Projekty social media realizowane przez Adv.pl (Lemon Sky) z Grupy ADV znów bezkonkurencyjne! Tym razem niestandardowe narzędzia i kreatywne podejście agencji do komunikacji w mediach społecznościowych zostały docenione w konkursie Web Star Festival. Adv.pl (Lemon Sky) zdobyła nagrodę Creative Webstar i Grand Webstar za kampanię „Serce i Rozum” na Facebooku oraz Webstara Internautów za wielkanocny projekt „Barszcz czy żurek” dla marki WINIARY.
Webstar Festiwal wyróżnia najlepsze polskie strony internetowe oraz najbardziej przebojowe kampanie reklamowe w sieci. W tegorocznej edycji jury konkursu wysoko oceniło innowacyjność oraz funkcjonalność projektu Adv.pl (Lemon Sky), realizowanego dla TP SA. Agencja zdobyła również statuetkę Webstar Internautów za stronę „Barszcz i żurek”.
Nagrodzony Grand Webstarem fanpage Serca i Rozumu – popularnych brand heroes TP SA – zaskarbił sobie uznanie już ponad 550 tys. fanów, a ich liczba stale rośnie. Interakcja z sympatykami profilu – oparta na absorbujących zabawach oraz humorystycznych postach – sprawiła, że strona „Serce i Rozum” bije rekordy na Facebooku.
Uznanie internautów w kategorii „Żywności i napoje” zyskała natomiast wielkanocna strona „Barszcz czy żurek”, przygotowana przez Adv.pl (Lemon Sky) dla marki Winiary. Interaktywny film wideo na temat dwóch najpopularniejszych świątecznych zup czerpie z koncepcji Edutainment (education and entertainment) – bawi internautów, przekazując jednocześnie cenną wiedzę o sekretach kulinarnych Winiary.
„Media społecznościowe dają nieograniczone możliwości reklamy. Kreatywne i innowacyjne działania szybko zyskują uznanie internautów, którzy na długo wiążą się z marką. Podwójna wygrana w tegorocznej edycji Web Star Festival jest kolejnym dowodem tego, że działania agencji Adv.pl (Lemon Sky) są nie tylko skuteczne, ale przede wszystkim autentyczne” – powiedział Mariusz Pełechaty, Social Media Manager w Adv.pl (Lemon Sky).
Sukces w konkursie Webstar Festival to zasługa kreatywnego działu Social Media agencji Adv.pl (Lemon Sky), który tworzy strategie w mediach społecznościowych dla takich marek, jak: Wyborowa, Absolut, Jacob’s Creek, Malibu, Luksusowa z portfolio Pernod Ricard, brandów Serce i Rozum TP Sa, Ekspertów Tesco czy dla BZ WBK.
Kampania „Serce i Rozum” na Facebooku oraz wirus Kaszpirowski zostały również nominowane w konkursie Złote Orły 2011.
Źródło: Grupa ADV