logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Advantage Smollan przejmuje Combera Group GmbH

  PR 20.03.2017, przeczytano 407 razy

Transakcja zwiększa obecność rynkową Advantage Smollan’s, umożliwiając firmie obsługę klientów z całej Europy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/advantage-smollan-przejmuje-combera-group-gmbh,31867,artykul.html

Advantage Smollan Limited, spółka holdingowa należąca do Advantage Solutions (Advantage) i Global Smollan Holdings (Smollan) ogłosiła dzisiaj trwające przejęcie Combera Group GmbH. Combera to spółka specjalizująca się w outsourcingu procesów sprzedaży, merchandisingu, audytu, aktywacji i zaangażowania środków, prowadząca działalność w 13 krajach europejskich z siecią partnerską rozciągającą się na wiele innych rynków. Zakończenie przejęcia zależy od spełnienia zwyczajowo przyjętych warunków finalizacji, w tym otrzymania wszelkich koniecznych zgód organów regulacyjnych.

Advantage Smollan dostarcza rozwiązania w zakresie outsourcingu procesów sprzedaży, marketingu i technologii dla producentów towarów konsumpcyjnych i detalistów z Europy, a po przejęciu Combera rozszerzy swoją działalność na 15 europejskich krajów, w tym Wielką Brytanię, Niemcy, Austrię, Polskę, Portugalię i Rosję.

Dwa lata temu Advantage - działające w Ameryce Północnej - oraz Smollan - prowadzący działalność na czterech kontynentach poza Europą - ogłosiły zawarcie globalnego partnerstwa, które pozwoliło im zostać wiodącym na całym świecie dostawcą rozwiązań detalicznych. Przedmiotowe partnerstwo wykorzystuje obecność rynkową obydwu podmiotów oraz ich najlepsze praktyki w celu świadczenia usług na skalę globalną i uzyskania głębszego i szerszego partnerstwa z klientami. Obejmuje to zawiązanie Advantage Smollan będącego zunifikowanym rozwiązaniem dla Europy. Po finalizacji przejęcia Combera, globalne partnerstwo rozciągnie się na sześć kontynentów i przeszło 35 krajów.

- Dodanie spółki Combera do naszego portfela całkowicie zmienia naszą obecność i skalę oraz zapewnia naszym działaniom najszerszy zasięg w Europie - powiedział Laurence Clube, dyrektor ds. operacyjnych w Advantage Smollan. - Combera wnosi do szerokiej grupy Advantage Smollan wiele z dobrych praktyk spółki oraz dodatkowy zasięg poprzez jej sieć partnerstw, co otwiera nam drzwi do dalszego rozwoju. Transakcja ta stanowi duży krok naprzód na naszej drodze do zapewniania kompleksowych rozwiązań w całej Europie i w skali globalnej poprzez głębsze partnerstwo między Advantage i Smollan.

- Aby zapewnić przedsiębiorstwom będącym naszymi klientami kompleksowe usługi sprzedaży detalicznej, technologii i sprawozdawczości, zarówno w Europie, jak i na całym świecie, musimy dysponować absolutnie najlepszymi zasobami w zakresie przywództwa lokalnego, utalentowanych pracowników i środków w Europie. Umożliwi nam to podniesienie wartości naszej oferty poprzez szerszą obecność rynkową i większe możliwości przy jednoczesnym skupieniu się na regionach, w których funkcjonujemy od dawna - powiedziała Tanya Domier, dyrektor generalny Advantage. - Realizujemy ten cel poprzez przejęcia i mianowanie odpowiednich osób na stanowiska przywódcze, począwszy od przyłączenia do naszego zespołu Hansa Savonije’a z Royal Unibrew, który objął stanowisko prezesa wykonawczego, do bieżącego przejęcia Combera - spółki cieszącej się doskonałą reputacją i dogłębnym zrozumieniem rynków, na których działa.

- Nasza długa historia sprawdzonych możliwości i rozwiązań w zakresie outsourcingu procesów sprzedaży w zróżnicowanym, europejskim krajobrazie kulturalnym zwiększy międzynarodowy zakres tej wspólnej podróży - podkreśliła Sarah Auer, dyrektor generalny Combera. Grono klientów tej założonej w 1976 r. spółki obejmuje wiodące, wielonarodowe marki działające w Europie. Ze względu na historię, osiągane sukcesy i obszar działania spółka będzie dalej prowadzić działalność pod swoją bieżącą firmą.

Źródło: Advantage Smollan

www.advantagesmollan.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764