Adv.pl – agencja interaktywna specjalizująca się w komunikacji e-marketingowej, należąca do Grupy ADV – zdobyła zwycięskie tytuły w znaczących branżowych konkursach. Spółka – w ramach Golden Arrow – została doceniona za nieszablonowe podejście i kreację kampanii w obszarze marketingu wirusowego „Serce i Rozum – Kaszpirowski”. Agencję Adv.pl wyróżniono również za angażującą kampanię internetową „Serce i Rozum”, przygotowaną również dla TP SA. To kolejne – po nagrodach w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2011 – branżowe laury przyznane Adv.pl w 2011 roku.
Golden Arrow to konkurs na najlepsze kampanie marketingu bezpośredniego, organizowany przez VFP Communications oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego pod patronatem m.in. Media&Marketing Polska. W tegorocznej, VI edycji największego branżowego wydarzenia. Kampanie oceniane były w 14 kategoriach. Agencja Adv.pl została liderem w rywalizacji o najlepszą kampanię w ramach „Marketingu wirusowego” oraz ”Marketingu internetowego”.
Celem nagrodzonej główną nagrodą Golden Arrow kampanii – „Serce i Rozum Kaszpirowski” – było wzmocnienie popularności głównych bohaterów spotu reklamowego oraz efektywne dotarcie do użytkowników Internetu, w oparciu o kultową postać Anatolija Kaszpirowskiego. Efektywność kampanii – zakładając w fazie koncepcyjnej osiągnięcie miliona odsłon filmu na Youtubie – znacznie przewyższyła przyjęte założenia. Film z udziałem „Rozumu” w roli Kaszpirowskiego obejrzano prawie 3 mln razy.
Agencja interaktywna Adv.pl odpowiada również za likepage „Serca i Rozumu” na Facebooku oraz działaniania społecznościowe, za które otrzymała wyróżnienie w tegorocznym konkursie Golden Arrow. Profil cieszy się ogromną popularności wśród internautów – w niespełna rok pozyskał 380 tys. fanów, czyli więcej niż do niedawna leader wśród brand heroes – Mały Głód.
„Jesteśmy dumni z przyznanych nam nagród i wyróżnień. Kampanie realizowane dla Telekomunikacji Polskiej z zakresu marketingu internetowego przyniosły imponujące rezultaty i pokazały, jak efektywnie wykorzystać potencjał reklamowy mediów elektronicznych, w tym możliwości, które dają portale społecznościowe” – podkreśla Magdalena Surowiec, Prezes Zarządu Adv.pl.
Ponadto, Adv.pl jest laureatem prestiżowego Konkursu Reklamy KTR 2011, zorganizowanego po raz ósmy przez Klub Twórców Reklamy. Agencja otrzymała złotą nagrodę KTR za projekt dla TP SA „Serce i Rozum – Kaszpirowski” oraz główną nagrodę w kategorii Mobile Creative za aplikację „Serce i Rozum kręcą reklamę”.
O silnej pozycji agencji interaktywnej Adv.pl na polskim rynku oraz kreatywnym, niestandardowym podejściu do realizowanych kampanii świadczy szereg branżowych nagród, w tym między innymi: nagroda Internautów w konkursie Webstarfestival za Winiary.pl (NESTLE) w kategorii Żywność i Napoje czy tytuł drugiej najlepszej firmy reklamowej na polskim rynku według badania Grand Check przeprowadzonego przez TNS OBOP na zlecenie miesięcznika „Press”.
Źródło: Grupa ADV