logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adv.pl (Lemon Sky) zdobywa Grand Webstara 2011

  PR 11.12.2011, przeczytano 6231 razy

Projekty social media realizowane przez Adv.pl (Lemon Sky) z Grupy ADV znów bezkonkurencyjne! Tym razem niestandardowe narzędzia i kreatywne podejście agencji do komunikacji w mediach społecznościowych zostały docenione w konkursie Web Star Festival. Adv.pl (Lemon Sky) zdobyła nagrodę Creative Webstar i Grand Webstar za kampanię „Serce i Rozum” na Facebooku oraz Webstara Internautów za wielkanocny projekt „Barszcz czy żurek” dla marki WINIARY.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adv.pl-%28lemon-sky%29-zdobywa-grand-webstara-2011,14147,artykul.html

Webstar Festiwal wyróżnia najlepsze polskie strony internetowe oraz najbardziej przebojowe kampanie reklamowe w sieci. W tegorocznej edycji jury konkursu wysoko oceniło innowacyjność oraz funkcjonalność projektu Adv.pl (Lemon Sky), realizowanego dla TP SA. Agencja zdobyła również statuetkę Webstar Internautów za stronę „Barszcz i żurek”.

Nagrodzony Grand Webstarem fanpage Serca i Rozumu – popularnych brand heroes TP SA – zaskarbił sobie uznanie już ponad 550 tys. fanów, a ich liczba stale rośnie. Interakcja z sympatykami profilu – oparta na absorbujących zabawach oraz humorystycznych postach – sprawiła, że strona „Serce i Rozum” bije rekordy na Facebooku.

Uznanie internautów w kategorii „Żywności i napoje” zyskała natomiast wielkanocna strona „Barszcz czy żurek”, przygotowana przez Adv.pl (Lemon Sky) dla marki Winiary. Interaktywny film wideo na temat dwóch najpopularniejszych świątecznych zup czerpie z koncepcji Edutainment (education and entertainment) – bawi internautów, przekazując jednocześnie cenną wiedzę o sekretach kulinarnych Winiary.

„Media społecznościowe dają nieograniczone możliwości reklamy. Kreatywne i innowacyjne działania szybko zyskują uznanie internautów, którzy na długo wiążą się z marką. Podwójna wygrana w tegorocznej edycji Web Star Festival jest kolejnym dowodem tego, że działania agencji Adv.pl (Lemon Sky) są nie tylko skuteczne, ale przede wszystkim autentyczne” – powiedział Mariusz Pełechaty, Social Media Manager w Adv.pl (Lemon Sky).

Sukces w konkursie Webstar Festival to zasługa kreatywnego działu Social Media agencji Adv.pl (Lemon Sky), który tworzy strategie w mediach społecznościowych dla takich marek, jak: Wyborowa, Absolut, Jacob’s Creek, Malibu, Luksusowa z portfolio Pernod Ricard, brandów Serce i Rozum TP Sa, Ekspertów Tesco czy dla BZ WBK.

Kampania „Serce i Rozum” na Facebooku oraz wirus Kaszpirowski zostały również nominowane w konkursie Złote Orły 2011.

Źródło: Grupa ADV

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Millennium z nagrodą Kantar Polska za najbardziej efektywną komunikację marki 2021
Agencja badawcza Kantar Polska wyróżniła banki, które w 2021 roku zrealizowały najbardziej efektywną komunikację marketingową. Bank Millennium zajął 3. miejsce. Efektywność mierzono jako rozpoznawalność w odniesieniu do nakładów na komunikację.
Joanna Juchacz i Anna Kubas zwycięskim teamem w Young Creatives Cannes 2022
Znamy zwycięzców i wyróżnionych w tegorocznej edycji Young Creatives Cannes. Wśród nich znalazły się Joanna Juchacz i Anna Kubas z VMLY&R. Duet kreatywnych zwyciężył w kategorii DIGITAL.
RTB House, globalna firma dostarczająca nowoczesne technologie marketingowe dla największych marek i agencji na całym świecie, otrzymała statuetkę w kategorii „Najlepsza Technologia w Zakupie Programtycznym” (po stronie kupującego) międzynarodowej nagrody The Drum Digital Advertising Award. W finale pokonała firmy takie jak Sharethrough, Xandr, Cognitiv oraz...
Natalia Borawska w jury azjatyckiego festiwalu reklamy Ad Stars
Natalia Borawska, creative director w VMLY&R, została jurorem tegorocznej edycji azjatyckiego konkursu reklamowego AD Stars 2022 w Korei Południowej.
Finaliści Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową 2021
15-osobowe Jury złożone z cenionych grafików, ilustratorów, fotografów czy dziennikarzy muzycznych wybrało 30 finalistów VIII edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową roku. W obradach uczestniczyły takie cenione osobistości jak Jacek Poremba, Grzegorz ,,Forin” Piwnicki, Bartek Chaciński, czy Bovska (laureatka Nagrody Specjalnej 30/30 za Edytorstwo 2020).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764