logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agata: Tysiące mebli od ręki w nowym spocie

  PR 09.11.2021, przeczytano 647 razy
ilustracja

Sieć Salonów Agata wychodzi naprzeciw wszystkim tym, którzy chcą szybko i modnie umeblować nowe mieszkanie lub dopasować charakter czterech kątów do ulubionego stylu i aktualnych trendów – na Klientów czekają tysiące produktów dostępnych „od ręki”. Możliwość znalezienia wymarzonych mebli bez konieczności długiego oczekiwania na realizację zamówienia podkreśla też nowy spot z udziałem Ambasadorek marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agata%3A-tysiace-mebli-od-reki-w-nowym-spocie,393716,artykul.html

Zdarzają się w życiu sytuacje, w których nie można czekać. Nie inaczej jest w przypadku zakupu mebli, np. w trakcie generalnych remontów w domach Polaków. Dzięki szerokiej ofercie produktów dostępnych na miejscu, w salonie, Klienci sieci Agata nie muszą iść na kompromisy, szczególnie przed świętami. Sofę w ulubionym kolorze lub stół w idealnym rozmiarze mogą kupić bez zbędnego czekania. Marka Agata właśnie rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię, która informuje Klientów o tym walorze oferty.

- Nasza oferta jest nie tylko szeroka i różnorodna, dopasowana do wielu gustów i preferencji czy zgodna z aktualnymi trendami – nie każdy wie, że wiele spośród naszych mebli jest dostępnych „od ręki”. Dbamy o to, by nasi Klienci zawsze mogli znaleźć w Salonach Agata to, czego w danej chwili potrzebują. To ogromne ułatwienie dla osób, które nie mogą pozwolić sobie na czekanie – tłumaczy Przemysław Gurban, dyrektor operacyjny Agata S.A.

„Jest od ręki – bierzemy!”

O tym, że na najlepsze rzeczy w życiu nie zawsze trzeba czekać, dobrze wie Teściowa Gośki. Nowe spoty z udziałem Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk po raz kolejny w zabawny sposób podkreślają korzyści i ułatwienia, z których mogą skorzystać Klienci Salonów Agata. Teściowa znowu pomaga urządzić się swojej Synowej. Gośka nie zawsze wydaje się zachwycona jej uwagami. Jednak chociaż na

to, co w życiu najlepsze, często trzeba czekać, to z wymarzoną kanapą z Salonu Agata będzie mogła wrócić do domu od razu. Kolejna zabawna historia pokazuje widzom, że z niektórymi decyzjami nie należy zwlekać – tak jak w przypadku zakupu wygodnego mebla, który idealnie podkreśli charakter naszego mieszkania.

- W dobie, kiedy wiele firm boryka się z brakiem dostępności produktów, co powoduje, że konsumenci nie wiedzą czy i kiedy otrzymają zamówione towary, Salony Agata po raz kolejny wyszły naprzeciw potrzebom osób zainteresowanych szybkimi metamorfozami i zadbały o szeroką ofertę produktów dostępnych „od ręki”. Wydaje się, że ta dostępność szczególnie ważna jest właśnie teraz, kiedy ze zmianami aranżacyjnymi chcemy zdążyć jeszcze przed okresem świąt. Akcentujemy to naszą nową kampanią promocyjną, która obecna jest nie tylko w telewizji i radiu, ale także dzięki dedykowanym kreacjom w internecie, prasie, social mediach oraz w przestrzeni naszych salonów – podsumowuje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

Źródło: Agata S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764