logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agata Szybilska-Czech nową Client Service Director w agencji Webtalk

  PR 22.03.2022, przeczytano 521 razy
ilustracja

Do zespołu WebTalk dołączyła nowa dyrektorka odpowiedzialna za nadzorowanie i rozwój działu Client Service - Agata Szybilska-Czech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agata-szybilska-czech-nowa-client-service-director-w-agencji-webtalk,395196,artykul.html

W WebTalk Agata odpowiada zarówno za zarządzanie blisko 30-osobowym zespołem obsługi Klienta, jakość realizowanych projektów, jak i dalszy rozwój działu oraz kompetencji zespołu, rozwinięcie oferty, wytyczaniu nowych ścieżek rozwoju biznesu i umocnienie pozycji agencji na rynku.

- Dzisiejsza rzeczywistość, dynamika i zmienność rynków wymaga całkowitego przedefiniowania i zmiany podejścia do klasycznego modelu komunikacji oraz prowadzenia projektów. Dlatego w WebTalk zamiast implementować utarte rozwiązania, elastycznie dopasowujemy się do indywidualnych, aktualnych potrzeb Klientów i rynku. Jednocześnie realizując złożone projekty marketingowe, będziemy stawiać nie tylko na optymalny i skuteczny dobór narzędzi, ale również maksymalne dotarcie przy zachowaniu optymalnych kosztów. Skupiamy się na celu i za niego chcemy brać odpowiedzialność. Cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu - wierzę, że moje doświadczenie i wiedza zdobyta przy zarządzaniu wielowątkowymi projektami 360 pozwolą nam jako Agencji dodatkowo budować jeszcze bliższe i bardziej efektywne relacje z naszymi Klientami, a co za tym idzie - wzmocnimy naszą pozycję, jako dobry partner biznesowy – mówi Agata Szybilska-Czech, Client Service Director w WebTalk.

Z branżą marketingową związana jest od 16 lat, na stanowiskach managerskich już od 12. Pierwsze kroki stawiała w Arc Worldwide (m.in. Fiat, Dageo) i FireFly Creation, gdzie po raz pierwszy objęła stanowisko managerskie (m.in. AXA Ubezpieczenia, Orlen, Winiary, Nike, Sony, Motorola). Swoją dalszą ścieżkę rozwijała w agencjach: jako Account Director w EVO S.C (m.in. Dom Development, Logitech, WSiP, C.H Beck, Unilever, Millenium, Amica, Komputronik, Lenovo, Vectra), która po połączeniu w grupę mediową zmieniła nazwę na The Digitals i objęła stanowisko Managing Director (obecnie Freundschaft).

Przed dołączeniem do WebTalk, od 2015 roku związana z agencją VMLY&R, gdzie pełniła funkcję Account Director i szefowej grupy biznesowej (m.in. Lidl Polska, Pepsico Volkswagen, Grupa Danone w tym Nutricia, Żywiec Zdrój, Link4, Bank BNP Paribas, Sanofi). Za swojej kadencji powołała również pierwszy w historii agencji interdyscyplinarny zespół dla marki IKEA.

- Agata swoją energią i podejściem do zespołu idealnie pasuje do WebTalk. Zależało nam na współpracy biorąc pod uwagę zarówno jej wysokie kompetencje, wieloletnie doświadczenie i know-how liderki. Wiem, że wspólnie stworzymy kolejne fantastyczne projekty, ale również zagwarantujemy naszym ludziom przyjazną i motywującą do dalszego rozwoju atmosferę. - mówi Michał Dunin, CEO w WebTalk.

Źródło: WebTalk

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania profrekwencyjna To Twój Wybór - głos kobiet ma znaczenie
Ponad połowa młodych Polek deklaruje, że nie weźmie udziału w wyborach parlamentarnych. Choć wiedzą jakiej Polski chcą dla siebie i swoich bliskich, to nie korzystają z prawa wyborczego, bo nie wierzą, że ich głos się liczy. Do udziału w nadchodzących wyborach ma przekonać kobiety kampania profrekwencyjna „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację...
Chapter1 pracuje nad nowym layoutem opakowań marki Altax
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 pracuje nad nowym layoutem opakowań produktów marki Altax, z portfolio firmy SHERWIN-WILLIAMS Poland. Działania te są częścią całościowego procesu redesignu opakowań tej marki, której grupą docelową są majsterkowicze, głównie mężczyźni w wieku 30-50 lat.
Agencja Beeffective przechodzi rebranding
Beeffective - Digital Marketing Agency z Trójmiasta przechodzi rebranding, który jest wynikiem dynamicznych zmian na rynku. Po 8 latach działalności agencja pokazuje swoje żądło i prezentuje odświeżoną wersję brandingu. Zmiany obejmują logo, KV, wyrazisty ton komunikacji, nową stronę www oraz inny sposób prezentowania swoich usług.
Biznesowe drukarki atramentowe Epson Workforce AM-C nagrodzone w rankingu Datamaster Lab
Rodzina WorkForce AM-C zdobyła pięć gwiazdek DataMaster Lab za produktywność i wkład w zrównoważony rozwój
Altavia Kamikaze z międzynarodowej grupy Altavia przejmuje agencje K2 Precise i K2 Create
Altavia Kamikaze, należąca do międzynarodowej Grupy Altavia agencja kreatywna i komunikacyjna z technologicznym DNA sfinalizowała akwizycję dwóch agencji przejmując 100% udziałów w K2 Create i K2 Precise. Nowa organizacja połączy kompetencje Altavia Kamikaze z kompetencjami K2 Create - agencji kreatywnej z 26-letnią historią, prekursora branży digital w Polsce oraz K2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764