logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Afera billboardowa PiS: Starcie w studiu RMF FM

   14.09.2017, przeczytano 804 razy

Maciej Świrski, wiceprezes Polskiej Fundacji Narodowej, która stoi za organizacją kampanii o reformie sądownictwa, był dziś gościem Roberta Mazurka w RMF FM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/afera-billboardowa-pis%3A-starcie-w-studiu-rmf-fm,33728,artykul.html

Dziennikarz dopytywał wiceprezesa o cele kontrowersyjnej kampanii, wskazując, że nie pokrywają się one z celami statutowymi Fundacji. Świrski tłumaczył, że celem Fundacji jest promocja wizerunku Polski nie tylko za granicą ale i w kraju, zaś wizerunek ten został "naderwany" na skutek "nieodpowiedzialnych działań pewnych mediów".

- Pan promuje wizerunek Polski mówiąc o sędziach, którzy kradną spodnie, kradną kiełbasę i części do wiertarek - zarzucił swemu gościowi Mazurek pytając, dlaczego państwowe pieniądze wydawane są na propagandę partyjną, a na trzech członków zarządu wszyscy trzej są kojarzeni z jedną partią - z Prawem i Sprawiedliwością. Świrski przekonywał, że kampania nie ma nic wspólnego z rządem ani z Prawem i Sprawiedliwością, a on zaangażował się w nią jako obywatel, z poczucia odpowiedzialności za Polskę.

Kolejne pytania dziennikarza wyprowadziły w końcu wiceprezesa z równowagi.  - Ale pan wybiera z kontekstu - jak zwykle zresztą - części komunikatów! Ustawia to w takim sosie, żeby było tak, jak pan uważa, że powinno być, a ja mówię co innego! - zarzucił dziennikarzowi  Świrski.

Jak zareagował na to Mazurek i jak potoczyła się dalej rozmowa? Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo!

Źródło: RMF FM

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Opakowanie ma większy wpływ na decyzje zakupowe niż reklama
Nawet 80 proc. decyzji zakupowych zapada w miejscu sprzedaży, a 70 proc. z nich ma charakter impulsowy. Blisko połowa milenialsów podczas robienia zakupów przemierza cały sklep, a decyduje się na ten produkt, który najbardziej się wyróżnia. To właśnie opakowanie, a nie reklama, jest najskuteczniejszym narzędziem promocji. Konsumenci zwracają uwagę nie tylko na kwestie wizualne,...
„Jej czarne oczy” w najnowszym spocie dla Vision Express
Ruszyła kolejna odsłona kampanii dla Vision Express – „Wielka wyprzedaż”. Za koncepcję kreatywną nowej kampanii odpowiada agencja Walk Creative, produkcją zajął się dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Spotom towarzysz znany przebój „Jej czarne oczy” zespołu Ivan i Delfin.
Cyfrowe billboardy komunikujące się z przechodniem: To już działa
Reklamy cyfrowe zbiorą dane o przechodniach z ich smartfonów oraz na podstawie analizy wizualnej umożliwią reklamodawcom precyzyjne dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów. Reklama coraz chętniej korzysta z rozwiązań takich jak sztuczna inteligencja czy rozszerzona rzeczywistość, a także z technologii blockchain, dzięki której może przejść rewolucję. W planach jest...
Małgorzata Socha w spocie salonów Agata
Rusza kolejna odsłona spotów telewizyjnych firmy Agata z cyklu „Dla każdego coś” z Małgorzatą  Sochą w roli głównej. W najnowszej kreacji jak zawsze nie brakuje dużej dawki humoru i lekkości przekazu. Tym razem Ambasadorka przychodzi z pomocą klientowi, który staje przed wyborem odpowiednich mebli do kuchni.
Polaków irytują nietrafne oferty i nieprzemyślany marketing
Nadmierna liczba telefonów i e-maili, zalewanie niedopasowanymi treściami oraz różnice między ofertą online a offline – to według badań SAP najczęstsze zachowania marek, które irytują konsumentów i mogą ich zniechęcić do korzystania z produktów i usług danej firmy. Dlatego coraz więcej przedsiębiorstw zaczyna stawiać pozytywne doświadczenia klientów w centrum uwagi....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764