logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agawa dzieciom

DariaKostera  PR 12.12.2002, przeczytano 544 razy

6-ty grudnia już za nami. Choinka, prezenty i radość najbliższych. Czy jednak ktokolwiek z nas w tym tak radosnym dniu pomyślał o samym życiu, które niestety nie dla wszystkich jest tak łaskawe?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agawa-dzieciom,1360,artykul.html

Póki wokół nas widzimy uśmiechnięte i radosne twarze, póki w naszym życiu nie wydarzy się nic, co mogłoby zakłócić nam spokój, dość rzadko spoglądamy za siebie na ludzi, którzy nas potrzebują.
Dzieci niepełnosprawne, nieuleczalnie chore,bez rodziny i bez nadziei na lepszą przyszłość. Młode osoby po ciężkich wypadkach, staruszkowie "niepotrzebni nikomu" czy też ludzie bezdomni. Ich wszystkich jest wokół nas więcej niż moglibyśmy sobie wyobrazić. Niejednokrotnie nawet nie zdajemy sobie sprawy z tego, że w mieszkaniu obok ktoś płacze, że przyjaciel naszego dziecka nie jadł dzisiaj nic, że ekspedientka w sklepie ma dziecko ciężko chore. Otwórzmy oczy. Rozglądnijmy się. Jeżeli zobaczymy kogoś, kto potrzebuje wsparcia to już osiągnęliśmy malutki sukces.
Co możemy zrobić więcej?
Oj bardzo dużo. Uśmiech w klatce do sąsiadki, kanapka dodatkowa dla przyjaciela dziecka, dyskretna rozmowa z mamą chorego dzieciątka. Dla nas to tak niewiele a dla nich to jak kolejna gwiazdka na ich czarnym niebie. Sprawmy aby było ono jeszcze bardziej ugwieżdżone aż do momentu zawitania w ich duszy i umysłach radości i pierwszych promieni słonecznych.
Na taki właśnie "poranek" czekają dzieci z Zakładu Terapii Zajęciowej z Tomaszowa Mazowieckiego, którym nasza firma chce dać szansę na jeszcze większą radość.
Z tego też względu na stronach naszego sklepu internetowego http://www.agawa.pl rozpoczęliśmy wielką przedświąteczną akcję mającą na celu wsparcie finansowe dla młodych niepełnosprawnych artystów, którym pobyt i rehabilitacja w tymże zakładzie umożliwia poprawę ich zdrowia fizycznego i psychicznego.
Na stronie http://www.agawa.pl/dzieci/ każda osoba może przyłączyć się do akcji AGAWA-DZIECIOM. Nie chodzi tu bynajmniej o wpłaty pieniężne, o dary rzeczowe.
Tutaj sprawa toczy się o wynik ich pracy, o obrazy, które sami stworzyli. Na stronie Firmy AGAWA.PL umieszczonych zostało ich kilka. Są naprawdę piękne o czym mogą się Państwo sami przekonać.
A ceny? Szokująco niskie. Za niecałe 30 zł można upiększyć ścianę swojego biura, zrobić prezent swoim bliskim, a autorom prac...dać wielką radość i satysfakcję z tego, że oni także są ważni na tym świecie.
Ceny ukazane na stronie są wyłącznie propozycją, dlatego namawiamy wszystkich chętnych do zakupu przedstawionych obrazków do wiekszych ich wycen.
Całkowity dochód uzyskany ze sprzedaży wszystkich prac przekazany zostanie Zakładowi Terapii Zajęciowej w Tomaszowie Mazowieckim, a pamiętajcie, że każda dodatkowa złotówka to kolejna gwiazdka na niebie aż 30 podopiecznych zakładu.


+ + +

Tekst opublikował użytkownik: DariaKostera

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764