logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agata Krynicka dyrektorem sprzedaży pionu Content Marketing w Grupie Netsprint

  PR 28.03.2017, przeczytano 668 razy

Agata Krynicka (wcześniej Dyrektor Zarządzająca agencji Scoop/Adnext) dołączyła do Grupy Netsprint jako dyrektor sprzedaży ds. Content Marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agata-krynicka-dyrektorem-sprzedazy-pionu-content-marketing-w-grupie-netsprint,31968,artykul.html

Agata Krynicka na stanowisku Head of Sales Content Marketing Division będzie odpowiedzialna za realizację budżetów w obszarze kampanii content marketingowych opartych o dane na temat użytkowników (data-driven). Oferta usług Grupy Netsprint w tym obszarze obejmuje strategie treści, publikacje na serwisach zewnętrznych i wewnętrznych, SEO, kampanie w social media, influencer marketing i WOMM. Podlegający Agacie Krynickiej 7-osobowy dział zajmuje się także obsługą klientów oraz opracowywaniem wizji i strategii kampanii emitowanych w  sieciach ContentStream i WhitePress.

- Cieszymy się, że do naszego zespołu dołączają kolejni managerowie z dużym doświadczeniem i wiedzą ekspercką na najwyższym poziomie. Kompetencje Agaty oraz możliwości naszej platformy reklamowej sprawiają, że będziemy dostarczać klientom jeszcze lepsze, kompleksowe rozwiązania w obszarze content marketingu opartego o dane - komentuje Przemysław Bartkowiak, członek zarządu i Chief Revenue Officer Grupy Netsprint.

Agata Krynicka jest managerem z 16-letnim doświadczeniem w branży mediowej. Przed rozpoczęciem pracy w Grupie Netsprint była Dyrektorem Zarządzającym w agencji content marketingowej Scoop należącej do Grupy Adnext. Z branżą digital jest związana od 2007 roku - koordynowała budowanie i realizację strategii dla największych marek z branż FMCG, telekomunikacyjnej, finansowej, motoryzacyjnej, odzieżowej.  W agencji Goldbach Interactive pracowała nad kampaniami w obszarze digital 360 dla takich klientów jak Adidas, Bakoma, Jan Niezbędny, Reebok czy Unilever. Zarządzała projektami i relacjami w międzynarodowym środowisku, tworzyła również pierwszą formę reklamy mobilnej. Od ponad 3 lat specjalizuje się w content marketingu. Karierę zaczynała w wydawnictwach prasy drukowanej – najpierw w Axel Springer Polska, a następnie w Wydawnictwie Bauer.

Prywatnie uwielbia sporty wodne, offroad i zwierzęta.

Źródło: Grupa Netsprint

www.netsprint.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764