logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agata Meble debiutuje crossmediową kampanią wizerunkową

   30.03.2011, przeczytano 6894 razy
ilustracja

Rozpoczęła się pierwsza crossmediowa kampania wizerunkowa polskiej sieci salonów Agata Meble, pod hasłem ''Agata Meble. I jesteś w domu!'', obejmująca działania w telewizji, Internecie, radiu, prasie oraz w przestrzeni OOH. Za realizację przedsięwzięcia odpowiada dom mediowy Infinity Media i agencja SpinHouse.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agata-meble-debiutuje-crossmediowa-kampania-wizerunkowa,12257,artykul.html

Kampania ''I jesteś w domu!'' ma zasygnalizować klientom, że oferta salonów Agata Meble obejmuje także gotowe pomysły na zaaranżowanie przestrzeni domowej, kuchni, biura, a także artykuły dekoracyjne i artykuły gospodarstwa domowego. Celem kampanii jest dodatkowo odmłodzenie i ocieplenie wizerunku marki, a także pozyskanie młodszych konsumentów.

Przez miesiąc na antenie stacji TVN, TVN Style, TVN7, TVP3, a także na kanałach z pakietu At Media wyemitowane zostaną dwa 30-sekundowe spoty. Pierwszy z nich jest luźny w tonie i utrzymany w konwencji nowoczesnego kobiecego serialu. W spocie widoczne są ujęcia z przestrzeni salonów, zaaranżowanej w taki sposób, aby klient poczuł domową atmosferę.

Na domowy charakter przekazu stawiają również twórcy kreacji, która obejmuje Internet, siatki na salonach, wielki format na terenie całej Polski, a w późniejszym okresie także prasę. Pokazuje ona osoby w różnym wieku podczas domowych czynności w przestrzeni sklepów.

Kampanię wesprą spoty radiowe, które od 24 marca będzie można usłyszeć m.in. w Radiu Zet, PR 3 Polskiego Radia, Radiu Złote Przeboje, Radiu Eska.

Planowaniem oraz zakupem wszystkich mediów w ramach kampanii zajmuje się dom mediowy Infinity Media. Za zaprojektowanie oraz realizację linii kreatywnej kampanii ''Agata Meble. I jesteś w domu!'' odpowiada agencja SpinHouse.

Pierwsza odsłona kampanii potrwa do połowy kwietnia z możliwością przedłużenia.

Źródło: SpinHouse

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ruszyła kampania reklamowa serii produktów do makijażu Clarins Everlasting, produkowanych przez francuską markę kosmetyczną Clarins (Orbico Beauty). Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, za działania na Facebooku - agencja marketingu efektywnościowego Performics. Obie agencje należą do Publicis Groupe.
Od listopada do grona klientów Catchers dołącza firma Transition Technologies, dostarczająca zaawansowane rozwiązania dla rynku energii, gazu, przemysłu 4.0 i bioinformatyki oraz zapewniająca kompleksowy outsourcing usług IT i produkcji oprogramowania dla wielu światowych korporacji.
Pandemia nie zniechęci konsumentów do tego, by kupić w tym roku prezenty świąteczne. Według raportu Deloitte sprzedaż e-commerce w okresie od listopada do stycznia może wzrosnąć nawet do 35 proc. względem poprzedniego roku.  Przyspiesza szczególnie handel mobilny, bo konsumenci z galerii przenieśli się na kanapy i z poziomu smartfona kupują prezenty na święta....
Zimowe róże w Królewskim Ogrodzie Światła
Tysiące bajecznie kolorowych róż po raz kolejny rozświetlą pałacowe ogrody w Wilanowie. A dzięki nowoczesnej technologii goście zobaczą spektakularne widowisko z mieniącą się taflą wody i ruchem kwiatów. Ogród Różany w Królewskim Ogrodzie Światła będzie dostępny dla zwiedzających w reżimie sanitarnym już od 5 grudnia. Otwarcie bram o godzinie 16.00.
Sprytny jak lis, powolny jak ślimak, a może wytrwały niczym szakal, który za swoją ofiarą potrafi gonić nawet trzy i pół godziny? – jaki będzie konsument w tegoroczne święta? Na pewno biedniejszy, eksperci z McKinsey szacują, że połowa z nas zarabia mniej niż przed rokiem. Nie oznacza to jednak, że będzie skromnie! 80% respondentów w tegoroczne...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764