logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT autorką rebrandingu innogy w markę E.ON

  PR 07.10.2021, przeczytano 466 razy

Pod hasłem PoznajMY się! ruszył pierwszy etap kampanii informującej o zmianie marki innogy Polska w E.ON Polska. Strategię i kreację rebrandingu przygotowała agencja 180heartbeats + JUNG v MATT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/agencja-180heartbeats-%2B-jung-v-matt-autorka-rebrandingu-innogy-w-marke-e.on,393281,artykul.html

Pomysł kampanii łączy wartości dotychczas wpisane w DNA innogy i E.ON, a także zakłada ich kontynuację. Kluczowy jest rozwój rozwiązań, które sprawiają, że żyje się nam lepiej, a także troska o środowisko, w którym żyjemy. E.ON jako marka akcentuje w kampanii: działaMY wspólnie dla lepszej przyszłości naszego świata!

Pierwszy etap rebrandingu wystartował w sieci i social mediach. Agencja przygotowała stronę eon.innogy.pl, na której od pierwszego października mają miejsce premiery trzech filmów reportażowych, których bohaterami są warszawiacy z dobrą energią. To świadomi ekologicznie mieszkańcy stolicy, którzy we własnym zakresie wcielają idee zrównoważonego życia. Każdy z nich ma swój sposób na dbanie o środowisko - życie według zasad zero waste, przesiadka na rower czy czerpanie energii z paneli słonecznych. Bohaterką pierwszego wideo jest pracująca w innogy Sylwia Korczak, a kolejnych Martyna Zastawna, twórczyni marki WOSH WOSH oraz działkowicz Antoni Barłowski.

- Nie od dziś wspólnie z  warszawiakami zmieniamy stolicę - w ostatnich latach podjęliśmy kilka kroków na rzecz czystszego powietrza w mieście. - mówi Agnieszka Kamińska, kierownik komunikacji marketingowej z innogy Polska z Grupy E.ON. - W najbliższym czasie będziemy nadal intensywnie rozwijać ten kierunek i zaproponujemy mieszkańcom stolicy nowe inicjatywy proekologiczne, wspierające produkcję energii ze źródeł odnawialnych. W myśl hasła „MY może więcej” wierzymy, że nawet małe zmiany wprowadzone na szeroką skalę przyniosą nam wszystkim większe korzyści. Dlatego do współpracy zapraszamy naszych klientów, z którymi łączy nas troska o przyszłość miasta.

- W kampanii rebrandingowej oddajemy głos warszawiakom z dobrą energią. - mówi Michał Sęk, creative director w 180heartbeats + JUNG v MATT. - Odnaleźliśmy prawdziwych mieszkańców stolicy, którzy swoim stylem życia odzwierciedlają “zieloną” filozofię E.ON Polska. To oni są bohaterami tej kampanii. Ich historie idealnie ilustrują wizję wspólnego działania na rzecz środowiska pod hasłem ‘MY może więcej’. - dodaje.

Adresatami działań rebrandingowych są dotychczasowi klienci i mieszkańcy Warszawy (25-75 lat, właściciele mieszkań i domów), wspólnoty mieszkaniowe, deweloperzy, a także pracownicy firmy.

Od 1 października ruszyła też kampania OOH. Następnie zaplanowano kolejne działania wizerunkowe i produktowe. Informacja o zmianie jest także sukcesywnie komunikowana w mailingach oraz insertach wysyłanych wraz z fakturami do klientów. Od połowy grudnia innogy Polska będzie już funkcjonować pod nazwą E.ON Polska.  

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT realizuje kampanię w efekcie wygranego w poprzednim roku przetargu.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza kampania reklamowa marki Tarczyński na Litwie
5 grudnia marka Tarczyński rozpoczyna intensywną kampanię reklamową na Litwie. Celem jest promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmą główne stacje telewizyjne, reklamę online, media społecznościowe oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach. Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma Tarczyński obecna jest tam już od kilku...
„Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd” – świąteczna kampania OSM Piątnica
OSM Piątnica startuje z wizerunkową kampanią świąteczną. W dniach od 1 do 20 grudnia w największych stacjach telewizyjnych emitowana będzie bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca sympatyczna babcia Eugenia z życzeniami - „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd!”.
Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych Żabka ze swoim przekazem o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących trafia do milionów konsumentów. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia silna kampania 360 „Uwolnij swój czas” pozwoliła dotrzeć do różnych grup konsumenckich –...
Polscy artyści tworzą serię limitowanych kart podarunkowych dla Amazon.pl
Z okazji zbliżających się świąt polscy artyści, Andrzej Mleczko, Ptaszek Staszek i Nieładnie Rysuje, przygotowali grafiki do serii limitowanych kart podarunkowych dostępnych na Amazon.pl.
Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764