logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agawa.pl proponuje sposób na wymianę mokrej części wkładu drukującego

  PR 11.07.2014, przeczytano 1019 razy
ilustracjastrzałka

Portfolio firmy AGAWA.PL zostało rozszerzone o specjalne kasetki i kapsułki wypełnione atramentem. Kasetki dedykowane są do drukarek atramentowych marki EPSON z serii Epson Stylus Photo 1400, Epson Stylus Photo P 50, Epson Stylus Photo PX 700W / 710W / 800W / 810 FW, Epson Stylus Photo PX 720WD / 820FWD, Epson Stylus Photo PX 730WD / 830FWD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agawa.pl-proponuje-sposob-na-wymiane-mokrej-czesci-wkladu-drukujacego,22164,artykul.html

Wszyscy, którzy posiadają w/w drukarkę po wyczerpaniu tuszu nie muszą już wymieniać całego wkładu drukującego. Przy zastosowaniu zestawu kasetek i kapsułek z tuszem wymieniana jest tzw. część mokra - kapsułki z atramentem.

Wyposażone w chipy autoresetujące kasetki można wielokrotnie używać. Pozostają w niezmienionej postaci w drukarce. Atrament w kapsułkach jest odporny na blaknięcie, nie zapycha dysz w drukarkach. Wydruki nie rozmazują się, są wodoodporne, nasycone kolorem. W zestawie atramentów znajduje się 6 kolorów: Cyan, Light Cyan, Magenta, Light Magenta, Yellow, Black.

Takie rozwiązanie zdecydowanie obniża koszty eksploatacji drukarki. Dodatkowo jest bezpieczne dla środowiska i eliminuje ryzyko zabrudzenia rąk atramentem.

Źródło: AGAWA.PL

www.agawa.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: AgawaPL

(Agawa.PL)

AgawaPL o sobie:

AGAWA.PL - sprzedaż i doradztwo w zakresie wykonywania nadruków w różnych technologiach (materiały i urządzenia do wykonywania nadruków), sprzedaż materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz surowców i maszyn do regeneracji tuszy i tonerów, materiały i urządzenia biurowe.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764