logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adtotal poszerza ofertę ekranów LCD

  PR 29.11.2009, przeczytano 953 razy

Adtotal (adtotal.pl) – sieć reklamowa Wirtualnej Polski – systematycznie wzbogaca ofertę. „Obszar działalności naszej multimedialnej sieci obejmuje Internet, mobile advertising, TV, bankomaty oraz panele LCD. Posiadanie w ofercie wielu różnych mediów i, co za tym idzie, szerokiego portfolio partnerów, pozwala nam na tworzenie atrakcyjnych, crossmediowych strategii reklamowych dla klientów sieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adtotal-poszerza-oferte-ekranow-lcd,9857,artykul.html

Reklamodawcy mogą docierać do potencjalnych klientów ze spójnym komunikatem promocyjnym, obejmującym np. Internet i rozwiązania mobilne. – mówi Szymon Szmigiel, Kierownik Zespołu Sprzedaży Sieci Reklamowej AdTotal – Staramy się pozyskiwać do współpracy coraz to nowych partnerów, gwarantując, że przekaz reklamodawcy trafi prosto do interesującej go grupy docelowej, będzie zintensyfikowany, poprzez wykorzystanie wielu różnych mediów i, co najważniejsze skuteczny.”

Po włączeniu do oferty kanału mobile – AdTotal sprzedaje kompleksowe rozwiązania reklamowe z zakresu mobilnego Internetu – sieć rozwija obszar digital signage. Jej partnerem została właśnie spółka Atvertin. System aTVertin to blisko 1500 ekranów LCD eksponowanych w hipermarketach TESCO kilkudziesięciu polskich miast. AdTotal oferuje też klientom reklamę na monitorach ulokowanych w sklepach sieci handlowej Piotr i Paweł, w 800 renomowanych salonach fryzjerskich, w placówkach Deutsche Banku, na dworcach lotniczych, PKP i PKS oraz – od października – w kilkuset restauracjach McDonald’s.

Kampanie promocyjne realizowane w sieciach LCD to możliwość docierania do klienta w atrakcyjnych, niewyeksploatowanych reklamowo miejscach. Inny od „standardowego” jest również odbiór takiej reklamy. Przekaz nie jest postrzegany jako natrętny, ale jako wiarygodne źródło informacji o ofercie czy produkcie. Ma na to wpływ precyzyjny dobór lokalizacji nośników, zawężający grono odbiorców do starannie wyselekcjonowanej grupy potencjalnych klientów. Istotna jest także sytuacja, w jakiej reklamobiorca się znajduje. Na zapoznanie się z reklamą wykorzystuje czas oczekiwania na usługę (w banku, salonie fryzjerskim, na dworcu, w hipermarkecie, itp.). Jako że blisko 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, niebagatelne znaczenie ma fakt ekspozycji ekranów LCD dokładnie w takich punktach. Poza tym treści prezentowane na monitorach to nie tylko reklama. To aktualności, informacje o kursach walut, prognozie pogody, newsy z dziedziny rozrywki. Bloki reklamowe stanową część prezentowanej na nośnikach pętli programowej.

„Digital signage jest nową, niezwykle atrakcyjną formą dotarcia do odbiorcy. Buduje wizerunek nowoczesnej marki, silnie opierając się zjawisku tzw. szumów reklamowych. – wyjaśnia Paulina Zyśk-Lisica z Zespołu Zakupu Powierzchni Reklamowej dla Sieci AdTotal – Niewątpliwą zaletą nośników LCD jest możliwość ich wykorzystania do interakcji z odbiorcą, np. za pośrednictwem telefonów komórkowych. Przykładem takich działań jest komunikowanie konkursów SMS-owych za pomocą paska RSS widocznego na dole ekranu telewizora, czy zaproszenie do wysyłki wiadomości tekstowej w zamian za otrzymanie mobilnej aplikacji użytkowej ”

Źródło: Wirtualna Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764