Rozpoczęła się pierwsza crossmediowa kampania wizerunkowa polskiej sieci salonów Agata Meble, pod hasłem ''Agata Meble. I jesteś w domu!'', obejmująca działania w telewizji, Internecie, radiu, prasie oraz w przestrzeni OOH. Za realizację przedsięwzięcia odpowiada dom mediowy Infinity Media i agencja SpinHouse.
Kampania ''I jesteś w domu!'' ma zasygnalizować klientom, że oferta salonów Agata Meble obejmuje także gotowe pomysły na zaaranżowanie przestrzeni domowej, kuchni, biura, a także artykuły dekoracyjne i artykuły gospodarstwa domowego. Celem kampanii jest dodatkowo odmłodzenie i ocieplenie wizerunku marki, a także pozyskanie młodszych konsumentów.
Przez miesiąc na antenie stacji TVN, TVN Style, TVN7, TVP3, a także na kanałach z pakietu At Media wyemitowane zostaną dwa 30-sekundowe spoty. Pierwszy z nich jest luźny w tonie i utrzymany w konwencji nowoczesnego kobiecego serialu. W spocie widoczne są ujęcia z przestrzeni salonów, zaaranżowanej w taki sposób, aby klient poczuł domową atmosferę.
Na domowy charakter przekazu stawiają również twórcy kreacji, która obejmuje Internet, siatki na salonach, wielki format na terenie całej Polski, a w późniejszym okresie także prasę. Pokazuje ona osoby w różnym wieku podczas domowych czynności w przestrzeni sklepów.
Kampanię wesprą spoty radiowe, które od 24 marca będzie można usłyszeć m.in. w Radiu Zet, PR 3 Polskiego Radia, Radiu Złote Przeboje, Radiu Eska.
Planowaniem oraz zakupem wszystkich mediów w ramach kampanii zajmuje się dom mediowy Infinity Media. Za zaprojektowanie oraz realizację linii kreatywnej kampanii ''Agata Meble. I jesteś w domu!'' odpowiada agencja SpinHouse.
Pierwsza odsłona kampanii potrwa do połowy kwietnia z możliwością przedłużenia.
Źródło: SpinHouse