logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aflofarm sponsorem IV edycji „Disco Star” w Polo TV

  PR 17.03.2016, przeczytano 1983 razy
ilustracjastrzałka

Producent leków bez recepty oraz suplementów diety Aflofarm Farmacja Polska sponsoruje IV sezon talent show „Disco Star”, którego premierowe odcinki są emitowane na antenie POLO TV od 12 marca w każdą sobotę o godz. 18:00.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aflofarm-sponsorem-iv-edycji-_disco-star_-w-polo-tv,27872,artykul.html

Działania Aflofarmu opierają się na lokowaniu produktów oraz emisji billboardów sponsorskich. Billboardy pojawiają się od pierwszego odcinka „Disco Star” i będą emitowane do końca edycji programu, czyli przez 13 tygodni. Ponadto obecne są także przy „Disco Star Kulisy” – programie przedstawiającym kulisy, sylwetki uczestników i materiały dodatkowe, emitowanym w POLO TV od poniedziałku do piątku w godzinach od 12:00 do 17:00.

Od 9 kwietnia, czyli od pierwszego odcinka eliminacyjnego w „Disco Star” lokowane będą produkty marek Regenerum oraz  Medispirant.

Aflofarm to kolejny sponsor „Disco Star”. Poprzednie  edycje sponsorowały takie firmy, jak: Polski Lek SA – producent preparatów witaminowych Plusssz oraz  Zbyszko Company – producent napoju 3 Cytryny..

Źródło: TIME Spółka Akcyjna (Grupa ZPR Media)

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764