logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agata Meble debiutuje crossmediową kampanią wizerunkową

   30.03.2011, przeczytano 6716 razy
ilustracja

Rozpoczęła się pierwsza crossmediowa kampania wizerunkowa polskiej sieci salonów Agata Meble, pod hasłem ''Agata Meble. I jesteś w domu!'', obejmująca działania w telewizji, Internecie, radiu, prasie oraz w przestrzeni OOH. Za realizację przedsięwzięcia odpowiada dom mediowy Infinity Media i agencja SpinHouse.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agata-meble-debiutuje-crossmediowa-kampania-wizerunkowa,12257,artykul.html

Kampania ''I jesteś w domu!'' ma zasygnalizować klientom, że oferta salonów Agata Meble obejmuje także gotowe pomysły na zaaranżowanie przestrzeni domowej, kuchni, biura, a także artykuły dekoracyjne i artykuły gospodarstwa domowego. Celem kampanii jest dodatkowo odmłodzenie i ocieplenie wizerunku marki, a także pozyskanie młodszych konsumentów.

Przez miesiąc na antenie stacji TVN, TVN Style, TVN7, TVP3, a także na kanałach z pakietu At Media wyemitowane zostaną dwa 30-sekundowe spoty. Pierwszy z nich jest luźny w tonie i utrzymany w konwencji nowoczesnego kobiecego serialu. W spocie widoczne są ujęcia z przestrzeni salonów, zaaranżowanej w taki sposób, aby klient poczuł domową atmosferę.

Na domowy charakter przekazu stawiają również twórcy kreacji, która obejmuje Internet, siatki na salonach, wielki format na terenie całej Polski, a w późniejszym okresie także prasę. Pokazuje ona osoby w różnym wieku podczas domowych czynności w przestrzeni sklepów.

Kampanię wesprą spoty radiowe, które od 24 marca będzie można usłyszeć m.in. w Radiu Zet, PR 3 Polskiego Radia, Radiu Złote Przeboje, Radiu Eska.

Planowaniem oraz zakupem wszystkich mediów w ramach kampanii zajmuje się dom mediowy Infinity Media. Za zaprojektowanie oraz realizację linii kreatywnej kampanii ''Agata Meble. I jesteś w domu!'' odpowiada agencja SpinHouse.

Pierwsza odsłona kampanii potrwa do połowy kwietnia z możliwością przedłużenia.

Źródło: SpinHouse

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.
Webinarium: Plotery Mimaki to rozwiązanie dające wiele możliwości
Gospodarka rusza małymi krokami, firmy i klienci coraz bardziej uaktywniają się, szukają pomysłów na ten trudny czas. Jeśli Ty też zadajesz sobie pytania "Co teraz? Jak wyprzedzić konkurencję?" mamy dla Ciebie propozycję.
Promyk nadziei, choć jeszcze nie zielone światło. Tym dla branży targowej jest rządowa zapowiedź kolejnego etapu odblokowywania gospodarki. Już niebawem możliwa będzie bowiem organizacja targów, wystaw i kongresów. - Nie otwieramy jeszcze szampana, bo wciąż jest sporo niewiadomych – mówi Beata Kozyra – prezes Polskiej Izby...
Klienci, agencje, media poszukują odpowiedzi na pytania dotyczące potrzeb biznesu, konsumentów i skutecznych metod zwalczenia negatywnego wpływu pandemii na marki. Grupa Dentsu i Shortlist Consulting organizują cykl pięciu dwugodzinnych spotkań online - 2 debaty, 3 webinaria tematyczne). Spotkania odbędą się między 1 a 5 czerwca br.
Premiera „Cyberpunk 2077” wspierana kampanią w mediach i markach Agory
Media i marki Grupy Agora w specjalnej, wieloformatowej kampanii reklamowej będą wspierać krajową premierę „Cyberpunk 2077”, jednego z najbardziej oczekiwanych tytułów w 2020 r. To kolejna odsłona wspólnych działań Agory i CD PROJEKT, które z ogromnym sukcesem współpracowały przy wprowadzeniu na polski rynek gier „Wiedźmin 2: Zabójcy Królów” i „Wiedźmin 3: Dziki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764