logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agawa.pl rozdaje prezenty

  PR 06.11.2014, przeczytano 1194 razy

Specjalnie dla swoich klientów Agawa.pl przygotowała coś wyjątkowego. Niespodzianka przewidziana jest dla każdego, bez względu na to czy są to pierwsze zakupy w sklepie, czy kolejne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agawa.pl-rozdaje-prezenty,23139,artykul.html

Do każdego zakupionego tonera AGAWA.PL oferuje coś extra. Ilość niespodzianek zależy od ilości zakupionych tonerów. Firma zadbała o to by niespodzianki się nie powtarzały i każdy znalazł w nich coś dla siebie.

Jako gratis proponuje towary użyteczne, wykorzystywane w życiu codziennym. Akcja dotyczy wszystkich zamienników laserowych marki ONTI jakie firma ma w ofercie. ONTI to marka tonerów laserowych, zamienników atramentowych oraz papierów fotograficznych. Zamienniki są testowane i sprawdzane na każdym etapie produkcji. Oprócz doskonałej jakości, zwiększonej wydajności proponujemy niespodziankę gratis.

Źródło: Agawa.pl

www.agawa.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: AgawaPL

(Agawa.PL)

AgawaPL o sobie:

AGAWA.PL - sprzedaż i doradztwo w zakresie wykonywania nadruków w różnych technologiach (materiały i urządzenia do wykonywania nadruków), sprzedaż materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz surowców i maszyn do regeneracji tuszy i tonerów, materiały i urządzenia biurowe.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Media Ready (Group One) przygotowała dwa spoty dla marki Enterol Forte do kampanii telewizyjnej i online w wersji całorocznej oraz letniej. Agencja odpowiada za ich koncept kreatywny oraz produkcję. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu rozpisanego przez firmę Biocodex Polska.
Filip Gapiński dołącza do zespołu agencji gamingowej Fantasyexpo na stanowisko Lead Creative Strategist.
Agencje mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, wygrywa przetarg mediowy i tym samym przedłuża współpracę z FoodWell – marką korporacyjną, powstałą z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods.
Krakowska agencja 360, WEC Communication jest odpowiedzialna za promocję ADATA i XPG w Polsce. Od stycznia 2023 roku poszerzyła zakres obsługi dla tajwańskiego producenta z zakresu Public Relations.
Petal Ads (wcześniej HUAWEI Ads), wiodący w branży ekosystem reklamy mobilnej, został członkiem Mobile Marketing Association (MMA) w Europie. Tym samym dołącza do prestiżowego grona złożonego z ponad 800 organizacji – przedstawicieli środowiska Marketing Technology (MarTech), firm medialnych i marketingowych. Platforma potwierdza tym samym aspiracje do bycia kluczowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764