logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Afera billboardowa: Kurski rozczarowany wyrokiem

   12.12.2006, przeczytano 1282 razy

Prokuratura Okręgowa w Warszawie nie dopatrzyła się przestępstwa w tzw. „aferze billboardowej” i umorzyła śledztwo. Zawiadomienie o rzekomym finansowaniu przez PZU wyborczych billboardów Donalda Tuska złożył do prokuratury poseł Jacek Kurski (PiS), który oskarżył przy okazji o udział w spisku agencje reklamowe i marketingowe oraz media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/afera-billboardowa%3A-kurski-rozczarowany-wyrokiem,4873,artykul.html

Jeszcze w październiku, podczas zeznań przed warszawskim sądem Kurski zadeklarował, że jeśli prokuratura uzna, że nie doszło w tej sprawie do przestępstwa, jest gotów wycofać się z oskarżeń wobec Donalda Tuska i przeprosić.

Komentując dziś decyzję prokuratury Kurski powiedział, że jest nią trochę rozczarowany oraz że przyjmuje ją z czystym sumieniem. Swoje postępowanie nazwał „szczególną formą obrony", uzasadniając je atakami na własne ugrupowanie.

Nie wiadomo zatem, czy padną słowa przeprosin i czy usłyszą je ewentualnie także agencje reklamowe i media oskarżane przez Kurskiego o udział w aferze i związki z „Układem” (wymienił m.in. firmy Doug Faber Family i Just).

Postanowienie prokuratury nie jest prawomocne, prawo do zażalenia przysługuje jednak nie Kurskiemu, lecz PZU.

Źródło: PAP, inf. wł.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszkańcy kraju nad Wisłą nadal są nieodzownymi fanami piłki nożnej. Obrazują to wyniki badania Mastercard1, w którym aż 61% respondentów wskazało, że są najszczęśliwsi wtedy, gdy mogą oglądać swoją drużynę narodową na żywo. Wskazują to również wyniki oglądalności rozgrywek podczas EURO 2024. Mecze transmitowane przez TVP1 gromadziły przed telewizorami...
Interia i Polsat partnerami PKOl i Olimpijskiej Reprezentacji Polski
Wspólne wartości i jedna pasja. Interia i Polsat dołączają do Rodziny Olimpijskiej jako partnerzy medialni Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Media z Grupy Polsat Plus wspierają polskie nadzieje medalowe razem z milionami telewidzów oraz internautów odliczających dni do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Umowa zawarta...
Kampania reklamowa Polsat Box Go 140 kanałów
Ruszyła nowa kampania reklamowa promująca bogatą ofertę 140 kanałów telewizyjnych, dostępną w serwisie streamingowym Polsat Box Go. Cały wachlarz popularnych stacji: sportowych, informacyjnych, filmowych, serialowych, rozrywkowych, edukacyjnych, dla dzieci czy ogólnotematycznych można oglądać na wielu różnych urządzeniach. To idealna propozycja dla tych, którzy potrzebują...
TVN Warner Bros. Discovery liderem branży w pierwszej poł. 2024 r.
W pierwszej połowie 2024 roku TVN Warner Bros. Discovery zdominował konkurencję w pełni wykorzystując całe swoje portfolio, obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. W okresie styczeń-czerwiec grupa utrzymała przewagę rynkową, osiągając średni udział w grupie komercyjnej na poziomie 23,7%. Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce w rankingu wszystkich...
Komunikat TVP w sprawie wszczęcia śledztwa przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie
Telewizja Polska Spółka Akcyjna w likwidacji informuje, że na skutek złożonego w dniu 8 lipca 2024 roku przez TVP S.A. w likwidacji zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła śledztwo w sprawie dotyczącej wyrządzenia TVP S.A. w likwidacji szkody majątkowej w wielkich rozmiarach w latach 2018 – 2024 przez osoby zajmujące się...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764