logo
WIADOMOŚCI

Advertis dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku

Mateusz Zawiślak  PR 11.01.2017, przeczytano 251 razy
ilustracjastrzałka

Zespołowi Advertis powierzono projekt, produkcję oraz montaż kompleksowego systemu informacji wizualnej budynku muzeum.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/advertis-dla-muzeum-ii-wojny-swiatowej-w-gdansku,31054,artykul.html

Na mocy umowy zawartej z generalnym wykonawcą obiektu – konsorcjum firm: Warbud SA, Hochtief Polska S.A., Hochtief Solutions AG, pod nazwą Warbud - Hochtief - Muzeum II WŚ s. c. Advertis wykona oznaczenia części wystawienniczej, administracyjnej oraz socjalnej Muzeum II Wojny Światowej usytuowanego nad Motławą, przy ulicy Wałowej. Prace obejmą powierzchnię dziewięciu pięter budynku, przestrzeń parkingu oraz oznaczenia zewnętrzne (pylony podświetlane i tablice informacyjne).

W procesie projektowania systemów oznaczeń obiektów muzealnych niezwykle istotna jest dbałość o widoczność nośników, które mają sprawdzić się w sytuacji dużego natężenia zwiedzających. Informacja wizualna musi być czytelna dla szerokiej grupy odbiorców, niezależnie od wieku i narodowości. To kluczowy element przekładający się bezpośrednio na funkcjonalność tego typu  obiektów użyteczności publicznej – mówi Marcin Wnuk, Prezes Zarządu Advertis.

Wśród ponad sześciuset nośników znajdą się tablice podwieszane, tablice naścienne, tabliczki przydrzwione, semafory oraz pylony, których celem jest ułatwienie poruszania się po rozbudowanej przestrzeni gmachu. Dominującym materiałem będzie czarna stal, dzięki której wszystkie elementy stanowiły będą wyrazisty motyw wkomponowany w estetykę budynku.

Zakończenie prac związanych z wdrożeniem systemu informacji wizualnej w Muzeum II Wojny Światowej zaplanowana została na pierwszy kwartał 2017 roku.

Źródło: Advertis

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Agencja Lawenda Public Relations rozpoczęła współpracę z Narodową Organizacją Turystyczną Czarnogóry. Firma jest odpowiedzialna za promocję tego kraju wśród klientów indywidualnych oraz biznesowych.  
Forum GDD #Error
W tym roku Gdynia po raz kolejny stanie się miejscem wymiany myśli i doświadczeń specjalistów branży projektowej i entuzjastów dobrego wzornictwa. Hasło 11. edycji  festiwalu Gdynia Design Days – ERROR – mieści szereg interpretacji. Jak je rozumieć?
Już 6 czerwca Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych wręczy po raz pierwszy nagrodę specjalną za najlepszą optymalizację strony pod kątem SEO w ramach konkursu na Złotą Stronę Emitenta. Partnerem nagrody specjalnej jest On Board Think Kong.
Open Source Day 2018
Blisko 20 praktycznych sesji technicznych skupionych wokół 6 bloków tematycznych takich jak np. konteneryzacja, automatyzacja, data science, monitoring czy bezpieczeństwo IT czeka na uczestników konferencji Open Source Day 2018 odbywającej się 23 maja w Warszawie. Już od 11 lat wydarzenie jest platformą wymiany wiedzy dla specjalistów zainteresowanych otwartym oprogramowaniem i źr&...
Marki szukają sposobów na zwiększenie sprzedaży i zatrzymanie klientów
Firmy coraz częściej inwestują w kampanie lojalnościowe budujące emocjonalną więź z klientem. Dobrze przeprowadzona akcja przekłada się na nawet kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. Ponad 70 proc. osób, które czują, że ich lojalność jest wynagradzana, deklaruje chęć polecenia danej marki swoim znajomym i rodzinie. Częściej też odwiedzają oni jej sklepy i wydają w nich więcej pieniędzy. Trend dostrze...
 
wtorek 22.05.2018, 74 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone