logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Afekt – The Experience Agency świętuje 25-lecie

  PR 10.11.2022, przeczytano 722 razy

Afekt, poznańska agencja marketingu 360 obchodzi swoje 25 lecie. Założona w 1997 roku, początkowo jako klasyczny butik kreatywny obsługujący głównie lokalny rynek, funkcjonuje obecnie jako Grupa Afekt skupiająca firmy i marki oferujące całkowicie zintegrowane rozwiązania marketingowe klientom w Polsce i zagranicą. 25 lat historii Afektu to konsekwentne wzbogacanie kompetencji pozwalających realizować największe wyzwania z zakresu event marketingu, ATL/BTL, PR, digital a także ostatnio również szeroko pojętego sales consultingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/afekt-%E2%80%93-the-experience-agency-swietuje-25-lecie,397915,artykul.html

- Afekt od zawsze jest partnerem, który dzięki strategicznemu podejściu, kreśli znacznie szerszy kontekst każdego projektu – podkreśla Jacek Sołkiewicz, Wiceprezes i Szef Działu Strategii. - Wykorzystując synergię podmiotów działających w ramach naszej Grupy, zawsze projektujemy kompleksowe rozwiązania, które zwiększają komfort naszych klientów przy podejmowaniu decyzji. Od 25 lat tworzymy zaawansowany ekosystem kompetencji, który pozwala nam szybko dostosowywać się do zmian w preferencjach konsumenckich a także wykorzystywania innowacyjnych narzędzi będących skuteczną odpowiedzią na nie.  Patrzymy w przeszłość z dumą, ale to przyszłość jest tym, czego naprawdę wypatrujemy – dodaje.

Znakiem rozpoznawczym Afektu stało się tworzenie i realizacja wielkoformatowych wydarzeń i projektów. Wszystko ma swój początek w 1997 roku w jednopokojowym butiku kreatywnym w Poznaniu. Niedługo potem, w roku 2000, po raz pierwszy w Polsce na ulice Warszawy i Poznania wyjechały bolidy Formuły 1. W ciągu 24 godzin zrealizowano fizycznie rebranding marki Idea na Orange, zaś koncert Madonny stał się topowym wydarzeniem experience marketingu firmowanym przez Allegro. Marka Lech wraz z Afektem przeprowadziła kilka spektakularnych akcji konsumenckich z umieszczeniem ciężarówki na ścianie budynku włącznie. Volkswagen Group Polska przez blisko dekadę realizowało z Afektem swoją obecność np. na targach Motorshow w Poznaniu, obecnie agencja nadzoruje marketing sieci dilerskiej dla grupy. Wydarzenia dla Renault, McDonald’s czy Continental, to tysiące pozytywnych doświadczeń wykreowanych przez grupę - tak na wydarzeniach w Polsce, jak i za granicą. Ponadto: akcje konkursowe z marką Crunchips, Tyskie, Żubr, Rio Mare, czy kosmetykami Ziaja są stałymi elementami portfolio grupy. Strefy koncertowe dla Orange, czy współpraca w ramach projektów CSR dla Fundacji Orange. Ponad 300 otwarć sklepów sieci Netto po konwersji z Tesco i stała obsługa PR, wreszcie rebranding wybranych galerii handlowych w Polsce – to tylko wybrane przykłady projektów, na które należy patrzeć przez pryzmat kompetencji Grupy Afekt.

- Z całą pewnością po tych 25 latach jesteśmy inną agencją, aniżeli ta, która w 1997 roku zaczynała swoją działalność w jednym, małym pokoju – podkreśla Arkadiusz Ograbek, Prezes Afektu. - Zmienił się rynek oraz środowisko biznesowe, w którym się poruszamy. Nasi klienci, często marki globalne, przechodzili przez sukcesy, kryzysy, zmiany strategii, procesy globalnego rebrandingu, pandemię i wiele innych okoliczności, które wymagały od nas elastyczności oraz eksperckości, by proponować adekwatne do sytuacji rozwiązania i być partnerem na którego zawsze można liczyć. Po takich doświadczeniach trudno powiedzieć byśmy bali się jakichkolwiek wyzwań. Nasze działania od zawsze definiują pasja i entuzjazm i w mojej ocenie, to powoduje, że po 25 latach wciąż chcemy się rozwijać i rozszerzać nasze kompetencje – podsumowuje.

Źródło: Grupa Afekt

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764