logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adv.pl (Lemon Sky) zdobywa Grand Webstara 2011

  PR 11.12.2011, przeczytano 6616 razy

Projekty social media realizowane przez Adv.pl (Lemon Sky) z Grupy ADV znów bezkonkurencyjne! Tym razem niestandardowe narzędzia i kreatywne podejście agencji do komunikacji w mediach społecznościowych zostały docenione w konkursie Web Star Festival. Adv.pl (Lemon Sky) zdobyła nagrodę Creative Webstar i Grand Webstar za kampanię „Serce i Rozum” na Facebooku oraz Webstara Internautów za wielkanocny projekt „Barszcz czy żurek” dla marki WINIARY.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adv.pl-%28lemon-sky%29-zdobywa-grand-webstara-2011,14147,artykul.html

Webstar Festiwal wyróżnia najlepsze polskie strony internetowe oraz najbardziej przebojowe kampanie reklamowe w sieci. W tegorocznej edycji jury konkursu wysoko oceniło innowacyjność oraz funkcjonalność projektu Adv.pl (Lemon Sky), realizowanego dla TP SA. Agencja zdobyła również statuetkę Webstar Internautów za stronę „Barszcz i żurek”.

Nagrodzony Grand Webstarem fanpage Serca i Rozumu – popularnych brand heroes TP SA – zaskarbił sobie uznanie już ponad 550 tys. fanów, a ich liczba stale rośnie. Interakcja z sympatykami profilu – oparta na absorbujących zabawach oraz humorystycznych postach – sprawiła, że strona „Serce i Rozum” bije rekordy na Facebooku.

Uznanie internautów w kategorii „Żywności i napoje” zyskała natomiast wielkanocna strona „Barszcz czy żurek”, przygotowana przez Adv.pl (Lemon Sky) dla marki Winiary. Interaktywny film wideo na temat dwóch najpopularniejszych świątecznych zup czerpie z koncepcji Edutainment (education and entertainment) – bawi internautów, przekazując jednocześnie cenną wiedzę o sekretach kulinarnych Winiary.

„Media społecznościowe dają nieograniczone możliwości reklamy. Kreatywne i innowacyjne działania szybko zyskują uznanie internautów, którzy na długo wiążą się z marką. Podwójna wygrana w tegorocznej edycji Web Star Festival jest kolejnym dowodem tego, że działania agencji Adv.pl (Lemon Sky) są nie tylko skuteczne, ale przede wszystkim autentyczne” – powiedział Mariusz Pełechaty, Social Media Manager w Adv.pl (Lemon Sky).

Sukces w konkursie Webstar Festival to zasługa kreatywnego działu Social Media agencji Adv.pl (Lemon Sky), który tworzy strategie w mediach społecznościowych dla takich marek, jak: Wyborowa, Absolut, Jacob’s Creek, Malibu, Luksusowa z portfolio Pernod Ricard, brandów Serce i Rozum TP Sa, Ekspertów Tesco czy dla BZ WBK.

Kampania „Serce i Rozum” na Facebooku oraz wirus Kaszpirowski zostały również nominowane w konkursie Złote Orły 2011.

Źródło: Grupa ADV

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764