logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Advanced Communication & Research Group z ofertą dla start-upów

  PR 14.07.2020, przeczytano 845 razy

- Aby wspomóc przedsiębiorców, którzy uruchamiają firmy lub startują z nowymi projektami, przygotowaliśmy specjalną, dedykowaną im ofertę – mówi Robert Borowicz, Partner w firmie Advanced Communication & Research Group. - Na rynku, aby przedsięwzięcie odniosło skutek, musi przede wszystkim zostać zauważone przez potencjalnych klientów. Konieczna jest więc budowa świadomości nowej marki wśród ściśle zdefiniowanych grup docelowych. Obejmuje to szereg czynności związanych z tworzeniem marki, budową systemu identyfikacji wizualnej, tworzeniem wartości firmy i z odpowiednią ich komunikacją. Dla start-upów bardzo istotna jest również cena stąd zasadniczym elementem naszej oferty jest niski poziom kosztów dla takich podmiotów – dodaje Robert Borowicz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/advanced-communication-and-research-group-z-oferta-dla-start-upow,387776,artykul.html

Program wsparcia start-upów stworzony przez firmę obejmuje:

  • stworzenie marki,
  • budowę systemu identyfikacji wizualnej (w tym tworzenie logo),
  • opracowanie strategii komunikacji firmy,
  • budowę strony internetowej,
  • doradztwo komunikacyjne.

- Taki zestaw działań umożliwi komunikację firmy z jej zewnętrznym otoczeniem, a prowadzony konsekwentnie zbuduje jej świadomość wśród najważniejszych dla funkcjonowania firmy grup: klientów oraz partnerów biznesowych – mówi Robert Borowicz.

Z usług Advanced Communication skorzystała doradcza firma dostarczająca rozwiązań w zakresie odbiorów technicznych powierzchni biurowych: SQMetre. Została ona założona przez menadżerów projektów pracujących wcześniej dla międzynarodowych korporacji. Advanced Communication była odpowiedzialna za zaproponowanie nazwy, przygotowanie loga i elementów systemu identyfikacji wizualnej, budowę strategii komunikacji firmy, stworzenie internetowej wizytówki nowego podmiotu oraz doradztwo komunikacyjne.

- Firma SQMetre to podmiot oferujący nowatorskie usługi na polskim rynku, które najemcom powierzchni biurowych pozwalają na wypracowanie znaczących oszczędności w ramach drugiego, największego kosztu prowadzenia działalności gospodarczej: użytkowania nieruchomości. Zdecydowana większość najemców nie posiada wewnętrznych zespołów facility i project management, pozwalających na prawidłowy nadzór nad przygotowaniem powierzchni biurowych. Wsparcie niezależnego od innych stron zaangażowanych w projekt doradcy technicznego pozwoli uniknąć błędów i uzyskać wysoki standard powierzchni biurowych przez cały okres najmu – mówi Jakub Tomczyk, założyciel firmy SQMetre.

- Właściciele nowej firmy zwrócili się do nas z prośbą o przygotowanie dla nich programu obejmującego stworzenie nazwy firmy, loga, przygotowanie wizytówki internetowej prezentującej ich doświadczenie, materiałów promocyjnych oraz doradztwo w zakresie marketingu nowego podmiotu. Przygotowując dla firmy rozwiązania opieraliśmy się na bogatym doświadczeniu w obszarze komunikacji B2B członków zespołu Advanced Communication, które pozwoliło na stworzenie efektywnego planu spełniającego potrzeby naszego klienta – mówi Robert Borowicz.

Źródło: Advanced Communication

www.advanced.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764