logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agata Klusek odpowiedzialna za rozwój nowego biznesu Agencji K2

  PR 17.12.2020, przeczytano 984 razy
ilustracja

Do Agencji K2 (Grupa K2) dołączyła Agata Klusek, obejmując stanowisko Business Development Managera. Do jej obowiązków należy rozwój biznesowy agencji oraz prowadzenie procesów przetargowych. Będzie też poszukiwać narzędzi usprawniających pracę zespołu i wypracowywać przewagi konkurencyjne agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agata-klusek-odpowiedzialna-za-rozwoj-nowego-biznesu-agencji-k2,389597,artykul.html

Z branżą marketingową związana jest od ponad dziesięciu lat, z czego siedem spędziła w Burda International, gdzie odpowiadała za tworzenie, sprzedaż i realizację projektów dla kluczowych klientów wydawnictwa. Poprzednio, przez rok związana była z agencją Endorfina Events, w której jako Business Development Director odpowiadała za powiększanie portfolio oraz budowanie relacji z kluczowymi klientami agencji.

–  W drugim półroczu mijającego roku wygraliśmy m.in. konkursy na obsługę stałą marki Finlandia, kampanię 360 marki Jack Daniel’s, kampanię fundraisingową PAH, czy międzynarodową kampanię Pepsi na 35 rynkach. W kilku przetargach jesteśmy w drugim etapie, a o niektórych sukcesach nowobiznesowych nie możemy jeszcze oficjalnie informować. Konsekwentnie realizujemy plan wzrostu K2. Agata Klusek wzmocni agencję nie tylko doświadczeniem w rozwoju biznesu, ale również wieloma relacjami na rynku – mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający Agencji K2

Klusek rozpoczęła pracę w Agencji K2 we wrześniu 2020 r.

Źródło: Agencja K2

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764