- Aby wspomóc przedsiębiorców, którzy uruchamiają firmy lub startują z nowymi projektami, przygotowaliśmy specjalną, dedykowaną im ofertę – mówi Robert Borowicz, Partner w firmie Advanced Communication & Research Group. - Na rynku, aby przedsięwzięcie odniosło skutek, musi przede wszystkim zostać zauważone przez potencjalnych klientów. Konieczna jest więc budowa świadomości nowej marki wśród ściśle zdefiniowanych grup docelowych. Obejmuje to szereg czynności związanych z tworzeniem marki, budową systemu identyfikacji wizualnej, tworzeniem wartości firmy i z odpowiednią ich komunikacją. Dla start-upów bardzo istotna jest również cena stąd zasadniczym elementem naszej oferty jest niski poziom kosztów dla takich podmiotów – dodaje Robert Borowicz.
Program wsparcia start-upów stworzony przez firmę obejmuje:
- stworzenie marki,
- budowę systemu identyfikacji wizualnej (w tym tworzenie logo),
- opracowanie strategii komunikacji firmy,
- budowę strony internetowej,
- doradztwo komunikacyjne.
- Taki zestaw działań umożliwi komunikację firmy z jej zewnętrznym otoczeniem, a prowadzony konsekwentnie zbuduje jej świadomość wśród najważniejszych dla funkcjonowania firmy grup: klientów oraz partnerów biznesowych – mówi Robert Borowicz.
Z usług Advanced Communication skorzystała doradcza firma dostarczająca rozwiązań w zakresie odbiorów technicznych powierzchni biurowych: SQMetre. Została ona założona przez menadżerów projektów pracujących wcześniej dla międzynarodowych korporacji. Advanced Communication była odpowiedzialna za zaproponowanie nazwy, przygotowanie loga i elementów systemu identyfikacji wizualnej, budowę strategii komunikacji firmy, stworzenie internetowej wizytówki nowego podmiotu oraz doradztwo komunikacyjne.
- Firma SQMetre to podmiot oferujący nowatorskie usługi na polskim rynku, które najemcom powierzchni biurowych pozwalają na wypracowanie znaczących oszczędności w ramach drugiego, największego kosztu prowadzenia działalności gospodarczej: użytkowania nieruchomości. Zdecydowana większość najemców nie posiada wewnętrznych zespołów facility i project management, pozwalających na prawidłowy nadzór nad przygotowaniem powierzchni biurowych. Wsparcie niezależnego od innych stron zaangażowanych w projekt doradcy technicznego pozwoli uniknąć błędów i uzyskać wysoki standard powierzchni biurowych przez cały okres najmu – mówi Jakub Tomczyk, założyciel firmy SQMetre.
- Właściciele nowej firmy zwrócili się do nas z prośbą o przygotowanie dla nich programu obejmującego stworzenie nazwy firmy, loga, przygotowanie wizytówki internetowej prezentującej ich doświadczenie, materiałów promocyjnych oraz doradztwo w zakresie marketingu nowego podmiotu. Przygotowując dla firmy rozwiązania opieraliśmy się na bogatym doświadczeniu w obszarze komunikacji B2B członków zespołu Advanced Communication, które pozwoliło na stworzenie efektywnego planu spełniającego potrzeby naszego klienta – mówi Robert Borowicz.
Źródło: Advanced Communication