logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agata Lauko na stanowisku Prezesa Zarządu Netsprint S.A.

  PR 22.01.2018, przeczytano 574 razy

Od marca br. stanowisko Prezesa Zarządu Netsprint S.A. obejmie Agata Lauko, ekspert z ponad 12. letnim doświadczeniem w branży digitalowej, była General Manager Zenith, członek Zarządu Publicis Media. Agata Lauko zastąpi na tym stanowisku Jarosława Dmowskiego, który z dniem 31 stycznia rozstaje się ze Spółką.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agata-lauko-na-stanowisku-prezesa-zarzadu-netsprint-s.a.,35191,artykul.html

Netsprint S.A. to lider marketingu technologicznego napędzanego danymi, który od lat wyznacza trendy w rozwoju rynku reklamy online w Polsce i jest jednym z najważniejszych podmiotów tworzących ten ekosystem. Zmiana na stanowisku prezesa jest kolejnym elementem strategii rozwoju Spółki, która umacnia swoją pozycję, budując zespół skoncentrowany wokół kompetencji z obszarów data analytics, performance content marketing  i reklamy natywnej.

- Agata jest liderem posiadającym kluczowe kompetencje w szeroko rozumianym ekosystemie digital, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru danych, programmatic, performance marketingu i contentu. Doskonała znajomość rynku, technologii, metod monetyzacji powierzchni reklamowych oraz narzędzi analitycznych w połączeniu z kompetencjami managerskimi Agaty tworzy z niej mocnego gracza, który idealnie wpisuje się w strategię Netsprint S.A. Objęcie przez Agatę funkcji Prezesa stwarza Spółce ogromne możliwości rozwoju oferty napędzanej danymi i analityką – komentuje Monika Bronowska, CEO Grupy Netsprint.

Agata Lauko ma ponad 12. letnie doświadczenie w rozwijaniu rynku digital w Polsce i w regionie CEE. Przed dołączeniem do Netsprint S.A, przez 8 lat pracowała w Zenith, zaczynając jako Interactive Media Manager i Interactive Media Director. Przez kolejne 5 lat zajmowała stanowiska Managing Director Performics & Newcast, by w 2015 roku objąć funkcję Chief Digital Officer, a w lipcu 2016 roku finalnie awansować na stanowisko General Managera. Przez ostatnie lata w Zenith Agata Lauko odpowiadała za powstanie spójnej strategii sprzedaży usług online, a także rozwój i umocnienie agencji w obszarach digital, performance marketingu i contentu. W ZenithOptimedia Group Agata Lauko pełniła również rolę lidera CEE Digital Center of Excellence, koncentrując się na wymianie wiedzy z zakresu digital i umacnianiu kompetencji w tym obszarze w innych biurach agencji w regionie CEE.

Agata Lauko funkcję Prezesa Zarządu Netsprint S.A. obejmie od 5 marca br. Do jej głównych zadań będzie należało zbudowanie i implementacja strategicznego planu rozwoju Spółki oraz umocnienie pozycji lidera w kategorii marketingu napędzanego danymi. Co więcej, nowa Prezes skoncentruje się na rozszerzeniu kompetencji programatycznych w zespole. Dodatkowo Agata Lauko, wspólnie z CEO Grupy Netsprint i kluczowymi menadżerami, będzie odpowiedzialna za stworzenie zintegrowanej oferty produktowej Grupy.

- Od wielu lat jestem zaangażowana w rozwój rynku digital nie tylko w Polsce, ale i w całym regionie CEE. Marketing napędzany danymi jest podstawą do dalszego, dynamicznego rozwoju świata programatycznego, natomiast od jakości tych danych zależy skuteczność realizowanych strategii i w konsekwencji konkurencyjność oferty produktowej. Cieszę się, że dołączam do zdolnego i doświadczonego zespołu Netsprint, dla którego data driven marketing stanowi bazę do rozwoju usług i produktów digital – mówi Agata Lauko, nowa Prezes Zarządu Netsprint S.A. i dodaje – liczę na to, że będę wsparciem w tworzeniu zintegrowanych strategii data management również dla naszych partnerów biznesowych.

Źródło: Netsprint S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764