logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agata Meble debiutuje crossmediową kampanią wizerunkową

   30.03.2011, przeczytano 7586 razy
ilustracja

Rozpoczęła się pierwsza crossmediowa kampania wizerunkowa polskiej sieci salonów Agata Meble, pod hasłem ''Agata Meble. I jesteś w domu!'', obejmująca działania w telewizji, Internecie, radiu, prasie oraz w przestrzeni OOH. Za realizację przedsięwzięcia odpowiada dom mediowy Infinity Media i agencja SpinHouse.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agata-meble-debiutuje-crossmediowa-kampania-wizerunkowa,12257,artykul.html

Kampania ''I jesteś w domu!'' ma zasygnalizować klientom, że oferta salonów Agata Meble obejmuje także gotowe pomysły na zaaranżowanie przestrzeni domowej, kuchni, biura, a także artykuły dekoracyjne i artykuły gospodarstwa domowego. Celem kampanii jest dodatkowo odmłodzenie i ocieplenie wizerunku marki, a także pozyskanie młodszych konsumentów.

Przez miesiąc na antenie stacji TVN, TVN Style, TVN7, TVP3, a także na kanałach z pakietu At Media wyemitowane zostaną dwa 30-sekundowe spoty. Pierwszy z nich jest luźny w tonie i utrzymany w konwencji nowoczesnego kobiecego serialu. W spocie widoczne są ujęcia z przestrzeni salonów, zaaranżowanej w taki sposób, aby klient poczuł domową atmosferę.

Na domowy charakter przekazu stawiają również twórcy kreacji, która obejmuje Internet, siatki na salonach, wielki format na terenie całej Polski, a w późniejszym okresie także prasę. Pokazuje ona osoby w różnym wieku podczas domowych czynności w przestrzeni sklepów.

Kampanię wesprą spoty radiowe, które od 24 marca będzie można usłyszeć m.in. w Radiu Zet, PR 3 Polskiego Radia, Radiu Złote Przeboje, Radiu Eska.

Planowaniem oraz zakupem wszystkich mediów w ramach kampanii zajmuje się dom mediowy Infinity Media. Za zaprojektowanie oraz realizację linii kreatywnej kampanii ''Agata Meble. I jesteś w domu!'' odpowiada agencja SpinHouse.

Pierwsza odsłona kampanii potrwa do połowy kwietnia z możliwością przedłużenia.

Źródło: SpinHouse

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764