logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Adv.pl zdobywcą prestiżowych nagród w ramach Golden Arrow i KTR

  PR 24.06.2011, przeczytano 3268 razy
ilustracja

Adv.pl – agencja interaktywna specjalizująca się w komunikacji e-marketingowej, należąca do Grupy ADV – zdobyła zwycięskie tytuły w znaczących branżowych konkursach. Spółka – w ramach Golden Arrow – została doceniona za nieszablonowe podejście i kreację kampanii w obszarze marketingu wirusowego „Serce i Rozum – Kaszpirowski”. Agencję Adv.pl wyróżniono również za angażującą kampanię internetową „Serce i Rozum”, przygotowaną również dla TP SA. To kolejne – po nagrodach w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2011 – branżowe laury przyznane Adv.pl w 2011 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/adv.pl-zdobywca-prestizowych-nagrod-w-ramach-golden-arrow-i-ktr,12769,artykul.html

Golden Arrow to konkurs na najlepsze kampanie marketingu bezpośredniego, organizowany przez VFP Communications oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego pod patronatem m.in. Media&Marketing Polska. W tegorocznej, VI edycji największego branżowego wydarzenia. Kampanie oceniane były w 14 kategoriach. Agencja Adv.pl została liderem w rywalizacji o najlepszą kampanię w ramach „Marketingu wirusowego” oraz ”Marketingu internetowego”.

Celem nagrodzonej główną nagrodą Golden Arrow kampanii – „Serce i Rozum Kaszpirowski” – było wzmocnienie popularności głównych bohaterów spotu reklamowego oraz efektywne dotarcie do użytkowników Internetu, w oparciu o kultową postać Anatolija Kaszpirowskiego. Efektywność kampanii – zakładając w fazie koncepcyjnej osiągnięcie miliona odsłon filmu na Youtubie – znacznie przewyższyła przyjęte założenia. Film z udziałem „Rozumu” w roli Kaszpirowskiego obejrzano prawie 3 mln razy.

Agencja interaktywna Adv.pl odpowiada również za likepage „Serca i Rozumu” na Facebooku oraz działaniania społecznościowe, za które otrzymała wyróżnienie w tegorocznym konkursie Golden Arrow. Profil cieszy się ogromną popularności wśród internautów – w niespełna rok pozyskał 380 tys. fanów, czyli więcej niż do niedawna leader wśród brand heroes – Mały Głód.
„Jesteśmy dumni z przyznanych nam nagród i wyróżnień. Kampanie realizowane dla Telekomunikacji Polskiej z zakresu marketingu internetowego przyniosły imponujące rezultaty i pokazały, jak efektywnie wykorzystać potencjał reklamowy mediów elektronicznych, w tym możliwości, które dają portale społecznościowe” – podkreśla Magdalena Surowiec, Prezes Zarządu Adv.pl.

Ponadto, Adv.pl jest laureatem prestiżowego Konkursu Reklamy KTR 2011, zorganizowanego po raz ósmy przez Klub Twórców Reklamy. Agencja otrzymała złotą nagrodę KTR za projekt dla TP SA „Serce i Rozum – Kaszpirowski” oraz główną nagrodę w kategorii Mobile Creative za aplikację „Serce i Rozum kręcą reklamę”.

O silnej pozycji agencji interaktywnej Adv.pl na polskim rynku oraz kreatywnym, niestandardowym podejściu do realizowanych kampanii świadczy szereg branżowych nagród, w tym między innymi: nagroda Internautów w konkursie Webstarfestival za Winiary.pl (NESTLE) w kategorii Żywność i Napoje czy tytuł drugiej najlepszej firmy reklamowej na polskim rynku według badania Grand Check przeprowadzonego przez TNS OBOP na zlecenie miesięcznika „Press”.

Źródło: Grupa ADV


PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764