logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aforti Finance wystartowała z kolejną kampanią telewizyjną

  PR 13.11.2018, przeczytano 773 razy
ilustracjastrzałka

Aforti Finance – spółka udzielająca pożyczek dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców, należąca do Grupy AFORTI – wystartowała z kolejną odsłoną kampanii telewizyjnej. Najnowszy spot reklamowy będzie emitowany m.in. w Polsacie, kanałach tematycznych do niego należących, a także w kanałach pakietu TVN Premium. Kampania zakończy się 9 grudnia 2018. Jej poprzednią odsłonę można było zobaczyć w okresie wakacyjnym oraz w drugim i trzecim flighcie, trwającym od września do końca października bieżącego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aforti-finance-wystartowala-z-kolejna-kampania-telewizyjna,380119,artykul.html

Spot reklamowy Aforti Finance skierowany jest przede wszystkim do osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Motywem przewodnim kampanii jest case study przedsiębiorcy – w tym przypadku krawcowej. Po otrzymaniu pożyczki od Aforti Finance, zamienia swój mały punkt usługowy, na prężnie działającą firmę, uruchamiając do tego showroom modowym, w którym może dumnie prezentować zaprojektowane ubrania. Historia opowiedziana w reklamie jest kontynuacją narracji marki, w której okazane przez Aforti Finance wsparcie, pomaga przedsiębiorcom szybko i sprawnie rozwinąć firmę, pozwalając im tym samym osiągnąć kolejne cele rynkowe.

Za reżyserię, scenariusz i produkcję 15-sekundowego spotu reklamowego Aforti Finance odpowiada agencja Prospero. Z kolei zakupem mediów zajął się dom mediowy WaveMaker oraz Departament Marketingu i PR Grupy AFORTI.

– Nowa odsłona kampanii Aforti Finance koresponduje z obserwowanym przez nas trendem dotyczącym profilu pożyczkobiorców. W naszej komunikacji staramy się precyzyjnie docierać do branż, które zgodnie z prowadzonymi analizami najbardziej stawiają na rozwój swoich firm i nie boją się w nie inwestować. Struktura przedsiębiorców będących naszymi klientami jest mocno zróżnicowana, jednak stale dominuje handel hurtowy i detaliczny. Ciekawym trendem jest wzrost udziału przedsiębiorczych kobiet, które wnioskują o coraz wyższe kwoty pożyczek na rozwój własnych działalności, dlatego też motyw kobiety-przedsiębiorcy został wykorzystany w kolejnej odsłonie kampanii. Nasze statystyki pokazują również dynamicznie rosnącą liczbę właścicieli firm, będących czynnymi użytkownikami internetu. Stąd też decyzja, by ruch z kampanii telewizyjnej, promującej usługi pożyczkowe Aforti Finance, był kierowany również do kanału online. Tak holistyczne podejście zapewnia nam nie tylko szerokie, sprzedażowe dotarcie do grupy docelowej, ale wspiera też drugi cel, który stoi przed Aforti Finance wzmocnienie wizerunku marki – podkreśla Agata Grzela, dyrektor Departamentu Marketingu i PR Grupy AFORTI.

Usługi pożyczkowe oferowane przez Aforti Finance – tak w Polsce, jak też od listopada 2018 roku na rynku rumuńskim – są skierowane do przedsiębiorców szukających optymalnych form finansowania własnej firmy i planów rozwojowych z nią związanych, a także osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą czy rozpoczynających dopiero gromadzenie kapitału na jej uruchomienie.

Źródło: AFORTI

www.aforti.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764