logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agata Szybilska-Czech nową Client Service Director w agencji Webtalk

  PR 22.03.2022, przeczytano 742 razy
ilustracja

Do zespołu WebTalk dołączyła nowa dyrektorka odpowiedzialna za nadzorowanie i rozwój działu Client Service - Agata Szybilska-Czech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agata-szybilska-czech-nowa-client-service-director-w-agencji-webtalk,395196,artykul.html

W WebTalk Agata odpowiada zarówno za zarządzanie blisko 30-osobowym zespołem obsługi Klienta, jakość realizowanych projektów, jak i dalszy rozwój działu oraz kompetencji zespołu, rozwinięcie oferty, wytyczaniu nowych ścieżek rozwoju biznesu i umocnienie pozycji agencji na rynku.

- Dzisiejsza rzeczywistość, dynamika i zmienność rynków wymaga całkowitego przedefiniowania i zmiany podejścia do klasycznego modelu komunikacji oraz prowadzenia projektów. Dlatego w WebTalk zamiast implementować utarte rozwiązania, elastycznie dopasowujemy się do indywidualnych, aktualnych potrzeb Klientów i rynku. Jednocześnie realizując złożone projekty marketingowe, będziemy stawiać nie tylko na optymalny i skuteczny dobór narzędzi, ale również maksymalne dotarcie przy zachowaniu optymalnych kosztów. Skupiamy się na celu i za niego chcemy brać odpowiedzialność. Cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu - wierzę, że moje doświadczenie i wiedza zdobyta przy zarządzaniu wielowątkowymi projektami 360 pozwolą nam jako Agencji dodatkowo budować jeszcze bliższe i bardziej efektywne relacje z naszymi Klientami, a co za tym idzie - wzmocnimy naszą pozycję, jako dobry partner biznesowy – mówi Agata Szybilska-Czech, Client Service Director w WebTalk.

Z branżą marketingową związana jest od 16 lat, na stanowiskach managerskich już od 12. Pierwsze kroki stawiała w Arc Worldwide (m.in. Fiat, Dageo) i FireFly Creation, gdzie po raz pierwszy objęła stanowisko managerskie (m.in. AXA Ubezpieczenia, Orlen, Winiary, Nike, Sony, Motorola). Swoją dalszą ścieżkę rozwijała w agencjach: jako Account Director w EVO S.C (m.in. Dom Development, Logitech, WSiP, C.H Beck, Unilever, Millenium, Amica, Komputronik, Lenovo, Vectra), która po połączeniu w grupę mediową zmieniła nazwę na The Digitals i objęła stanowisko Managing Director (obecnie Freundschaft).

Przed dołączeniem do WebTalk, od 2015 roku związana z agencją VMLY&R, gdzie pełniła funkcję Account Director i szefowej grupy biznesowej (m.in. Lidl Polska, Pepsico Volkswagen, Grupa Danone w tym Nutricia, Żywiec Zdrój, Link4, Bank BNP Paribas, Sanofi). Za swojej kadencji powołała również pierwszy w historii agencji interdyscyplinarny zespół dla marki IKEA.

- Agata swoją energią i podejściem do zespołu idealnie pasuje do WebTalk. Zależało nam na współpracy biorąc pod uwagę zarówno jej wysokie kompetencje, wieloletnie doświadczenie i know-how liderki. Wiem, że wspólnie stworzymy kolejne fantastyczne projekty, ale również zagwarantujemy naszym ludziom przyjazną i motywującą do dalszego rozwoju atmosferę. - mówi Michał Dunin, CEO w WebTalk.

Źródło: WebTalk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764