logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agata Pęzioł awansuje w S4

  PR 14.03.2018, przeczytano 585 razy

Agata Pęzioł awansowała w zespole client service S4 na stanowisko group account managera. Kieruje ona zespołem projektowym odpowiedzialnym za współpracę z TAURONEM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agata-peziol-awansuje-w-s4,35791,artykul.html

Agata Pęzioł współpracuje z S4 od 2010 roku, odpowiadając w tym czasie za działania m.in. dla firm: BGŻ BNP Paribas, ENERGA, Tchibo, Fleury Michon, Apteki Dbam o Zdrowie, Unimil, BPH, Flügger, UOKIK oraz koordynując prace strategiczno-projektowe i wykonawcze. Jako group account manager prowadzi obecnie zespół projektowy odpowiedzialny w S4 za kompleksową obsługę firmy TAURON.

Wcześniejsze doświadczenie w branży zdobyła jako menedżerka międzynarodowych projektów reklamowych i eventów dla brandów alkoholowych z portfolio Bacardi-Martini Polska, w tym lokalnych kampanii i akcji promocyjnych, oraz prowadząc własne realizacje z zakresu projektowania, produkcji i koordynacji logistycznej BTL.

Agata Pęzioł jest absolwentką zarządzania i marketingu w budownictwie na Wydziale Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej.

Źródło: Agencja Reklamowa S4 S.A.

www.s4.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podczas konferencji w dniu 28 kwietnia 2021 r. w godz. 10–15 na platformie Click Meeting (wszyscy zarejestrowani na konferencję otrzymają zaproszenia z linkiem do wejścia na wydarzenie) będą Państwo mogli wysłuchać prezentacji ekspertów z branży oraz wziąć udział w pokazach pracy maszyn.
Tomasz Lewandowski nowym kierownikiem marketingu Centrum Medycznego CMP
Od stycznia br. Tomasz Lewandowski pełni funkcję kierownika marketingu w Centrum Medycznym CMP. Wcześniej związany był z Tramwajami Warszawskimi.
W czasie pandemii COVID-19 polskie firmy wolały ograniczać koszty pozapłacowe i inwestycje niż obniżać wynagrodzenia – wynika z „Badania Polskiej Przedsiębiorczości” zleconego przez inFakt agencji ARC Rynek i Opinia. Wśród małych firm co piąta zdecydowała się podnieść płace.
Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach...
Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764