logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Afekt – The Experience Agency świętuje 25-lecie

  PR 10.11.2022, przeczytano 837 razy

Afekt, poznańska agencja marketingu 360 obchodzi swoje 25 lecie. Założona w 1997 roku, początkowo jako klasyczny butik kreatywny obsługujący głównie lokalny rynek, funkcjonuje obecnie jako Grupa Afekt skupiająca firmy i marki oferujące całkowicie zintegrowane rozwiązania marketingowe klientom w Polsce i zagranicą. 25 lat historii Afektu to konsekwentne wzbogacanie kompetencji pozwalających realizować największe wyzwania z zakresu event marketingu, ATL/BTL, PR, digital a także ostatnio również szeroko pojętego sales consultingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/afekt-%E2%80%93-the-experience-agency-swietuje-25-lecie,397915,artykul.html

- Afekt od zawsze jest partnerem, który dzięki strategicznemu podejściu, kreśli znacznie szerszy kontekst każdego projektu – podkreśla Jacek Sołkiewicz, Wiceprezes i Szef Działu Strategii. - Wykorzystując synergię podmiotów działających w ramach naszej Grupy, zawsze projektujemy kompleksowe rozwiązania, które zwiększają komfort naszych klientów przy podejmowaniu decyzji. Od 25 lat tworzymy zaawansowany ekosystem kompetencji, który pozwala nam szybko dostosowywać się do zmian w preferencjach konsumenckich a także wykorzystywania innowacyjnych narzędzi będących skuteczną odpowiedzią na nie.  Patrzymy w przeszłość z dumą, ale to przyszłość jest tym, czego naprawdę wypatrujemy – dodaje.

Znakiem rozpoznawczym Afektu stało się tworzenie i realizacja wielkoformatowych wydarzeń i projektów. Wszystko ma swój początek w 1997 roku w jednopokojowym butiku kreatywnym w Poznaniu. Niedługo potem, w roku 2000, po raz pierwszy w Polsce na ulice Warszawy i Poznania wyjechały bolidy Formuły 1. W ciągu 24 godzin zrealizowano fizycznie rebranding marki Idea na Orange, zaś koncert Madonny stał się topowym wydarzeniem experience marketingu firmowanym przez Allegro. Marka Lech wraz z Afektem przeprowadziła kilka spektakularnych akcji konsumenckich z umieszczeniem ciężarówki na ścianie budynku włącznie. Volkswagen Group Polska przez blisko dekadę realizowało z Afektem swoją obecność np. na targach Motorshow w Poznaniu, obecnie agencja nadzoruje marketing sieci dilerskiej dla grupy. Wydarzenia dla Renault, McDonald’s czy Continental, to tysiące pozytywnych doświadczeń wykreowanych przez grupę - tak na wydarzeniach w Polsce, jak i za granicą. Ponadto: akcje konkursowe z marką Crunchips, Tyskie, Żubr, Rio Mare, czy kosmetykami Ziaja są stałymi elementami portfolio grupy. Strefy koncertowe dla Orange, czy współpraca w ramach projektów CSR dla Fundacji Orange. Ponad 300 otwarć sklepów sieci Netto po konwersji z Tesco i stała obsługa PR, wreszcie rebranding wybranych galerii handlowych w Polsce – to tylko wybrane przykłady projektów, na które należy patrzeć przez pryzmat kompetencji Grupy Afekt.

- Z całą pewnością po tych 25 latach jesteśmy inną agencją, aniżeli ta, która w 1997 roku zaczynała swoją działalność w jednym, małym pokoju – podkreśla Arkadiusz Ograbek, Prezes Afektu. - Zmienił się rynek oraz środowisko biznesowe, w którym się poruszamy. Nasi klienci, często marki globalne, przechodzili przez sukcesy, kryzysy, zmiany strategii, procesy globalnego rebrandingu, pandemię i wiele innych okoliczności, które wymagały od nas elastyczności oraz eksperckości, by proponować adekwatne do sytuacji rozwiązania i być partnerem na którego zawsze można liczyć. Po takich doświadczeniach trudno powiedzieć byśmy bali się jakichkolwiek wyzwań. Nasze działania od zawsze definiują pasja i entuzjazm i w mojej ocenie, to powoduje, że po 25 latach wciąż chcemy się rozwijać i rozszerzać nasze kompetencje – podsumowuje.

Źródło: Grupa Afekt

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764