digital. Naszą misją jest również upowszechnienie na rynku innowacyjnych technologii do emisji interaktywnych reklam audio, które już niebawem staną się podstawowym narzędziem reklamowym w obszarze voice-commerce. Mamy zamiar aktywnie uczestniczyć w pracach grup roboczych IAB Polska, aby dzielić się naszym doświadczeniem w obszarze reklamy audio, ale również wsłuchiwać się w głosy płynące z branży, żeby czerpać inspiracje zarówno od firm członkowskich oraz IAB Polska, i aby jeszcze bardziej udoskonalać tworzone przez nas narzędzia reklamowe. – komentuje Katarzyna Bargielska, Co-founder i CMO, AdTonos
Źródło: IAB Polska