logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agawa wybiera Partnerów Roku 2002

DariaKostera  PR 03.01.2003, przeczytano 411 razy

02.01.2003 ruszyła Wielka Styczniowa Akcja dla wszystkich klientów hurtowych firmy AGAWA.PL SP. Z O.O. Przez okres 1 miesiąca każda z firm, która dokona zakupu określonego towaru za określoną kwotę otrzyma od tomaszowskiego sklepu internetowego zaproszenie na dwudniowy pobyt w komfortowym hotelu w centrum Krakowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agawa-wybiera-partnerow-roku-2002,1394,artykul.html

Przez dwie doby, dwóch przedstawicieli firmy będzie mogło odpoczywać w przepięknym hotelu, korzystając w nieograniczonym czasie z basenu, sauny i siłowni. Ponadto najlepsze firmy otrzymają kupony rabatowe na 10%-owy upust przy pobycie w hotelu przez okres 3 dni oraz tytuł Partnera Roku 2002 firmy AGAWA.PL.
Szczegóły akcji oraz warunków uczestnictwa w niej już teraz znajdują się na stronie http://www.hurt.agawa.pl/konkursy/hotel/


+ + +

Tekst opublikował użytkownik: DariaKostera

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764