logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Advanced Communication & Research Group z ofertą dla start-upów

  PR 14.07.2020, przeczytano 294 razy

- Aby wspomóc przedsiębiorców, którzy uruchamiają firmy lub startują z nowymi projektami, przygotowaliśmy specjalną, dedykowaną im ofertę – mówi Robert Borowicz, Partner w firmie Advanced Communication & Research Group. - Na rynku, aby przedsięwzięcie odniosło skutek, musi przede wszystkim zostać zauważone przez potencjalnych klientów. Konieczna jest więc budowa świadomości nowej marki wśród ściśle zdefiniowanych grup docelowych. Obejmuje to szereg czynności związanych z tworzeniem marki, budową systemu identyfikacji wizualnej, tworzeniem wartości firmy i z odpowiednią ich komunikacją. Dla start-upów bardzo istotna jest również cena stąd zasadniczym elementem naszej oferty jest niski poziom kosztów dla takich podmiotów – dodaje Robert Borowicz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/advanced-communication-and-research-group-z-oferta-dla-start-upow,387776,artykul.html

Program wsparcia start-upów stworzony przez firmę obejmuje:

  • stworzenie marki,
  • budowę systemu identyfikacji wizualnej (w tym tworzenie logo),
  • opracowanie strategii komunikacji firmy,
  • budowę strony internetowej,
  • doradztwo komunikacyjne.

- Taki zestaw działań umożliwi komunikację firmy z jej zewnętrznym otoczeniem, a prowadzony konsekwentnie zbuduje jej świadomość wśród najważniejszych dla funkcjonowania firmy grup: klientów oraz partnerów biznesowych – mówi Robert Borowicz.

Z usług Advanced Communication skorzystała doradcza firma dostarczająca rozwiązań w zakresie odbiorów technicznych powierzchni biurowych: SQMetre. Została ona założona przez menadżerów projektów pracujących wcześniej dla międzynarodowych korporacji. Advanced Communication była odpowiedzialna za zaproponowanie nazwy, przygotowanie loga i elementów systemu identyfikacji wizualnej, budowę strategii komunikacji firmy, stworzenie internetowej wizytówki nowego podmiotu oraz doradztwo komunikacyjne.

- Firma SQMetre to podmiot oferujący nowatorskie usługi na polskim rynku, które najemcom powierzchni biurowych pozwalają na wypracowanie znaczących oszczędności w ramach drugiego, największego kosztu prowadzenia działalności gospodarczej: użytkowania nieruchomości. Zdecydowana większość najemców nie posiada wewnętrznych zespołów facility i project management, pozwalających na prawidłowy nadzór nad przygotowaniem powierzchni biurowych. Wsparcie niezależnego od innych stron zaangażowanych w projekt doradcy technicznego pozwoli uniknąć błędów i uzyskać wysoki standard powierzchni biurowych przez cały okres najmu – mówi Jakub Tomczyk, założyciel firmy SQMetre.

- Właściciele nowej firmy zwrócili się do nas z prośbą o przygotowanie dla nich programu obejmującego stworzenie nazwy firmy, loga, przygotowanie wizytówki internetowej prezentującej ich doświadczenie, materiałów promocyjnych oraz doradztwo w zakresie marketingu nowego podmiotu. Przygotowując dla firmy rozwiązania opieraliśmy się na bogatym doświadczeniu w obszarze komunikacji B2B członków zespołu Advanced Communication, które pozwoliło na stworzenie efektywnego planu spełniającego potrzeby naszego klienta – mówi Robert Borowicz.

Źródło: Advanced Communication

www.advanced.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konsorcjum 38 Content Communication i Don’t Worry oraz agencja Dragon Rouge współpracują z Electromobility Poland przy wprowadzeniu marki Izera
28 lipca spółka ElectroMobility Poland SA zaprezentowała markę polskich samochodów elektrycznych Izera. Za komunikację PR projektu, materiały wizerunkowe oraz premierę online odpowiada konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don’t Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno...
Znany dostawca i producent systemów reklamowych oraz stoisk targowych jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby.
Kampania reklamowa nowej linii przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera
17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.
Rynek druku przekonuje się do atramentu
Jak wynika z raportu firmy konsultingowej Smithers, za pięć lat wartość polskiego rynku druku atramentowego może osiągnąć nawet miliard dolarów. – Przyszłość branży leży w urządzeniach atramentowych. W najbliższych latach dużym polem do rozwoju w tym segmencie pozostaną zwłaszcza biura – oceniają eksperci Canon Polska.
Ruszyła wielka loteria Cheetos
Marka Cheetos i agencja VMLY&R wystartowały z kampanią wspierającą wielką loterię konsumencką. Do wygrania czekają nagrody główne - iPhone'y 11, gadżety wybrane przez influencerów współpracujących z marką oraz nagrody specjalne. Kampania obejmuje działania w TV, digitalu i mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, a także aktywacje w punktach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764