logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adtonos dołącza do IAB Polska

  PR 17.09.2021, przeczytano 273 razy

Z przyjemnościa informujemy, że do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza AdTonos - platforma audio programmatic i marketplace łączący reklamodawców z wydawcami. AdTonos to twórca innowacyjnej technologii do zamiany reklam nadawanych przez nadawcę radiowego w czasie rzeczywistym i emisji reklam mid-roll, a także do emisji  interaktywnych reklam audio na urządzeniach: Echo, Google Home, smartfonach z systemem Android i Asystentem Google oraz iPhone'ach z aktywną aplikacją Alexa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adtonos-dolacza-do-iab-polska,393034,artykul.html

AdTonos oferuje reklamodawcom dostęp do ponad 60 milionów unikalnych słuchaczy audio online na całym świecie i potencjał 607 milionów emisji spotów reklamowych miesięcznie.

AdTonos jest wspierany przez brytyjski Departament Handlu Międzynarodowego, pomagający firmie rozwijać się globalnie, jest również członkiem IAB UK, IAB Europe oraz European Association of Commercial Radios, które reprezentuje komercyjne radio w Parlamencie Europejskim.

- Cieszymy się bardzo, że nasza firma dołączyła do grona członków IAB Polska. W AdTonos bardzo dobrze rozumiemy potencjał i możliwości jakie dziś oferuje reklama audio digital. Przez to, że jest ona angażująca w odbiorze oraz mało intruzywna, znakomicie uzupełnia inne kanały reklamowe i pozwala markom na budowanie osobistej relacji ze słuchaczami. Nieustannie pracujemy nad kolejnymi  narzędziami zarówno dla reklamodawców,  jak i wydawców, które jeszcze bardziej ułatwią korzystanie z tej formy reklamy, pomogą dokładniej mierzyć efekty kampanii reklamowych, a przede wszystkim przyśpieszą rozwój całego kanału audio digital. Naszą misją jest również upowszechnienie na rynku innowacyjnych technologii do emisji interaktywnych reklam audio, które już niebawem staną się podstawowym narzędziem reklamowym w obszarze voice-commerce. Mamy zamiar aktywnie uczestniczyć w pracach grup roboczych IAB Polska, aby dzielić się naszym doświadczeniem w obszarze reklamy audio, ale również wsłuchiwać się w głosy płynące z branży, żeby czerpać inspiracje zarówno od firm członkowskich oraz IAB Polska, i aby jeszcze bardziej udoskonalać tworzone przez nas narzędzia reklamowe. – komentuje Katarzyna Bargielska, Co-founder i CMO, AdTonos

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764