logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adv.pl (Lemon Sky) zdobywa Grand Webstara 2011

  PR 11.12.2011, przeczytano 6652 razy

Projekty social media realizowane przez Adv.pl (Lemon Sky) z Grupy ADV znów bezkonkurencyjne! Tym razem niestandardowe narzędzia i kreatywne podejście agencji do komunikacji w mediach społecznościowych zostały docenione w konkursie Web Star Festival. Adv.pl (Lemon Sky) zdobyła nagrodę Creative Webstar i Grand Webstar za kampanię „Serce i Rozum” na Facebooku oraz Webstara Internautów za wielkanocny projekt „Barszcz czy żurek” dla marki WINIARY.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adv.pl-%28lemon-sky%29-zdobywa-grand-webstara-2011,14147,artykul.html

Webstar Festiwal wyróżnia najlepsze polskie strony internetowe oraz najbardziej przebojowe kampanie reklamowe w sieci. W tegorocznej edycji jury konkursu wysoko oceniło innowacyjność oraz funkcjonalność projektu Adv.pl (Lemon Sky), realizowanego dla TP SA. Agencja zdobyła również statuetkę Webstar Internautów za stronę „Barszcz i żurek”.

Nagrodzony Grand Webstarem fanpage Serca i Rozumu – popularnych brand heroes TP SA – zaskarbił sobie uznanie już ponad 550 tys. fanów, a ich liczba stale rośnie. Interakcja z sympatykami profilu – oparta na absorbujących zabawach oraz humorystycznych postach – sprawiła, że strona „Serce i Rozum” bije rekordy na Facebooku.

Uznanie internautów w kategorii „Żywności i napoje” zyskała natomiast wielkanocna strona „Barszcz czy żurek”, przygotowana przez Adv.pl (Lemon Sky) dla marki Winiary. Interaktywny film wideo na temat dwóch najpopularniejszych świątecznych zup czerpie z koncepcji Edutainment (education and entertainment) – bawi internautów, przekazując jednocześnie cenną wiedzę o sekretach kulinarnych Winiary.

„Media społecznościowe dają nieograniczone możliwości reklamy. Kreatywne i innowacyjne działania szybko zyskują uznanie internautów, którzy na długo wiążą się z marką. Podwójna wygrana w tegorocznej edycji Web Star Festival jest kolejnym dowodem tego, że działania agencji Adv.pl (Lemon Sky) są nie tylko skuteczne, ale przede wszystkim autentyczne” – powiedział Mariusz Pełechaty, Social Media Manager w Adv.pl (Lemon Sky).

Sukces w konkursie Webstar Festival to zasługa kreatywnego działu Social Media agencji Adv.pl (Lemon Sky), który tworzy strategie w mediach społecznościowych dla takich marek, jak: Wyborowa, Absolut, Jacob’s Creek, Malibu, Luksusowa z portfolio Pernod Ricard, brandów Serce i Rozum TP Sa, Ekspertów Tesco czy dla BZ WBK.

Kampania „Serce i Rozum” na Facebooku oraz wirus Kaszpirowski zostały również nominowane w konkursie Złote Orły 2011.

Źródło: Grupa ADV

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Softswiss z nagrodą za event korporacyjny
Wydarzenie korporacyjne firmy SOFTSWISS zdobyło brązowy medal w jednej z najbardziej prestiżowych na świecie nagród eventowych, Global Eventex Awards. Ta międzynarodowa firma technologiczna została wyróżniona w kategorii "Wydarzenie korporacyjne", co potwierdza jej wysoki poziom organizacji i unikalność podejścia do spotkań firmowych. SOFTSWISS słynie z...
Performics z tytułem Performanceowej Agencji Roku
W dniu 23 maja zostały ogłoszone wyniki VI edycji międzynorodowego konkursu Performance Marketing Diamonds EU, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę). Tytuł Performance’owej Agencji Roku 2024 otrzymała agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe.
Znamy jury 3. edycji konkursu The Next Gen of PR
W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations - The Next Gen of PR - prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.
Mastercard i McCann: pierwszy Black Pencil dla Polski
Mastercard i McCANN Poland osiągnęły historyczny sukces na gali D&AD Awards 2024, zdobywając najwyższe wyróżnienie – Black Pencil – za kampanię "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle". Jest to pierwszy Black Pencil w historii polskiej reklamy i branży marketingu, który potwierdza wyjątkowość tej licznie nagradzanej kampanii oraz globalne uznanie dla tego projektu.
Kerris z nominacją w Global Agency Awards 2024
KERRIS jako jedyna agencja z Polski została nominowana w kategorii Digital Agency of The Year konkursu Global Agency Awards 2024.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764