logo
WIADOMOŚCI

Advantage Smollan przejmuje Combera Group GmbH

Mateusz Zawiślak  PR 20.03.2017, przeczytano 141 razy

Transakcja zwiększa obecność rynkową Advantage Smollan’s, umożliwiając firmie obsługę klientów z całej Europy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/advantage-smollan-przejmuje-combera-group-gmbh,31867,artykul.html

Advantage Smollan Limited, spółka holdingowa należąca do Advantage Solutions (Advantage) i Global Smollan Holdings (Smollan) ogłosiła dzisiaj trwające przejęcie Combera Group GmbH. Combera to spółka specjalizująca się w outsourcingu procesów sprzedaży, merchandisingu, audytu, aktywacji i zaangażowania środków, prowadząca działalność w 13 krajach europejskich z siecią partnerską rozciągającą się na wiele innych rynków. Zakończenie przejęcia zależy od spełnienia zwyczajowo przyjętych warunków finalizacji, w tym otrzymania wszelkich koniecznych zgód organów regulacyjnych.

Advantage Smollan dostarcza rozwiązania w zakresie outsourcingu procesów sprzedaży, marketingu i technologii dla producentów towarów konsumpcyjnych i detalistów z Europy, a po przejęciu Combera rozszerzy swoją działalność na 15 europejskich krajów, w tym Wielką Brytanię, Niemcy, Austrię, Polskę, Portugalię i Rosję.

Dwa lata temu Advantage - działające w Ameryce Północnej - oraz Smollan - prowadzący działalność na czterech kontynentach poza Europą - ogłosiły zawarcie globalnego partnerstwa, które pozwoliło im zostać wiodącym na całym świecie dostawcą rozwiązań detalicznych. Przedmiotowe partnerstwo wykorzystuje obecność rynkową obydwu podmiotów oraz ich najlepsze praktyki w celu świadczenia usług na skalę globalną i uzyskania głębszego i szerszego partnerstwa z klientami. Obejmuje to zawiązanie Advantage Smollan będącego zunifikowanym rozwiązaniem dla Europy. Po finalizacji przejęcia Combera, globalne partnerstwo rozciągnie się na sześć kontynentów i przeszło 35 krajów.

- Dodanie spółki Combera do naszego portfela całkowicie zmienia naszą obecność i skalę oraz zapewnia naszym działaniom najszerszy zasięg w Europie - powiedział Laurence Clube, dyrektor ds. operacyjnych w Advantage Smollan. - Combera wnosi do szerokiej grupy Advantage Smollan wiele z dobrych praktyk spółki oraz dodatkowy zasięg poprzez jej sieć partnerstw, co otwiera nam drzwi do dalszego rozwoju. Transakcja ta stanowi duży krok naprzód na naszej drodze do zapewniania kompleksowych rozwiązań w całej Europie i w skali globalnej poprzez głębsze partnerstwo między Advantage i Smollan.

- Aby zapewnić przedsiębiorstwom będącym naszymi klientami kompleksowe usługi sprzedaży detalicznej, technologii i sprawozdawczości, zarówno w Europie, jak i na całym świecie, musimy dysponować absolutnie najlepszymi zasobami w zakresie przywództwa lokalnego, utalentowanych pracowników i środków w Europie. Umożliwi nam to podniesienie wartości naszej oferty poprzez szerszą obecność rynkową i większe możliwości przy jednoczesnym skupieniu się na regionach, w których funkcjonujemy od dawna - powiedziała Tanya Domier, dyrektor generalny Advantage. - Realizujemy ten cel poprzez przejęcia i mianowanie odpowiednich osób na stanowiska przywódcze, począwszy od przyłączenia do naszego zespołu Hansa Savonije’a z Royal Unibrew, który objął stanowisko prezesa wykonawczego, do bieżącego przejęcia Combera - spółki cieszącej się doskonałą reputacją i dogłębnym zrozumieniem rynków, na których działa.

- Nasza długa historia sprawdzonych możliwości i rozwiązań w zakresie outsourcingu procesów sprzedaży w zróżnicowanym, europejskim krajobrazie kulturalnym zwiększy międzynarodowy zakres tej wspólnej podróży - podkreśliła Sarah Auer, dyrektor generalny Combera. Grono klientów tej założonej w 1976 r. spółki obejmuje wiodące, wielonarodowe marki działające w Europie. Ze względu na historię, osiągane sukcesy i obszar działania spółka będzie dalej prowadzić działalność pod swoją bieżącą firmą.

Źródło: Advantage Smollan

www.advantagesmollan.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kongres Profesjonalistów PR: Kluczowe wnioski
Jak przygotować się do kryzysu? Czy można przekuć go w sukces? Dlaczego strategia komunikacyjna na wypadek trudnych sytuacji powinna być standardem w każdej firmie? Na te i wiele innych pytań udzielili odpowiedzi prelegenci XVIII Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który w tym roku zgromadził ponad 250 uczestników. Wydarzenie odbyło się w dniach 19-20 kwietnia w Hotelu Hil...
Margaret, Maserak i Maleńczuk w kampanii Warka Radler
W nowym spocie telewizyjnym Margaret, Rafała Maseraka i Macieja Maleńczuka Warka Radler 0.0% pokazuje na luzie i puszcza oko do widza. Znana piosenkarka, charyzmatyczny tancerz i kultowy piosenkarz Maciej Maleńczuk nawiązali współpracę z marką Warka Radler i reklamują najnowszą linię Warki Radler 0.0%. Nowa kampania telewizyjna z ich udziałem wystartuje 16 kwietnia 2018. 
Dni Otwarte z drukarkami Efi w Atrium Centrum Ploterowe
26 kwietnia w siedzibie Atrium w Opolu odbędą się Dni Otwarte. Pośród kilkunastu drukarek wielkoformatowych, można będzie zobaczyć dwie wielkoformatowe drukarki LED-UV marki EFI - Pro 24f i Pro 16h.
Mindshare Polska i National Geographic promują nową odsłonę antologii „Geniusz: Picasso”
22 kwietnia na antenie National Geographic pojawi się druga odsłona serialu fabularnego „Geniusz”, która skupia się na życiu i twórczości wybitnego hiszpańskiego artysty Pabla Picassa. W  pierwszym sezonie, który miał premierę rok temu, mogliśmy śledzić zawiłą historię życia Einsteina. Za działania reklamowe na zlecenie FOX Networks Group Poland ponownie odpowiada dom mediowy Mindshare ...
W nowej kampanii ING bank zachęca Polaków do oszczędzania na emeryturę. Działania reklamowe wspiera specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego z bonusem 100 zł za regularne odkładanie.
 
niedziela 22.04.2018, 126 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone