logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Advanced Communication & Research Group z ofertą dla start-upów

  PR 14.07.2020, przeczytano 444 razy

- Aby wspomóc przedsiębiorców, którzy uruchamiają firmy lub startują z nowymi projektami, przygotowaliśmy specjalną, dedykowaną im ofertę – mówi Robert Borowicz, Partner w firmie Advanced Communication & Research Group. - Na rynku, aby przedsięwzięcie odniosło skutek, musi przede wszystkim zostać zauważone przez potencjalnych klientów. Konieczna jest więc budowa świadomości nowej marki wśród ściśle zdefiniowanych grup docelowych. Obejmuje to szereg czynności związanych z tworzeniem marki, budową systemu identyfikacji wizualnej, tworzeniem wartości firmy i z odpowiednią ich komunikacją. Dla start-upów bardzo istotna jest również cena stąd zasadniczym elementem naszej oferty jest niski poziom kosztów dla takich podmiotów – dodaje Robert Borowicz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/advanced-communication-and-research-group-z-oferta-dla-start-upow,387776,artykul.html

Program wsparcia start-upów stworzony przez firmę obejmuje:

  • stworzenie marki,
  • budowę systemu identyfikacji wizualnej (w tym tworzenie logo),
  • opracowanie strategii komunikacji firmy,
  • budowę strony internetowej,
  • doradztwo komunikacyjne.

- Taki zestaw działań umożliwi komunikację firmy z jej zewnętrznym otoczeniem, a prowadzony konsekwentnie zbuduje jej świadomość wśród najważniejszych dla funkcjonowania firmy grup: klientów oraz partnerów biznesowych – mówi Robert Borowicz.

Z usług Advanced Communication skorzystała doradcza firma dostarczająca rozwiązań w zakresie odbiorów technicznych powierzchni biurowych: SQMetre. Została ona założona przez menadżerów projektów pracujących wcześniej dla międzynarodowych korporacji. Advanced Communication była odpowiedzialna za zaproponowanie nazwy, przygotowanie loga i elementów systemu identyfikacji wizualnej, budowę strategii komunikacji firmy, stworzenie internetowej wizytówki nowego podmiotu oraz doradztwo komunikacyjne.

- Firma SQMetre to podmiot oferujący nowatorskie usługi na polskim rynku, które najemcom powierzchni biurowych pozwalają na wypracowanie znaczących oszczędności w ramach drugiego, największego kosztu prowadzenia działalności gospodarczej: użytkowania nieruchomości. Zdecydowana większość najemców nie posiada wewnętrznych zespołów facility i project management, pozwalających na prawidłowy nadzór nad przygotowaniem powierzchni biurowych. Wsparcie niezależnego od innych stron zaangażowanych w projekt doradcy technicznego pozwoli uniknąć błędów i uzyskać wysoki standard powierzchni biurowych przez cały okres najmu – mówi Jakub Tomczyk, założyciel firmy SQMetre.

- Właściciele nowej firmy zwrócili się do nas z prośbą o przygotowanie dla nich programu obejmującego stworzenie nazwy firmy, loga, przygotowanie wizytówki internetowej prezentującej ich doświadczenie, materiałów promocyjnych oraz doradztwo w zakresie marketingu nowego podmiotu. Przygotowując dla firmy rozwiązania opieraliśmy się na bogatym doświadczeniu w obszarze komunikacji B2B członków zespołu Advanced Communication, które pozwoliło na stworzenie efektywnego planu spełniającego potrzeby naszego klienta – mówi Robert Borowicz.

Źródło: Advanced Communication

www.advanced.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans Barbary Jastrzębskiej w Walk PR
Barbara Jastrzębska awansowała na stanowisko Senior Account Manager w dziale komunikacji korporacyjnej agencji Walk PR.
Trwa rejestracja zwiedzających na Remaextra 2021
Trwa rejestracja zwiedzających na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaExtra 2021. Dzięki zarejestrowaniu się przed targami oszczędzicie Państwo przede wszystkim swój czas i pieniądze.
Gameset organizuje międzynarodową konferencję Gaming Marketing Day
Już 1 lipca odbędzie się Gaming Marketing Day, czyli międzynarodowa konferencja online organizowana przez Gameset (grupa LTTM). Wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele firm Nielsen Sports, David Agency, Philips, Ogilvy Poland oraz samego Gamesetu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
Nowym klientem agencji została Symfonia, jeden z największych w Polsce producentów oprogramowania ERP. SEC Newgate CEE całościowo odpowiada za działania marketingowe oraz Public Relations w ramach kampanii wsparcia cyfryzacji polskiego sektora MŚP „Optymizacja”.
Co mają ze sobą wspólnego: człowiek wybierający niestandardowe rozwiązania, czarodziej widzący więcej niż inni, ambitna kobieta ratująca świat i dociekliwy detektyw? To cechy zbieżne z umiejętnościami specjalistów Santander Bank Polska. Nowa kampania pokazuje, jakie możliwości rozwoju oferuje firma i jakich pracowników poszukuje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764