logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Afekt – The Experience Agency świętuje 25-lecie

  PR 10.11.2022, przeczytano 720 razy

Afekt, poznańska agencja marketingu 360 obchodzi swoje 25 lecie. Założona w 1997 roku, początkowo jako klasyczny butik kreatywny obsługujący głównie lokalny rynek, funkcjonuje obecnie jako Grupa Afekt skupiająca firmy i marki oferujące całkowicie zintegrowane rozwiązania marketingowe klientom w Polsce i zagranicą. 25 lat historii Afektu to konsekwentne wzbogacanie kompetencji pozwalających realizować największe wyzwania z zakresu event marketingu, ATL/BTL, PR, digital a także ostatnio również szeroko pojętego sales consultingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/afekt-%E2%80%93-the-experience-agency-swietuje-25-lecie,397915,artykul.html

- Afekt od zawsze jest partnerem, który dzięki strategicznemu podejściu, kreśli znacznie szerszy kontekst każdego projektu – podkreśla Jacek Sołkiewicz, Wiceprezes i Szef Działu Strategii. - Wykorzystując synergię podmiotów działających w ramach naszej Grupy, zawsze projektujemy kompleksowe rozwiązania, które zwiększają komfort naszych klientów przy podejmowaniu decyzji. Od 25 lat tworzymy zaawansowany ekosystem kompetencji, który pozwala nam szybko dostosowywać się do zmian w preferencjach konsumenckich a także wykorzystywania innowacyjnych narzędzi będących skuteczną odpowiedzią na nie.  Patrzymy w przeszłość z dumą, ale to przyszłość jest tym, czego naprawdę wypatrujemy – dodaje.

Znakiem rozpoznawczym Afektu stało się tworzenie i realizacja wielkoformatowych wydarzeń i projektów. Wszystko ma swój początek w 1997 roku w jednopokojowym butiku kreatywnym w Poznaniu. Niedługo potem, w roku 2000, po raz pierwszy w Polsce na ulice Warszawy i Poznania wyjechały bolidy Formuły 1. W ciągu 24 godzin zrealizowano fizycznie rebranding marki Idea na Orange, zaś koncert Madonny stał się topowym wydarzeniem experience marketingu firmowanym przez Allegro. Marka Lech wraz z Afektem przeprowadziła kilka spektakularnych akcji konsumenckich z umieszczeniem ciężarówki na ścianie budynku włącznie. Volkswagen Group Polska przez blisko dekadę realizowało z Afektem swoją obecność np. na targach Motorshow w Poznaniu, obecnie agencja nadzoruje marketing sieci dilerskiej dla grupy. Wydarzenia dla Renault, McDonald’s czy Continental, to tysiące pozytywnych doświadczeń wykreowanych przez grupę - tak na wydarzeniach w Polsce, jak i za granicą. Ponadto: akcje konkursowe z marką Crunchips, Tyskie, Żubr, Rio Mare, czy kosmetykami Ziaja są stałymi elementami portfolio grupy. Strefy koncertowe dla Orange, czy współpraca w ramach projektów CSR dla Fundacji Orange. Ponad 300 otwarć sklepów sieci Netto po konwersji z Tesco i stała obsługa PR, wreszcie rebranding wybranych galerii handlowych w Polsce – to tylko wybrane przykłady projektów, na które należy patrzeć przez pryzmat kompetencji Grupy Afekt.

- Z całą pewnością po tych 25 latach jesteśmy inną agencją, aniżeli ta, która w 1997 roku zaczynała swoją działalność w jednym, małym pokoju – podkreśla Arkadiusz Ograbek, Prezes Afektu. - Zmienił się rynek oraz środowisko biznesowe, w którym się poruszamy. Nasi klienci, często marki globalne, przechodzili przez sukcesy, kryzysy, zmiany strategii, procesy globalnego rebrandingu, pandemię i wiele innych okoliczności, które wymagały od nas elastyczności oraz eksperckości, by proponować adekwatne do sytuacji rozwiązania i być partnerem na którego zawsze można liczyć. Po takich doświadczeniach trudno powiedzieć byśmy bali się jakichkolwiek wyzwań. Nasze działania od zawsze definiują pasja i entuzjazm i w mojej ocenie, to powoduje, że po 25 latach wciąż chcemy się rozwijać i rozszerzać nasze kompetencje – podsumowuje.

Źródło: Grupa Afekt

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764