logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT autorką rebrandingu innogy w markę E.ON

  PR 07.10.2021, przeczytano 568 razy

Pod hasłem PoznajMY się! ruszył pierwszy etap kampanii informującej o zmianie marki innogy Polska w E.ON Polska. Strategię i kreację rebrandingu przygotowała agencja 180heartbeats + JUNG v MATT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-180heartbeats-%2B-jung-v-matt-autorka-rebrandingu-innogy-w-marke-e.on,393281,artykul.html

Pomysł kampanii łączy wartości dotychczas wpisane w DNA innogy i E.ON, a także zakłada ich kontynuację. Kluczowy jest rozwój rozwiązań, które sprawiają, że żyje się nam lepiej, a także troska o środowisko, w którym żyjemy. E.ON jako marka akcentuje w kampanii: działaMY wspólnie dla lepszej przyszłości naszego świata!

Pierwszy etap rebrandingu wystartował w sieci i social mediach. Agencja przygotowała stronę eon.innogy.pl, na której od pierwszego października mają miejsce premiery trzech filmów reportażowych, których bohaterami są warszawiacy z dobrą energią. To świadomi ekologicznie mieszkańcy stolicy, którzy we własnym zakresie wcielają idee zrównoważonego życia. Każdy z nich ma swój sposób na dbanie o środowisko - życie według zasad zero waste, przesiadka na rower czy czerpanie energii z paneli słonecznych. Bohaterką pierwszego wideo jest pracująca w innogy Sylwia Korczak, a kolejnych Martyna Zastawna, twórczyni marki WOSH WOSH oraz działkowicz Antoni Barłowski.

- Nie od dziś wspólnie z  warszawiakami zmieniamy stolicę - w ostatnich latach podjęliśmy kilka kroków na rzecz czystszego powietrza w mieście. - mówi Agnieszka Kamińska, kierownik komunikacji marketingowej z innogy Polska z Grupy E.ON. - W najbliższym czasie będziemy nadal intensywnie rozwijać ten kierunek i zaproponujemy mieszkańcom stolicy nowe inicjatywy proekologiczne, wspierające produkcję energii ze źródeł odnawialnych. W myśl hasła „MY może więcej” wierzymy, że nawet małe zmiany wprowadzone na szeroką skalę przyniosą nam wszystkim większe korzyści. Dlatego do współpracy zapraszamy naszych klientów, z którymi łączy nas troska o przyszłość miasta.

- W kampanii rebrandingowej oddajemy głos warszawiakom z dobrą energią. - mówi Michał Sęk, creative director w 180heartbeats + JUNG v MATT. - Odnaleźliśmy prawdziwych mieszkańców stolicy, którzy swoim stylem życia odzwierciedlają “zieloną” filozofię E.ON Polska. To oni są bohaterami tej kampanii. Ich historie idealnie ilustrują wizję wspólnego działania na rzecz środowiska pod hasłem ‘MY może więcej’. - dodaje.

Adresatami działań rebrandingowych są dotychczasowi klienci i mieszkańcy Warszawy (25-75 lat, właściciele mieszkań i domów), wspólnoty mieszkaniowe, deweloperzy, a także pracownicy firmy.

Od 1 października ruszyła też kampania OOH. Następnie zaplanowano kolejne działania wizerunkowe i produktowe. Informacja o zmianie jest także sukcesywnie komunikowana w mailingach oraz insertach wysyłanych wraz z fakturami do klientów. Od połowy grudnia innogy Polska będzie już funkcjonować pod nazwą E.ON Polska.  

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT realizuje kampanię w efekcie wygranego w poprzednim roku przetargu.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764